Autoalarm CA-1803 BT ATHOS
|
|
FotogaleriePopis výrobkuTato CA-1803BT je osazena novou generací modulu GPS a citlivějším přijímačem GSM. Přináší možnost nastavení 24h smyčky, při použití MCB-01 další vstup v Reset 2, zjištění počtu viditelných satelitů, upomínku v případě že auto nezajistíte a další.
GSM/GPS autoalarm CA-1803 BT Athos - autoalarm má shodné vlastnosti jako model CA-1802, je však navíc vybaven modulem GPS. Ten umožňuje přesné sledování pohybu vozidla prostřednictvím satelitního systému. GSM/GPS autoalarm CA-1803BT Athos kombinuje v jednom zařízení (a tedy i za jedny peníze) zabezpečení automobilu, imobilizér, komunikaci na na mobilní telefon, sledování provozu vozidla a přijímač GPS souřadnic. Autoalarm je možné ovládat vlastními dálkovými ovladači nebo k jeho ovládání využít původního dálkového ovládání automobilu. Ovládání je možné i z nastavených mobilních telefonů pomocí textových zpráv nebo také pouhým prozvoněním. Autoalarm reaguje na otevření dveří, zapnutí klíčku zapalování, otevření kufru nebo kapoty a na zapnutí spotřebiče ve vozidle (pokles napětí). K autoalarmu je možné přiřadit také bezdrátové detektory, které mohou střežit prostor vozu nebo jeho okolí (garáž, karavan a podobně). Pro snadnější přístup například do garáže lze u těchto detektorů nastavit zpoždění poplachu. Při poplachu je aktivována siréna, jsou odeslány SMS zprávy o narušení a dojde k zavolání na přednastavená telefonní čísla. Texty SMS obsahují podrobnou informaci o zdroji a typu narušení, GPS souřadnice s časem GMT(čas na nultém poledníku v Greenwich), nadmořskou výšku, rychlost, datum a čas místní GSM sítě. Pro snadnou komunikaci je možno měnit texty, které alarm zasílá. Poplachová SMS pak může mít podobu např: Nase Octavia hlasi: naruseni,viko kufru,(GMT:1.9. 21:45) 50°41.936N;15°11.805E;670;0,Cas:1.9.07 23:45 Imobilizační obvod alarmu lze přerušit příkazovou SMS a znemožnit tak použití vozu v době, kdy dojde například ke zcizení klíčů. Autoalarm je možno doplnit o handsfree HF-03, která umožňuje komunikaci s posádkou vozu. Pomocí HF-03 lze volat až na 4 přednastavená čísla a přijímat hovory z jakéhokoliv telefonního čísla. V době poplachu je možné poslouchat, co se ve vozidle děje. Na dotaz odešle SMS o momentálním stavu vozidla - uzamčení, stavu klíčku a podobně. Při použití předplacené SIM karty pravidelně dohlíží na zůstatek kreditu. CA-1803 BT Athos kontroluje stav palubního akumulátoru a hlásí jeho vybití. Má vlastní záložní zdroj BB-02, který v případě výpadku hlavního napájení nebo poklesu pod kritickou hodnotu začne zálohovat funkce autoalarmu (kromě houkání sirény). V případě připojení handsfree HF-03 je zálohována i hlasová komunikace. Autoalarm má velké množství volitelných funkcí, které je možno nastavovat pomocí programovacích SMS nebo i přístupem přes chráněnou webovou stránku GSMlink s heslovaným přístupem. GPS modul dále umožňuje přesné sledování pohybu vozidla prostřednictvím satelitního systému. Informace z GPS obsahuje údaj o zeměpisné šířce, zeměpisné délce, nadmořské výšce a rychlosti pohybu. Tyto údaje lze získávat přímo na dotaz SMS nebo je sledovat prostřednictvím internetové aplikace GSMlink. Autoalarm má vnitřní paměť na zápis několika tisíc poloh. Tyto údaje pak lze vyčítat a použít pro sledování provozu vozidla za několik dnů dozadu. Navigace Sledování provozu Kniha jízd Technické parametry
Navíc: |
Doporučené příslušenství (3)
|
Diskuse
"Tip": Dříve než napíšete do diskuze, pokuste se vyhledat odpověď v již zodpovězených dotazech.
