Levné alarmy

Autoalarm CA-1802 WRC

Přidáno: 20.08.2007
Výrobce: Jablotron
Dodání: SKLADEM - Expresní dodání do 24 hodin
Záruka: 36 měsíců
Popis:
Sada Athose 1802 bez dálkových ovladačů - pro připojení k továrním ovladačům vozu.
Cena s DPH: 6.543,00 Kč
  9.050,00 Kč Cena s montáží u nás v Ostravě. Kontakt na objednávky montáží v Ostravě a seznam montážních míst ČR naleznete pod odkazem "Montáže" v pravém horním menu.
 

Fotogalerie

Popis výrobku

GSM autoalarm CA-1802 Athos kombinuje zabezpečení automobilu, imobilizér a přenos poplachové informace na mobilní telefon. Autoalarm je možné ovládat původními dálkovými ovladači automobilu. Ovládání je možné i z nastavených mobilních telefonů pomocí textových zpráv nebo také pouhým prozvoněním.

   Autoalarm reaguje na otevření dveří, zapnutí klíčku zapalování, otevření kufru nebo kapoty a na zapnutí spotřebiče ve vozidle (pokles napětí). K autoalarmu je možné přiřadit také bezdrátové detektory, které mohou střežit prostor vozu nebo jeho okolí (garáž, karavan a podobně). Pro snadnější přístup například do garáže lze u těchto detektorů nastavit zpoždění poplachu. Při poplachu je aktivována siréna, jsou odeslány SMS zprávy o narušení a dojde k zavolání na přednastavená telefonní čísla. Texty SMS obsahují podrobnou informaci o zdroji a typu narušení, datum a čas. Pro snadnou komunikaci je možno měnit texty, které alarm zasílá. Poplachová SMS pak může mít podobu např: Nase Octavia hlasi: viko kufru, naruseni, cas: 02:27:50, 10.01.2004

   Imobilizační obvod alarmu lze přerušit příkazovou SMS a znemožnit tak použití vozu v době, kdy dojde například ke zcizení klíčů. Autoalarm je možno doplnit o handsfree HF-03, která umožňuje komunikaci s posádkou vozu. Pomocí HF-03 lze volat až na 4 přednastavená čísla a přijímat hovory z jakéhokoliv telefonního čísla. V době poplachu je možné poslouchat, co se ve vozidle děje. Na dotaz odešle SMS o momentálním stavu vozidla - uzamčení, stavu klíčku a podobně. Při použití předplacené SIM karty pravidelně dohlíží na zůstatek kreditu. CA-1802 Athos kontroluje stav palubního akumulátoru a hlásí jeho vybití. Má vlastní záložní zdroj BB-02, který v případě výpadku hlavního napájení nebo poklesu pod kritickou hodnotu začne zálohovat funkce autoalarmu (kromě houkání sirény). V případě připojení handsfree HF-03 je zálohována i hlasová komunikace.

   Autoalarm má velké množství volitelných funkcí, které je možno nastavovat pomocí programovacích SMS nebo i přístupem přes chráněnou webovou stránku GSMlink s heslovaným přístupem. 

napájení 12-24V DC (8-32V)
klidový odběr proudu max. 20 mA
špičkový odběr (v době komunikace) 1 A
pracovní pásmo GSM modulu E-GSM / GPRS 900/1800MHz
výstupní výkon vysílače 2 W pro GSM900, 1 W pro GSM1800
přijímač DO 868,5MHz
rozsah pracovních teplot -20°C až +70°C
výstup SIR spíná +12V (24V), max. zatížení 1,3A
imobilizační okruh 8A trvale, krátkodobě až 12A
výstupní signály pro ovládání centrální zámků max. 200mA, spíná na GND
délka impulsů pro centrální zámky 0,3s nebo 4s případně i 60s (volitelné)
splňuje předpis EHK č.97, generální licence ČTÚ 1/R/2000 a 30/R/2000
bezpečnost ČSN EN 60950
EMC dle ČSN EN 55022, ČSN EN 50130-4
radiové parametry ČSN ETSI EN 301419-1, EN 301511, ČSN ETSI EN 300220

 

Navíc:

Pouze pro zákazníky našeho eShopu nabízíme kromě originálního návodu k zapojení, který je samozřejmostí, navíc také návod pro zapojení autoalarmu na konkrétní typ vozu. Stačí do objednávky připsat na jaké vozidlo budete alarm instalovat, např. na Fabii a my Vám jej zašleme spolu s alarmem. (Konkrétně k Fabii pak také zdarma přikládáme odpor 180 ohmů, který je nutný pro zapojení centrálního zamykání.)

