Autoalarm CA-1802 ATHOS
|
|
FotogaleriePopis výrobkuGSM autoalarm CA-1802 Athos kombinuje zabezpečení automobilu, imobilizér a přenos poplachové informace na mobilní telefon. Autoalarm je možné ovládat vlastními dálkovými ovladači nebo k jeho ovládání využít původního dálkového ovládání automobilu. Ovládání je možné i z nastavených mobilních telefonů pomocí textových zpráv nebo také pouhým prozvoněním.Autoalarm reaguje na otevření dveří, zapnutí klíčku zapalování, otevření kufru nebo kapoty a na zapnutí spotřebiče ve vozidle (pokles napětí). K autoalarmu je možné přiřadit také bezdrátové detektory, které mohou střežit prostor vozu nebo jeho okolí (garáž, karavan a podobně). Pro snadnější přístup například do garáže lze u těchto detektorů nastavit zpoždění poplachu. Při poplachu je aktivována siréna, jsou odeslány SMS zprávy o narušení a dojde k zavolání na přednastavená telefonní čísla. Texty SMS obsahují podrobnou informaci o zdroji a typu narušení, datum a čas. Pro snadnou komunikaci je možno měnit texty, které alarm zasílá. Poplachová SMS pak může mít podobu např: Nase Octavia hlasi: viko kufru, naruseni, cas: 02:27:50, 10.01.2004 Navíc: Imobilizační obvod alarmu lze přerušit příkazovou SMS a znemožnit tak použití vozu v době, kdy dojde například ke zcizení klíčů. Autoalarm je možno doplnit o handsfree HF-03, která umožňuje komunikaci s posádkou vozu. Pomocí HF-03 lze volat až na 4 přednastavená čísla a přijímat hovory z jakéhokoliv telefonního čísla. V době poplachu je možné poslouchat, co se ve vozidle děje. Na dotaz odešle SMS o momentálním stavu vozidla - uzamčení, stavu klíčku a podobně. Při použití předplacené SIM karty pravidelně dohlíží na zůstatek kreditu. CA-1802 Athos kontroluje stav palubního akumulátoru a hlásí jeho vybití. Má vlastní záložní zdroj BB-02, který v případě výpadku hlavního napájení nebo poklesu pod kritickou hodnotu začne zálohovat funkce autoalarmu (kromě houkání sirény). V případě připojení handsfree HF-03 je zálohována i hlasová komunikace. Autoalarm má velké množství volitelných funkcí, které je možno nastavovat pomocí programovacích SMS nebo i přístupem přes chráněnou webovou stránku GSMlink s heslovaným přístupem.
|
Doporučené příslušenství (3)
|
Diskuse
"Tip": Dříve než napíšete do diskuze, pokuste se vyhledat odpověď v již zodpovězených dotazech.
(hledáte li např. slovo Octavia, stačí napsat do vyhledávacího pole "oct" - vyhledávání Vám tak postupně zobrazí všechny dotazy a odpovědi týkající se Octavie)
|
náklonový senzor
Dobrý den, chci se zeptat který senzor je výhodnější použít s tímto alarmem jestli otřesový nebo náklonový. Myslím že náklonový je asi výhodnější. |
|
| Přidal: Zdeněk HAMERNÍK [15.02.2012, 21:36:47] | |
|
Odpověď prodejce
Dobrý den! |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [16.02.2012, 08:49:50] | |
|
Peugeot 307SW, 2.0 HDI
Dobrý den. Uvažuji o koupi tohoto alarmu. Je vhodný pro tento typ vozu? Rok výroby prosinec 2002. |
|
| Přidal: Zdeněk Hamerník [07.02.2012, 19:25:12] | |
|
Odpověď prodejce
Dobrý den! |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [08.02.2012, 08:06:31] | |
|
otřesové čidlo
Děkuji za odpověď. Podle diskuze se doporučuje přikoupit otřesové čidlo aby byl alarm plnohodnotný. Jaké otřesové čidlo je k tomuto alarmubyste mi doporučil? |
|
| Přidal: Zdeněk Hamerník [08.02.2012, 20:17:21] | |
|
Odpověď prodejce
Dobrý večer! |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [08.02.2012, 20:39:45] | |
|
Alarm na 24V.