(hledáte li např. slovo Octavia, stačí napsat do vyhledávacího pole "oct" - vyhledávání Vám tak postupně zobrazí všechny dotazy a odpovědi týkající se Octavie)
|
Audi
dobrý den, chtěl jsem se zeptat, zadali jde instalovat CA-1803 BT ATHOS do vozu Audi A6 rv 11.2007 |
|
| Přidal: Ludek Zednik [15.11.2011, 21:46:42] | |
|
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [15.11.2011, 22:01:50] | |
|
světelná signalizace
Dobrej chtěl jsem se zeptat, schází mi při aktivaci poplachu světelná signalizace nelze tento alarm nějakým způsobem připojit i na blinkry děkuji za info. |
|
| Přidal: Vlas [06.11.2011, 20:44:08] | |
|
Odpověď prodejce
Dobrý den! |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [07.11.2011, 08:03:31] | |
|
Učení ovladačů
Dobrej chtěl jsem se zeptat mám od vás tento alarm když jsem ho namontoval do vozu naučil jsem jen jeden ovladač jelikož jsem auto využíval sám a když jsem chtěl nedávno dodatečně naučit i druhý ovladač mi po odeslání příkazu MASTER LEARN RC tak mi alarm odpoví chybné zadání povelu a skoušel jsem i znovu Master reset 1 a ani tento příkaz nebere nevíte co s tím nejde tento alarm nějak restartovat |
|
| Přidal: Vlasta [16.05.2010, 15:02:33] | |
|
Odpověď prodejce
Dobrej! Pravděpodobně jste si změnil MASTER kód. Ten je potřeba zadat ve správném tvaru! Takže SMS nebude začínat MASTER, ale třeba PEPA |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [16.05.2010, 20:58:52] | |
|
Honda Integra Type R 1,8 - r.v. 1998
Zaujal ma tento autoalarm CA-1803 BT ATHOS . Auto nemá svoj alarm, otváranie je iba kľúčom - má centrál. Čo všetko bude treba , aby som mohol otvárať/zatvárať auto ovládačom k alarmu , aké čidlá doporučujete a máte k dispozíci zapojenie pre toto vozidlo? Za odpoveď ďakujem. |
|
| Přidal: Patrik [13.01.2010, 23:50:48] | |
|
Odpověď prodejce
Pro otevírání auta přes ovladač bude potřeba nainstalovat do řidičových dveří motorek. U nás jej můžete najít pod názvem S2202. K tomuto alarmu lze použít jakékoliv otřesové čidlo, jako náklon lze použít čidlo CA-550. Jako jediné možné pohybové čidlo, které nebude spouštět falešné poplachy, je potřeba použít mikrovlnný senzor GT-432. Popis přípojných míst na toto auto máme pouze v AJ. |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [14.01.2010, 08:39:21] | |
|
zapojení záložního napájení Záložním zdrojem s regulací dobíjení GM50
Takže k tomuto autoalarmu nemá cenu připojovat ještě tento záložní zdroj , když má svůj záložní zdroj koupil jsem totiž od vás před časem tento autoalarm a zdroj. No nic baterii použiji do aku vrtačky ale kdyby měl někdo zájem o regulací dobíjení GM50 jen o ten kabel tak mu ho za 100 kč plus poštovné pošlu |
|
| Přidal: Vlasta [27.11.2009, 17:28:13] | |
|
zapojení záložního napájení Záložním zdrojem s regulací dobíjení GM50
Chtěl jsem se zeptat tento zdroj stačí zapojit na plus a kostru ve vozidle a červený kabel k červenému kabelu u autoalarmu a nevadí že na tento červený kabel je již zapojen plus již z vozu |
|
| Přidal: Vlasta [26.11.2009, 21:32:34] | |
|
Odpověď prodejce
Takto to zapojit nelze. V případě odpojení autobaterie by záložní baterka živila celé auto. Výstupní červený vodič musí být připojen pouze na napájecí vodič alarmu. Co se týče CA-1803, tak ta má svůj vlastní záložní zdroj. |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [26.11.2009, 21:51:12] | |
|
pomoc
dobry den ,chtel bych se zeptat nemuzu nikde sehnat elektricke schema k vozu nisan serena 1.6 nevim presne zachytne body pro autoalarm .dekuji. |
|
| Přidal: rene bakos [24.11.2009, 12:32:45] | |
|
Odpověď prodejce