Doporučené příslušenství (3)


Diskuse

"Tip": Dříve než napíšete do diskuze, pokuste se vyhledat odpověď v již zodpovězených dotazech.
(hledáte li např. slovo Octavia, stačí napsat do vyhledávacího pole "oct" - vyhledávání Vám tak postupně zobrazí všechny dotazy a odpovědi týkající se Octavie)
  

Golf 6

Dobrý den,
chtěl bych tento alarmy montovat do Golfa 6. Můžu použít modul MCB-01? Děkuji za odpověď.

Přidal: Pavel Mrkva [24.01.2011, 19:32:05]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Ano, MCB-01 bude fungovat i na Golfu VI.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [25.01.2011, 09:10:03]
škoda superb

dobrý den uvažuji o tomto alarmu na škodu superb r.v.2008
chci alrm aby byl připojen k originálním klíčům, tak mě zajímá pokud koupím tento alarm zda budu muset ještě něco dokupovat (canbus) nebo už je to kopletní a bez problémů to jde připojit.

Přidal: Pavel koníček [06.01.2011, 13:22:19]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Pro zapojení tohoto alarmu na Vaše auto budete potřebovat CANBUS modul MCB-01. Bez něj není zapojení na Superb možné.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [06.01.2011, 13:28:26]
Ford Focus

Dobrý den,
uvažuji nad tímto příp. 1803 alarmem do Ford Focus 2006. Rozhodně bych nerad další ovádací zařízení, takže bych využil CANBUS převodníku a ovládal to orig. Ford ovladačem. Bojím se ale o ukradení vozidla zfalšováním signálu mého ovladače.

- Je možné, aby mi alarm např. v určitých hodinách hlásil na mobilní telefon i prosté odemčení vozidla?
- Chápu to dobře, že alarm by se v případě použití CANBUS deaktivoval i odemčením klíčem bez použití dálkového ovladače?

- Jaké výhody má náklonový senzor před otřesovým senzorem? Otřesový senzor zachytí jakékoliv vibrace - např. při pokusu o ukradení kol, proto je to vhodnější volba, pokud se nemýlím.
- Lze alarm nastavit, aby mi v SMS zasílal i číslo buňky (CELLID), na které je SIM karta alarmu právě přihlášena?
Díky

Přidal: croog [19.10.2010, 23:57:15]
Odpověď prodejce

Dobrý den!
Prosté odemčení vozu může alarm sice hlásit, problém je v tom, že pokud zloděj vyšle k alarmu (resp. k továrnímu ovládání vozu) falešný kód (resp. miliony kombinací kódů), tak se alarm jednoduše zdeaktivuje a už na žádné poplachové podněty reagovat nebude. Proti této slabině v podobě nedokonalého kódu továrních ovladačů není v současnosti řešení. Jedině nosit druhý ovladač od Jablotronu. Osobně to mám taky na tovární klíč a nemám možnost to nijak pojistit. Doporučuji alarm kombinovat se zámkem řazení nebo alespoň se skrytým spínačem.
Alarm se v případě zapojení přes CanBus zdeaktivuje pouze pomocí D.O. Při odemčení klíčkem zůstává alarm aktivní.

S náklonem máte pravdu. taky jej nemám. Postačí plně otřesové čidlo. Doporučoval bych jej kombinovat s mikrovlnným senzorem GT432

Alarm nelze nastavit na zasílání CELLID, ale při použití SIM karty od T-mobile lze zaslat na alarm dotaz "LOCATOR". Alarm po té vrátí odezvu ve formě SMS s přibližnou polohou Vašeho vozu ve tvaru Kraj: Moravskoslezsky, Okres: Opava, Nazev: Velka Polom, GPS souřadnice, čas, datum, +-2km

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [20.10.2010, 07:05:51]
Peugeot 406 2000 restyl

Dobrý den lze tento alarm použít v tomto autě?púo případě schéma zapojení na toto auto?