Dobrý den, mám takový dotaz. Tento alarm je i na 24v předpokládám. Otázka zní zda záložní baterie se dá připojit tedy přímo na 24 V a pokud potřebuji ještě přidat k alarmu motory CZ na odemykání dveří, pochopitelně přes posilující relé(vaši ústřednu k CZ), zda jsou Vámi nabízené motorky CZ i na 24V? Děkuji. |
|
| Přidal: Sedláček [27.05.2010, 06:59:25] | |
|
Odpověď prodejce
Dobrý den! Záložní baterie je koncipována tak, že zvládá i 24V. K alarmu můžete připojit tento centrál: http://www.levnealarmy.cz/eshop/centralni-zamykani/bez-dalk-ovladani/centralni-zamykani-cz2-24v.html |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [27.05.2010, 08:30:58] | |
|
který si vybrat
Prosím o radu.Který z vámi nabízených alarmů si vybrat jako doplnující k již zabudovanému zámku zpátečky do vozu Pegeot 207. |
|
| Přidal: Josef Merva [26.02.2010, 09:25:54] | |
|
Odpověď prodejce
Dobrý den! Záleží hlavně na tom, jaké zabezpečení požadujete? Obyčejný alarm, alarm s radiovým pagerem, alarm s GSM pagerem, alarm s GSM pagerem a GPS lokalizací? Také jak chcete alarm ovládat. Zda továrními klíči vozu, nebo ovladači dodanými spolu s alarmem? |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [26.02.2010, 09:28:04] | |
|
zabezpeceni garaze
Dobry den chtel bych se zeptat (poradit) se zabezpecenim garaze, ktera je vzdalena od bydliste 1-1.5km ,takze uvazuji nad alarmem s varovnym signalem ,ktery bych mohl prijmat na mobilni telefon..... zajimala by me znacka a cena zarizeni, kterou by jste mi doporucily. . Dekuji Dolezal |
|
| Přidal: Vladimir Dolezal [25.12.2009, 18:07:16] | |
|
Odpověď prodejce
Zkuste mrknout na tohle: http://www.levnealarmy.cz/eshop/gsm-gps-pagery-radiove-pagery/gsm-alarm-dragon.html |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [25.12.2009, 21:28:42] | |
|
VW passat 2006 3c 1.9 TDI
Dobrý den, je tento alarm vhodný pro můj vůz a jde dát na originální dal.ovladač? Nebo byste mi doporučil nějaký jiný? A je možnost montáže někde v Praze? Díky za odpověď |
|
| Přidal: Karel H [28.11.2009, 00:38:44] | |
|
Odpověď prodejce
Ano, na Passata půjde. Pokud jej budete chtít ovládat továrním ovladačem, bude potřeba dokoupit modul MCB01. Montáž v Praze možná je, stačí si při objednávce požádat o seznam montážních firem v Praze. |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [28.11.2009, 22:02:37] | |
|
Autoalarm CA-1802 ATHOS
Dobrý den, měl bych zájem o tento autoalarm CA-1802 ATHOS do vozu Škoda Octavia combi 1,9 TDI. rv 2009. rád bych k němu přidal i ultrazvukové čidla na hlídání vnitřního prostoru s možností deaktivace protože vozím i psa. a rád bych u tohoto alarmu využil jakési upozornění, když se někdo přiblíží k vozidlu tak alarm jakoby "štěkne", ale nespustí poplach. Mohl bych ho ovládat i z originálním CZ. Z diskuze jsem se dočetl o mikrovlnném čidle. Nevím zda by vše fungovalo bez problému? Nerad bych vypínal alarm 10x denně. Rád bych také připojil ještě jednu sirénu do intriéru vozidla pujde to? A zajímalo by mě zda u vás po montáži ztratím záruku na vuz? A poslední hodně jsem se dočetl že při instalaci jakéhokoli alarmu dochází u tohoto vozu k problémum v řídící jednotce, máte s tím nějakou zkušenost? Prosím vás taky o kontakt montážní firmy v Praze. Děkuji s pozdravem Jiří Hejl |