Na tohle auto nemáme bohužel návod k dispozici. |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [25.11.2009, 14:16:59] | |
|
Volvo1
Dobry den. |
|
| Přidal: Marek [10.11.2009, 10:15:48] | |
|
Odpověď prodejce
Alarm je na toto auto nutné zapojit přímo. Ovládat jej budete pomocí dodaných ovladačů. Bypass modul budete určitě potřebovat. Doporučuji modul BM3000. K alarmu doporučuji mikrovlnné čidlo GT432. Popř. náklonné čidlo ja-ca550. Otřesové čidlo můžete použít prakticky jakékoliv. Ceny jsou uvedeny u výrobků a to i s montáží. Za montáž čidel se nic nedoplácí. |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [10.11.2009, 10:53:19] | |
|
zapojení výstupu AUX
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat, jestli lze k alarmu CA-1803 BT ATHOS s modulem CAN BUS MCB-01 na výstup AUX zapojit náklonový sensor CA 550 a součastně rozšiřující modul CR 11 A popř. poradit jiné zapojení, aby šlo zapojit obojí. Můj druhý dotaz: Je nějaký modul, aby přijímal signál od volného tlačítka dálkového ovladače pro otevírání garážových vrat? Nechci dva ovladače na klíčích od auta. Můj třetí dotaz: Máte návod na zapojení tohoto alarmu na auto VW Touran, model 2007. Mnohokrát děkuji za odpověď. |
|
| Přidal: Roman [15.10.2009, 10:30:22] | |
|
Odpověď prodejce
Volal jsem technikovi Jablotronu a odpověď je taková: |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [15.10.2009, 11:52:27] | |
|
BMW 530i E60
dobrý den, chtěl jsem se zeptat, zad-li jde instalovat CA-1803 BT ATHOS do vozu BMW 530i E60, kolik času by trvala instalace a jaká by byla cena? díky |
|
| Přidal: flemi [14.10.2009, 14:39:33] | |
|
Odpověď prodejce
Jak správně říká jeden můj známý, identifikace vozu BMW podle označení "E a něco", v tom se vyzná snad jen majitel BMW. Ostatní lidé ještě tak trochu rozumí tomu, že je nějaká řada 1,3,5, atd. Takže by bylo dobré znát ročník výroby této pětkové řady. Na ročníky 2005-2007 lze použít jablotroňácký CanBus modul MCB-01 a zapojení je pak bez problému. Vozy staršího data bude nutné zapojit klasicky analogově, ale i u nich by neměl být s instalací problém. |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [15.10.2009, 08:35:15] | |
|
Montáž
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jak dlouho u Vás trvá namontování tohoto alarmu do vozidla VW Passat B6? |
|
| Přidal: Dominik [14.10.2009, 11:59:30] | |
|
Odpověď prodejce
Montáž trvá zhruba 6 hodin. |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [14.10.2009, 12:01:24] | |
|
Passat 3C 2.0TDI rv.2006
Dobrý den, je možné použít tento alarm na výše zmíněný automobil s použitím CAN-Bus modulu jablotron MCB-01 aby šel ovládat originál VW dálkovým ovladačem k centálu??? |
|
| Přidal: Martin [05.10.2009, 23:06:52] | |
|
Odpověď prodejce
Ano, na Passata s CanBus modulem půjde. Popis přípojných míst CanBus sběrnice máme. Nic dalšího už v podstatě není pro zapojení potřeba. Snad jen + a -, možná zapalování. |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [06.10.2009, 08:32:03] | |
|
Peugeot 3008
Máte návod na připojení do tohoto vozu .Je to nový model. |
|
| Přidal: Doležal [28.09.2009, 19:28:09] | |
|
Odpověď prodejce
Na toto auto zatím boužel návod nemáme. |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [28.09.2009, 20:40:15] | |
|
Zetor
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli je toto zařízení vhodné do zemědělských strojů, konkrétně do traktoru Zetor. Jde pouze o určení a dohledání pozice pomocí GPS a samozřejmě odeslání varovné SMS v případě odcizení. |
|
| Přidal: Kody [15.09.2009, 16:31:31] | |