Přidal: Palička Lukáš [02.06.2010, 20:21:37]
Odpověď prodejce

Dobrý den! Ano, na 406ku nebude určitě problém. Popis přípojných míst máme. Jen pro zapojení aktivačních a deaktivačních signálů budete muset najít silové vodiče od motorků CZ, které ve standardním návodě nejsou, ale to by neměl být vůbec problém.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [03.06.2010, 08:29:57]
re

Děkuji za odpověd. to je fajn alarm tedy i pozna že blikají blinkry?protože origo dálkou při odemčení blinkry blikají a při odemčeni zámkem ne. tudiš je možne ty zmiňované silove vodiče napojit třeba u dveřního zámku??chápu to dobře?a ještě jedná otázka jaké náklonové čidlo lze k alarmu připojit?předpokládám že v sadě není

Přidal: Palička lukáš [03.06.2010, 12:09:53]
Odpověď prodejce

V alarmu máte možnost nastavit potvrzování odemčení přes blinkry. Vodiče na silové vodiče od motorku zapojíte u průchodky do dveří. Náklonné čidlo můžete použít jakékoliv. Ideální stav je náklon od Jablotronu CA-550.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [03.06.2010, 12:40:42]
re

a co se týče volby operátora ?je jedno jakého zvolím? a kolik vyjde cca měsiční provoz zabezpečení auta?

Přidal: Lukáš [03.06.2010, 19:56:04]
Odpověď prodejce

Ano, to je jen na Vás. Spolu s alarmem ale obdržíte kartu od T-mobilu, která má velice výhodný paušál, funkci "Locator", a účtování vždy jen jednou za několik měsíců (jakmile vyčerpáte určitou částku).

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [03.06.2010, 22:26:13]
re

takže pří zakoupení nebude třeba nic doobědnavat jen teda naklonové čidlo kdybych chtěl?

Přidal: Lukáš [04.06.2010, 11:54:26]
re

a co se týče ovládání mobilem fnukčnost je dobrá? myslim tim zamykání odemykání atd

Přidal: Lukáš [04.06.2010, 12:04:32]
Odpověď prodejce

Přesně tak. Doobjednávat nemusíte vůbec nic, kromě požadovaných čidel. Ovládání mobilem funguje na výbornou.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [04.06.2010, 12:32:27]
Odpověď prodejce

PS: V režimu, kdy je alarm napojen na tovární ovládání vozu není ale možné pomocí mobilu auto zamknout. Lze jím alarm pouze aktivovat nebo deaktivovat.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [04.06.2010, 12:33:31]
re

a kdy bych dokoipil dalkové ovl. tak mobilem auto pujde uzamknout a odemknout?nebo kdybych koupil alarm s dalkovym?

Přidal: Lukas [04.06.2010, 18:04:32]
Odpověď prodejce

Ano, v tomto případě mobilem můžete kromě aktivace a deaktivace alarmu také zamknout a odemknout CZ.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [05.06.2010, 20:16:08]
Octavia II

Dobry den,
chtel bych se zeptat, jak je to s dodatecnymi cidly k tomuhle alarmu. Psali jste, ze tenhle alarm nejde kombinovat s jinym cidlem nez GT432, protoze ostatni alarm ovlivnuje. Ale chtel bych se zeptat, jak je to s cidly JA-85P a JA-85B? Jsou urceny primo k alarmum Athos 1802/3. Tudiz jsem si asi domyslel, ze vase informace, ze jina cidla nejdou, je starsiho data, protoze cidla jeste nebyla na trhu? Nebo tomu tak neni a opravdu nekomunikujou tak, jak by mela?

