Levné alarmy

Mistral MAX R2

Přidáno: 03.11.2008
Výrobce: Portman
Dodání: SKLADEM - Expresní dodání do 24 hodin
Záruka: 36 měsíců
Popis:
Špičkový jednocestný alarm s excelentním ovladačem. (plovoucí kód a Antiscan)
Cena s DPH: 1.349,00 Kč
  3.349,00 Kč Cena s montáží u nás v Ostravě. Kontakt na objednávky montáží v Ostravě a seznam montážních míst ČR naleznete pod odkazem "Montáže" v pravém horním menu.
 
Návod.pdf (550.43 kB)

Fotogalerie

Popis výrobku

Mistral Max R2 je kvalitní jednocestný autoalarm s mnoha bezpečnostními a komfortními funkcemi, které jsou v širokém rozsahu programovatelné a uživatelsky libovolně nastavitelné. Veškeré vybavení a funkce jsou shodné s alarmem Mistral Max R1, odlišný je pouze ovladač.

Kromě standardních funkcí a výbavy se Mistral Max R2 odlišuje od ostatních alarmů takovými specifikacemi jako jsou:

  • kompletní releové výstupy, včetně výstupu na otevírání kufru
  • 4 nastavitelné "tóny" poplachu
  • zvýšený dosah ovladače
  • tiché i hlasité vyhledávání vozidla.

Komplet:

  • řídící jednotka
  • 2x dálkové ovládání s plovoucím kódem a Antiscanem
  • 1-zónové otřesové čidlo
  • siréna
  • LED dioda
  • servisní tlačítko
  • imobilizační relé
  • kapotový spínač
  • kabeláž
  • uživatelský a montážní návod.


Technické parametry alarmu Mistral Max R2:

Dálkové ovladače ( DO )
Počet 1 - cestných DO: 2
Počet tlačítek na 1 - cestném DO: 5
Maximální počet naprogramovaných DO: 4
Hlasité vyhledávání vozidla přes DO: ano
Tiché vyhledávání vozidla přes DO: ano
Maximální dosah DO: 150
Snímače
Otřesový snímač: 1-zónový
Ultrazvukový snímač: volitelné
Polohový snímač: volitelné
Mikrovlnný snímač : volitelné
Možnost připojení přídavného snímače / snímačů: ano
Automatické odpojení vadného snímače: ano
Vypnutí snímačů - přes DO: ano
Vstupy / výstupy
Samostatný vstup pro přídavný snímač: ano
Vstup pro ochranu dveře, kapota, kufr: ano
Blokovací výstup: ano
Výstup na směrovky/světla: ano
Výstup na směrovky přes výstražný trojúhelník: ano
Výstup na pager: ano
Univerzální výstup ( AUX ): 1 - s nastavitelnou délkou impulzu
Výstup na dálkové otevírání kufru / typ: releový
Výstup na dotahování originálních elektrických oken prodloužením impulzu na CZ: ano
Výstup na centrální zamykání
Typ výstupu: releový
Výstup na elektrické centrální zamykání: ano
Výstup na pneumatické centrální zamykání: ano
Dvojitý odemykací impulz: ano
Dvojitý uzamykací impulz: ano
Zamykání / odemykání od zapalování: ano
Bezpečnostní funkce
Kontrola otevřených dveří: ano
Automatické přetestování po aktivaci alarmu: ano
Paměť poplachu: ano
Omezení počtu poplachů: ano
Tiché anebo hlasité zapínání / vypínání alarmu: ano
Rearming - automatické znovuzapnutí alarmu: ano
Passive arming - aktivace posledními dveřmi: ano
Funkce Panic: ano
Zpoždění aktivace alarmu: ano
Nouzové odstavení bezpečnostním kódem: ano
Servisní režim: ano
Komfortní funkce
Možnost nastavení zvuku sirény: 4 možnosti
Technické parametry
Siréna : nezálohovaná
Provedení: modulární
Tepelná odolnost: -40°C — +85°C
Napájecí napětí : 12 - 14 V
Odběr v deaktivovaném stavu: < 5 mA
Odběr v aktivním stavu: < 10 mA
Kódování komunikace: plovoucí
Způsob modulace: FM
Maximální vysílací výkon: 10 mW
Pracovní frekvence: 433,92 MHz

 

POZOR! Autoalarm je při dodání nastaven v servisním režimu. Tento režim je potřeba po instalaci autoalarmu deaktivovat!!!

Navíc:

Pouze pro zákazníky našeho eShopu nabízíme kromě originálního návodu k zapojení, který je samozřejmostí, navíc také návod pro zapojení autoalarmu na konkrétní typ vozu. Stačí do objednávky připsat na jaké vozidlo budete alarm instalovat, např. na Fabii a my Vám jej zašleme spolu s alarmem. (Konkrétně k Fabii pak také zdarma přikládáme odpor 180 ohmů, který je nutný pro zapojení centrálního zamykání.)