|
Odpověď prodejce
Ano, do traktoru Zetor klidně Jablotron dát můžete. Funguje jak na 12, tak na 24V. |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [19.09.2009, 22:50:00] | |
|
Volvo
Dobry den.1- Lze tento alarm zapojit do vozu Volvo S80 r.v.1999? 2- lze u tohoto alarmu mit funkci dalkoveho startu? Předem děkuji za odpověď |
|
| Přidal: Marek [16.08.2009, 18:52:33] | |
|
Odpověď prodejce
Se zapojením do Volva by problém být neměl. Dálkový start tento alarm nemá. Teoreticky by bylo možné jej zapojit pomocí modulu CR-11 a dálkového startu MARS-10. Tuto kombinaci však určitě nedoporučuji na auto s manuální převodovkou, protože nebude nijak zajištěno, aby nebyla v momentě dálkového startu zařazena rychlost. |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [17.08.2009, 08:41:42] | |
|
Dotaz na sluzbu rex
Dobry den, |
|
| Přidal: Kamil [23.07.2009, 15:27:10] | |
|
Odpověď prodejce
Osobně službu střežení nevyužívám, ale záleží do jaké míry chcete mít vozidlo zabezpečeno. Proti - stojí to peníze navíc, pro - v případě odcizení se bude starat odpovědný tým lidí o to, aby se Vám auto co nejdříve vrátilo. |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [24.07.2009, 21:54:12] | |
|
Pridanie modulu GSM u CA-1802
Dobry den, |
|
| Přidal: sabolik [20.07.2009, 11:00:50] | |
|
Odpověď prodejce
CA-1802 GSM má. Pokud jste měl na mysli GPS, tak to dodatečně přidat nejde. |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [20.07.2009, 21:11:59] | |
|
Nezamyká centrál
Dobrý den chtěl jsem se zeptat zakoupil jsem u vás tento alarm a po zapojení do vozu Passat B6 1.9TDI 96kv r.v. 2002 a nastavení reset 1 mi po aktivaci alarmu nezamkne central musím ho dodatečně zamknout original dálkou k vozu , při instalaci jsem použil kabely s diodami jak je uvedeno v návodu nevíte proč nezamyká jinak vše maká v pohodě . A jestli máte někoho kdo to montuje tam u vás nezeptal by jste se ho jestli používá k propojení alarmu s centrálem tyto kabely s diodami nebo ty bez nich děkuji za info |
|
| Přidal: Vlasta [09.07.2009, 17:59:56] | |
|
Odpověď prodejce
Diody tam určitě dávat nemusíte. To slyším prvně a opravdu nevím, co k tomu Jablotron vedlo... Zkuste to bez nich a pokud to ani tak nepůjde, tak změřte žárovkovou zkoušečkou, jestli Vám na výstupy pro CZ chodí při aktivaci a deaktivaci kostra. Pokud bude chodit, tak dejte zkoušečku žabkou na kostru a dotkněte se střídavě jednoho a pak druhého vodiče v autě, na které máte výstupy z alarmu připojeny. Musí zamknout nebo odemknout. Pokud nezamkne nebo neodemkne, tak jste napojen na špatných vodičích. |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [09.07.2009, 21:43:49] | |
|
Montážní firma Krhová
Dobrý den |
|
| Přidal: Vaculín Radek [29.06.2009, 10:02:39] | |
|
Odpověď prodejce
Bohužel nemůžeme každý měsíc kontrolovat všechny montážní firmy, jestli ještě fungují nebo ne. Děkuji za info. Firma je již ze seznamu smazána. |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [29.06.2009, 12:08:43] | |
|
Citroen C5
Dobrý den,chci se zeptat jestli máte zkušenosti příp. i seznam přípojných míst na Citroen C5 2.0 HDi rv.2001-2004 automat.Případně,jestli je potřeba ještě Can-bus modul k připojení alarmu...Za Vaši odpověď předem děkuji. |
|
| Přidal: Karel Šícha [20.06.2009, 13:16:35] | |
|
Odpověď prodejce
Na C5 máme návod jednak v češtině (bez zapojení CZ) a jednak v AJ i se zapojením CZ. Každopádně toto auto doporučuji nechat udělat odborníka. CanBus potřebovat nebudete. |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [20.06.2009, 22:21:38] | |
Levné alarmy