Přidal: Michal Krásný [31.05.2010, 15:55:48]
Odpověď prodejce

Dobrý den! Tady je to trochu jinak, než u dotazu o odstaveček níže. V odpovědích, kde je psáno, že jiná čidla s alarmem nefungují, resp. vyvolávají ve spojení s GSM modulem alarmu falešné poplachy, jsou myšlena běžná čidla, jako jsou ultrazvuky a mikrovlnné senzory, které se do aut běžně montují. Vámi uváděná čidla jsou napájená bateriemi (nejedná se tudíž o běžné příslušenství alarmů, jsou montovány jen zcela vyjímečně) a proto jsem je v odpovědích nebral v potas.
Tato čidla jsou konstruována speciálně pro použití s alarmy Jablotron. Takže s těmito čidly samozřejmě nebude problém.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [31.05.2010, 20:56:00]
deaktivace cidel

Dekuji za odpoved. Jeste bych mel jeden dotaz. Jednalo by se o Octavii 2. Zajimalo by me, jestli se u verze Alarmu WRC bez klicenek jablotron, daji na orig DO nejak deaktivovat cidla, jako treba ze zmacknu 2x zamykani? kdyz zustane uvnitr pes apod? Nebo musim pres mobil formou sms?

Přidal: Michal Krásný [02.06.2010, 20:17:36]
Odpověď prodejce

U 1802 bohužel není tato funkce vůbec dostupná. Bude přidána až s novým SW, který bude k dispozici cca za měsíc. Teoreticky by podle technika Jablotronu měla fungovat SMS ve tvaru "AM EXT", ale toto není popsáno v návodu.
Pokud by jste vzal alarm 1803, tak tam lze čidla v resetu 2 (tzn. při ovládání továrními ovladači vozu) deaktivovat pouhým prozvoněním.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [03.06.2010, 08:26:11]
Octavia Tour

Co mate na mysli touto vetou? Při připojení na tovární CZ má tento alarm u Octavie trochu problémy. Znamena to, ze na Octavii jde jen bez origo dalkoveho ovladani?

Přidal: Radek [30.05.2010, 20:38:41]
Odpověď prodejce

Dobrý den! Tato věta byla napsána zhruba před 2,5 rokem. Takže dnes už neplatí. Pro zapojení na Octavii použijete jednoduše CanBus modul MCB-01. Tehdy nebyl tento modul ještě na trhu.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [30.05.2010, 21:02:25]
5 dveře Fábie RS a pár otázek navíc :o)

Dobrý den. Rád bych tento typ alarmu namontoval na Fábii RS 2004 s originálním dálkovým ovadačem. Chtěl bych se zeptat
za 1: na dálkovém ovladači mám krom zamčení a odemčí i funkci otevření pouze 5 dveří lze tuto funkci po namotování alarmu používat nebo jak odsokčí pátý dveře a zbytek vozu je zamčen tak to spustí poplach?
Za 2 : pokud bych vůz odemikal jen klíčem mechanicky přes zámek vozu Jak se alarm zachová?Celkem bych byl nerad aby se alarm tímto deaktivoval , 90% vykradení techto vozů je právě přes zámek dveří.
Za 3 : Tuším že u tohoto vozu musím doplnit alarm o Modul CAN BUS MCB-01.Chtěl bych se zeptat jestli na kompletní propojení (zapojení) přímo na teto vůz je motážní návod
Dopředu moc děkuji za rychlé odpovědi.

Přidal: Tomáš Souček [10.05.2010, 10:46:33]
Odpověď prodejce

Dobrý den!
1. Mám tento alarm na svém voze a při stisku tlačítka odskoku kufru to funguje tak, že se alarm deaktivuje. Jakmile kufr zavřu, alarm se sám aktivuje.

2. Montáž do Fabie v režimu ovládání továrními ovladači je možná pouze s modulem MCB-01. Tento modul zajistí, aby se alarm aktivoval a deaktivoval pouze na povely z továrního ovladače. Na otočení klíče ve dveřích nebude reagovat - resp. po otevření dveří spustí poplach.

3.  
Ano, CanBus je potřeba. Návod na Fabii samozřejmě dodáme

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [10.05.2010, 21:20:59]
Fabie 1, 2006, typ 6Y hatch.

Dobrý den, musí se něco k alarmu ještě příkoupit aby fungoval jak má? Mám na mysli nějaký instalační mat. relé kabel atd. Bude fungovat po nast. na tov. klíč? Dá se nějak vyřadít (při zamčením a aktiv.alarmu) z provozu aniž by se spustil? Bude nějak ve voze viditelný (čidla senzory)? Děkuji za odpoved'.