|
| Přidal: Jiří Hejl [01.10.2009, 18:56:52] | |
|
Odpověď prodejce
Ultrazvuková čidla k tomuto alarmu nedávejte. Budou Vám spouštět falešné poplachy. Jediným řešením střežení pohybu je mikrovlnný detektor GT432. Ten funguje bez problému. |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [05.10.2009, 10:52:58] | |
|
Autoalarm CA-1802 ATHOS
Dobry den ,chci se zeptat jaka jsou potrebna cidla jeste dokoupit aby autoalarm fungoval jako plnohodnotny. Dekuji za odpoved |
|
| Přidal: Suchy [24.08.2009, 17:17:25] | |
|
Odpověď prodejce
Asi bych dokoupil ještě minimálně otřesový senzor. Alarm lze doplnit také o pohybový senzor - ten je možné použít pouze jediný a to GT432. Ostatní senzory vyolávají ve spojení s tímto GSM alarmem falešné poplachy. Popř. je možné dokoupit náklonný senzor. Doporučuji originální model od Jablotronu. http://www.levnealarmy.cz/eshop/autoalarmy/naklonny-senzor-ja-ca550.html |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [24.08.2009, 21:34:15] | |
|
BMW X5
Dobrý den,mám zájem o koupi tohoto GMS autoalarmu.Chtěl jsem se zeptat,zda-li by pasoval i na BMW X5 r.v. 6/2004?Děkukji za odpověď a jsem s pozdravem! |
|
| Přidal: František [06.08.2009, 21:04:48] | |
|
Odpověď prodejce
Teoreticky by v tom problém být neměl. Bohužel CanBus modul jde využít až od modelu 2007. (CanBus výrazně zjednodušuje montáž) Návod na X5ku máme, takže by to mělo jít i bez CanBusu. |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [09.08.2009, 16:13:28] | |
|
CA-1802 Athos
Dobrý den koupil jsem si od vás autoalarm u nehož byly 2ovladače.Připadají mi moc velké,byla by možnost zakoupit menší ovladač-muže mít dvě tlačítka.a cenu děkuji. |
|
| Přidal: Petr [09.02.2009, 20:22:29] | |
|
Odpověď prodejce
Ano, můžeme dodat ovladač ja-rc11 za 474,- Kč. Objednat je potřeba klasickým emailem. |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [10.02.2009, 09:55:52] | |
|
Odpověď prodejce
Tak beru zpět. Ještě jsem si to ověřoval a k CA-1802 a 1803 lze dopasovat POUZE OVLADAČE DODÁVANÉ SPOLU S TÍMTO ALARMEM. Doporučuji napsat email do Jablotronu, aby s tím desigem už něco začali dělat... |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [10.02.2009, 12:52:11] | |
|
děkuji za odpověď
Dobrý den chtěl jsem se zeptat jaký autoalarm doporučujete na VW GOLF V 2005 ?? a |
|
| Přidal: Jan [11.11.2008, 19:30:51] | |
|
Odpověď prodejce
CA-1802 můžu jen doporučit. Pokud jej budete chtít na originál ovladače, bude nutné dokoupit ješte CanBus modul MCB-01 |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [11.11.2008, 22:21:26] | |
|
Golf 3 r.v.95
Dobrý den, jde tento alarm zapojit v Golfu 3 na CZ popř. jestli máte k dispozici návod k tomuto vozu... |
|
| Přidal: Jiří Tropp [02.07.2008, 14:41:57] | |
|
Odpověď prodejce
Ano, jde - za použití dvou relé ke změně polarity výstupních signálů CZ na pozitivní. Popis přípojných míst můžeme dodat. |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [02.07.2008, 22:56:19] | |
|
peugeot 307
dobrý den , chtěl bych si u vás koupit tento autoalarm , mám peugeot 307 break rv.2003 a chtěl bych vědět jestli tam půjde namontovat a jestli mi na to poskytnete popis přípojných míst i na centální zamykání děkuji |