Přidal: Leoš [25.10.2009, 12:10:48]
Odpověď prodejce

Pokud chcete tento alarm zapojit do Fabie na tovární klíč, budete potřebovat ještě CanBus modul MCB-01. Jinak je vše pořebné v balení. Alarm lze rozšířit také o další čidla jako je náklon, otřes nebo mikrovlnné pohybové čidlo GT432. Jiná pohybová čidla NEPOUŽÍVEJTE! Ve spojení s tímto alarmem spouští falešné poplachy, protože jsou ovlivňovány GSM vyzařováním alarmu. GT432 je v pohodě. 
Alarm nelze vyřadit z provozu jinak než ovladačem. (bez spuštění poplachu - s poplachem můžete alarm ještě vyřadit nouzovou deaktivací) 
Ve voze není alarm nijak vidět, pouze pokud si necháte nainstalovat do palubní desky LED diodu.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [26.10.2009, 09:05:59]
Peguot 607

Dobry den,jde tento alarm do Peguotu 607 r.v.2004

Přidal: Roman Havlicek [06.10.2009, 21:17:11]
Odpověď prodejce

Teoreticky by to jít mělo. S tímto autem nemáme bohužel ale praktickou zkušenost, takže Vám to nemůžu slíbit na 100%. Každopádně se bude zapojení provádět bez použití CanBus modulu.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [07.10.2009, 10:50:46]
Octavia III

Dobrý den,
můžu tento alarm nebo ca-1802 ATHOS montovat do Octavie III spolu s náklonovým čidlem? Já nejsem žádná firma atd. dělám to tzv. na fušku. Strácí se v tomto případě záruka na auto? Děkuji.

Přidal: Pavel Mrkva [06.10.2009, 13:40:53]
Odpověď prodejce

Ano, na Octavii půjde za předpokladu použití modulu MCB-01. Jak je to se zárukou, to je v tomto případě otázka spíš na značkový servis Škoda...

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [07.10.2009, 10:45:54]
Golf V

Dobrý den,
mohu tento alarm použít pro Golf V 2004? Mohu ho doplnit o senzor ja-ca550? Co ještě doporučujete? a pro ovládání originálním ovladáním budu potřebovat modul MCB-01?
Děkuji za odpověď.

Přidal: Pavel Mrkva [29.09.2009, 20:11:04]
Odpověď prodejce

Ano, spolu s modulem MCB-01 tento alarm na Golf V bez problému nainstalujete. Náklonné čidlo přidat můžete, popř. je možné dokoupit jakékoliv otřesové čidlo z našeho sortimentu, nebo pohybové mikrovlnné čidlo GT432, které prodává i Jablotron pod svým označením. S jiným pohybovým čidlem tento alarm nefunguje - ovlivňuje čidlo a to pak spouští poplach.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [30.09.2009, 08:35:23]
BMW1

Dobry den,
mam BMW1, mate zkusenosti s instalaci? Porusi se tim zaruka na auto? Bude to fungovat s beznym dalkovym ovladacem?
Predem dekuji.

Přidal: Jiri Lala [20.03.2009, 09:16:21]
Odpověď prodejce

Ano, na BMW1 to půjde a to za předpokladu, že dokoupíte canbus modul MCB-01. Ten Vám zabezpečí poměrně jednoduchou montáž alarmu a také to, že budete moci ovládat alarm továrními klíči. Záruka montáží alarmu nepadá, i když tím někteří prodejci straší ve vidině dalšího výdělku na jejich servisu...

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [20.03.2009, 14:32:13]
octavie

Mám škodu octavie 2 r.v. 2006 prosím poradte co si mám koupit,mám zájem o hlídání přes mobil

Přidal: kutaček [20.03.2009, 06:54:57]
Odpověď prodejce

Určitě doporučuji právě tento autoalarm. Jablotron ho má opravdu dobře propracovaný a za rozumnou cenu. Pokud chcete alarm ovládat továrním klíčem, budete potřebovat ještě CanBus modul MCB-01, takže na něj nezapomeňte při objednávce. Alarm nemá v základu žádná čidla, jen výstup na snímání otevřených dveří. Pokud tedy chcete alarm dovybavit, tak doporučuji např. mikrovlnné čidlo GT 432 nebo náklonné čidlo ja-ca550

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [20.03.2009, 07:42:37]
Naklady na GSM provoz

Dobry den, jake jsou naklady na provoz tohoto systemu? Musim mit pausal ci podobne? Pokud ano kolik to stoji? Predem dekuji

Přidal: Jiri Lala [19.03.2009, 20:42:05]
Odpověď prodejce

Náklady jsou minimální. Můžete použít třeba předplacenou kartu, ale já doporučuji spíš kartu od Vodafone, která se platí měsíčním paušálem 10,- Kč.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [19.03.2009, 21:16:05]
Uzavirani oken

Dobry den,

jeste bych mel dotaz ohledne automatickeho uzavirani oken pri aktivaci alarmu, lze to s pouzitim nejakeho prislusenstvi u vozu VW Golf 5 zaridit? Casto zapominam zavrit okna :-)

Dekuji

Přidal: Petr Adamec [11.02.2009, 03:16:25]
Odpověď prodejce

Musel by jste dokoupit modul CR-11. Zatím také nemáme na stránkách, ale můžeme dodat. Nicméně u Golfu V by to mělo jít i nastavením přes počítač v servise.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [11.02.2009, 09:56:06]
Golf V (2004)

Dobry den,

mel bych par dotazu.

1. Lze bez problemu nainstalovat tento alarm do Golf V r.v. 2004 a je k dispozici navod na montaz pro tento vuz?

2. Chci pouzivat originalni DO, bude tedy potreba napr. MCB-01?

3 Jsou soucasti baleni snimace interieru, pokud ano, jake? Pokud ne, jake se daji dokoupit?

4. Lze prikoupit i CA-550 a za jakou cenu?

5. Jak dlouho trva instalace u vas v Ostrave a jak dlouho predem je potreba se objednat?

Dekuji za odpovedi.

Přidal: Petr Adamec [11.02.2009, 03:02:23]
Odpověď prodejce

Ano, návod k dispozici je. Navíc při použítí Can Bus modulu MCB-01 jej nebudete téměř potřebovat. Skoro vše zapojíte právě na canbus. Pro zapojení na tovární DO je MCB-01 nezbytný. Snímače interiéru součástí balení nejsou ani je nedoporučuji. Podle našich zkušeností spouští ve spojení s tímto GSM alarmem poplach jak mikrovlnka, tak ultrazvuk. Doporučuji otřes a popř. náklon. CA 550 máme běžně skladem. Není ale nastránkách. Lze objednat poznámkou k objednávce. Cena by byla 999,- Kč s DPH. Montáž je hotová za 6 hoin. Objednávky se řeší zhruba týden dopředu.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [11.02.2009, 09:53:15]
Peugeot 308

Dobrý den.
Lze k alarmu připojit otřesové čidlo a máte návod zapojení i na Peugeot 308 ?
Děkuji za odpověď.

Přidal: Josef Holáň [02.01.2009, 14:38:21]
Odpověď prodejce

Ano, otřesové čidlo můžete přidat v podstatě jakékoliv. Návod na 308ku zatím bohužel nemáme.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [03.01.2009, 20:32:12]
Renault Megane grand tour 2008

Dobrý den, lze tento alarm namontovat do tohoto vozidla s originálním ovládáním ? Lze hlídat i víko motoru a 5. dveře ? Děkuji za odpověď

Přidal: Vlasta [03.10.2008, 11:27:49]
Odpověď prodejce

Ano, mělo by to jít zapojit na motorky CZ s tím, že by pak bylo dobré odpojit přepínače od dveří, tak aby nebylo možné odemknout klíčem všechny dveře naráz - pokud taková možnost na tomto voze vůbec je. Kapota a kufr není problém - stačí zapojit příslušné spínače.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [03.10.2008, 11:34:20]
Montáž do Opel Vectra C 2004

Dobrý den, lze tento alarm namontovat i do tohoto vozu?? Je pro to potřeba nějaký převodník?? Je v ceně alarmu nebo se dokupuje zvlášť??

Přidal: Miroslav Mareš [11.09.2008, 13:23:08]
Odpověď prodejce

Upřímě řečeno - nevím. Muselo by se to odzkoušet u nás na dílně...