|
| Přidal: michal [27.06.2008, 17:58:32] | |
|
Odpověď prodejce
Nainstalovat půjde za předpokladu, že k němu dodáte ještě jedno relé pro ovládání CZ. Návod můžeme dodat. |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [28.06.2008, 00:10:48] | |
|
honda crx
dobrý den půjde tento alarm namontovat do hondy crx? r.v.1990,Popřípadě kam se napojí ovl centrálního zamykání.Díky za odpověď. |
|
| Přidal: honza [11.06.2008, 12:59:18] | |
|
Odpověď prodejce
Ano, namontovat určitě půjde. Kam se připojí CZ Vám nedokážu nyní říct, protože na CRX nemáme bohužel popis přípojných míst. Ovládací vodiče najdete ale určitě u průchodky do dveří. |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [11.06.2008, 13:30:49] | |
|
FoFo
Dobry den, |
|
| Přidal: Mayer [23.05.2008, 13:43:37] | |
|
Odpověď prodejce
Ano, určitě půjde. |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [23.05.2008, 20:38:49] | |
|
Senzory
Dobry den, |
|
| Přidal: Mayer [24.05.2008, 23:00:53] | |
|
Odpověď prodejce
Ano, popis přípojných míst na FoFo máme. Instalace není nijak zvlášť složitá. Otřesové čidlo můžete použít kterékoliv z naší nabídky. S pohybovými čidly jsme měli u tohoto alarmu dost velké problémy. Jablotron tvrdil, že by mikrovlnný senzor neměl dělat potíže, ale dělal. U ultrazvuků nám bylo řešeno, že je alarm ovlivňuje, ale když se dají místo na přední na zadní sklo, tak by to fungovat mělo... Osobně doporučuji použít pouze otřes, nebo max. náklonné čidlo. |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [25.05.2008, 07:35:56] | |
|
GPS souradnice
Dobry den, zajimalo by me zda tento alarm umi odesilat na mobilni telefon i aktualni souradnice vozidla, nebo zda je tato funkce dostupna az s modelem: CA-1803 BT ATHOS |
|
| Přidal: Jan Chrstoš [02.04.2008, 19:28:10] | |
|
Jan Chrstoš
a ještě poslední dotaz: rozumim spravne, ze GPS/GSM alarmy tedy musi mit svou SIM kartu (predplaceny kredit/tarif) nebo odesilani SMS/volani je nezavisle na mobilnich operatorech tedy provoz alarmu je bezplatny? Jeste jednou dekuji za odpoved. |
|
| Přidal: Jan Chrstoš [02.04.2008, 20:40:51] | |
|
Odpověď prodejce
GPS souřadnice odesílá samozřejmě až model CA-1803. U CA-1802 funguje pouze orientační určení polohy podle BTS v něbž je zrovna zaregistrována karta mobilu. Pro tuto funkci je potřeba mít kartu od T-mobile s příslušnou službou. V alarmu je samozřejmě potřeba mít telefonní kartu. |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [03.04.2008, 07:59:23] | |
|
alarm
chci si koupit alarm do octavie 1.9tdi 2004 libi se mi tento alarm a nebo Autoalarm Magicar M100AS ktery by jste mi na octavku doporucili vice dekuji |
|
| Přidal: pepe [29.01.2008, 17:13:10] | |
|
Odpověď prodejce
Záleží na tom, co od alarmu očekáváte. Tento alarm má GSM pager - takže v podstatě neomezený dosah, Magicar má radiový pager, takže dosah je cca 200-300m v zástavbě a max.1km na volném prostranství. Zato je ale levnější a umí i dálkový start a jiné drobnosti, jako měření teploty v interiéru, atd. |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [31.01.2008, 08:20:17] | |
Levné alarmy


) a proti vykradení rozbitím okna. Náklon oproti tomu může pomoci i při pokusu ukrást kola, ale myslím si, že i ten by otřes pobral...