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [11.09.2008, 20:31:39]
Opel Vectra C 2004

Je možno to odzkoušet i jinde?? Nejsem z Ostravy.

Přidal: Miroslav Mareš [03.10.2008, 15:16:57]
Odpověď prodejce

Naše firma se nachází pouze v Ostravě. Máme sice smluvní servisy po celé ČR, ale tam bude jen "odzkoušení" asi poněkud problematičtější. Pokud máte zájem, podívejte se na odkaz "Montáže" v horní části této stránky a napište nám, o jaká města by jste měl případně zájem a my Vám pošleme kontakt na konkrétní firmy, i když tak jinak činíme až spolu s objednaným zbožím. Uděláme vyjímku, aby jste se mohl s firmou domluvit předem, popř. si montáž zajistit i s dodáním výrobku přímo u této konkrétní firmy.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [04.10.2008, 21:15:34]
Odpověď

Měl bych zájem o kontakt na firmu v Olomouci, předem děkuji.

Přidal: Miroslav Mareš [06.10.2008, 08:45:50]
Alfa Romeo 159 2008, 1.9 JTD

Dobrý den, je možné tento alarm namontovat na tento typ vozu? Budou fungovat stávající dálkové ovladače? Děkuji za odpověď

Přidal: Jan Pohl [24.08.2008, 09:22:11]
Odpověď prodejce

Ano, je to možné. Alarm budete ovládat stávajícími ovladači.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [24.08.2008, 21:31:19]
Nákupní košík

Košík je prázdný

Asistent nákupu:

Veškeré informace Vám poskytne:

Jiří Tulach 
info@levnealarmy.cz

+420 777 940 744
(po - pá 8:00 až 16:00)

IČO : 66947421
DIČ : CZ7410085782

Jsme plátci DPH.
Zboží SKLADEM
Zboží, u kterého je uvedeno "SKLADEM" máme opravdu skladem u nás na prodejně a je tedy připraveno k okamžitému zaslání k Vám :-)
Záruka 3 roky!
Ze zákona má zákazník nárok na 24 měsíců záruční doby. U nás jsme se rozhodli u většiny sortimentu tuto zákonnou lhůtu prodloužit na 36 měsíců.
Expresní dodání do 24 hodin
Pokud zboží objednáte do 13h, bude Vám doručeno už následující pracovní den!   95% zboží máme trvale skladem.
LA na YouTube
youtube2.jpg K vybraným výrobkům najdete krátká předváděcí videa na našem TV kanálu na YouTube!
Návod na konkrétní vůz
Při koupi autoalarmu nebo dálk. ovládání si ZDARMA
zažádejte o
popis přípojných 
míst
přímo na Vaše vozidlo.
Montáže

Pokud máte zájem o montáž u nás nakoupeného zboží v Ostravě, volejte našemu mechanikovi tel. 774 575 127. klic.jpg
(neplátce DPH - platba pouze v hotovosti!)   Pokud máte zájem o montáž v jiném městě, podívejte se na "Mapu pokrytí", kde zjistíte, ve kterém městě nejblíže Vašeho bydliště bude možné montáž provést.

Velkoobchodní prodej

Pokud jste firma a máte zájem u nás nakupovat za VO ceny, pak nám napište na kontaktní email. Rádi Vám pošleme podrobné informace o možnostech spolupráce.

Shop Roku

SHOPROKU_1.jpg

 

 

 

V roce 2009 jsme získali prestižní ocenění Shop Roku udělované portálem Heuréka.cz

Přečtěte si aktuální hodnocení našich zákazníků

Srovnejte 13 pojišťoven
Pro nejlevnější pojištění vozidel stačí navštívit ePojisteni.cz a vyplnit krátký formulář.
Statistiky

Heureka.cz - ověřené hodnocení obchodu LevnéAlarmy.cz 

Doporučujeme:  Kolečkové brusle | webhosting Banan.cz | autorádia, reproduktory do auta | www.bloger.cz |
Odtahová služba | Autobaterie - www.miroluk.cz | Letní pneumatiky | Střešní nosiče za nejlepší ceny

www.autanet.cz - svět aut na internetu ban_tuning_srazy_88x31_ani.gif