Doporučené příslušenství (6)

Další příslušenství »


Diskuse

"Tip": Dříve než napíšete do diskuze, pokuste se vyhledat odpověď v již zodpovězených dotazech.
(hledáte li např. slovo Octavia, stačí napsat do vyhledávacího pole "oct" - vyhledávání Vám tak postupně zobrazí všechny dotazy a odpovědi týkající se Octavie)
  

Foto?

Jsou správně fotky ovladačů?
Mám na krabici verzi R2, na faktuře taky ale ovladač jako R1.

Přidal: O [09.02.2012, 16:06:28]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Fotky ovladačů sedí. Bohužel jste se nepodepsal, takže nemůžu ověřit, co jste měl v objednávce. Dle Vašeho emailu jsem žádnou objednávku nenalezl.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [09.02.2012, 16:20:42]
Ovládání origo DO?

Možná hloupý dotaz ale: bude fungovat ovládání origo DO (BMW E46)?
Otevření, zamčení a kufr, bude se aktivovat i Mistral?

Přidal: Ondřej [23.01.2012, 18:29:16]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Tento alarm lze aktivovat pouze ovladači alarmu.
Pokud by jste chtěl něco na tovární ovladače, pak je potřeba hledat zde:
http://www.levnealarmy.cz/eshop/autoalarmy/na-puvodni-dalkove-ovladani/
Případně napište, jaké máte požadavky, jaká je to řada a ročník (protože E46 nikomu kromě majitele BMW nic moc neříká  ) Děkuji!

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [24.01.2012, 08:39:21]
Problém se zapojením do vozu fabia

Dobrý den
Zakoupil jsem alarm na škoda Fabia.Po zapojení dle návodu přípojných míst včetně diodového modulu a odporu jsem chtěl alarm odzkoušet.Dveře se zamkli okna se dovřela.Pak jsem chtěl odemknout a nic.Po chvíli tak 15vteřin se dveře začali odemykat a znovu zamykat ve voze se rozsvěcovalo světlo a zase zhasínalo a tak to šlo pořád dokola dokud jsem nedal povel k zamknutí pak vše přestalo.
Nevíte prosím Vás kde jsem mohl udělat chybu?
Předem děkuji
Martin

Přidal: Martin [10.01.2012, 23:10:39]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Vypadá to na špatnou kostru v napájení alarmu.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [11.01.2012, 08:24:11]
škoda octávia 1.9 Tdi

Moc děkuji za radu.

Přidal: krunclik27443 [30.12.2011, 11:15:57]
škoda octávia 1.9 Tdi

Dobrý den, ctěl jsem se zeptat jaký z nabýzených autoalarmů tím myslím vyší celou nabídku by jste mi doporučil popřípadě zda jednocetný nebo dvoucestný. Koupil jsem vozidlo a je bez zabezpečení tudíž bych vozidlo rád nechal zabezpečit. Děkuji za radu. škoda octávia 1.9tdi r.v. 2001

Přidal: krunclik [29.12.2011, 14:13:04]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Jestli alarm s pagerem nebo bez pageru, to záleží hlavně na Vás. Je to jen o tom, jestli chcete mít informaci o poplachu jen houkáním auta, nebo i doma na ovladači. Osobně bych šel do toho pageru. Z pagerových alarmů můžu na Octavii doporučit Magicar M4000, z jednocestných pak např. právě tento Mistral.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [29.12.2011, 19:32:41]
Postřeh majitele mistralu

Přidávám postřeh majitele alarmu mistral. Alarm se mě na pohled líbil a byl cca o 1000kč levnější něž alarm který jsem si pořídil před 7roky(ještě se vyrábí) a výsledek takový, že kdyby to šlo tak ho vytrhnu a hodím co nejdále od auta. Alarm jako takový pracuje bez jakých koliv problémů a nemám k němu žádné výhrady, jen jednu největší a ta me docela dost vadí a ta je, že pokud auto uzamknu alarmem na delší dobu týden a více, tak alarm totálně vybije baterii, takže výsledek je, že po delší době auto nenastartuji a v podstatě není chráněno alarmem.
Takže pokud je auto v provozu tak je vše ok a při delší odstávce je nutno auto uzamknout bez aktivace alarmu což snižuje v podstatě jeho potřebu.
Jen pro upřesnění, ve voze nová baterie a při uzamčení bez aktivace alarmu lze nastartovat i po více než 14 dnech,jen pro srovnání, ve druhém voze mám instalovaný jiný alarm, bateri mám tak cca 6 roků a to jsem ji nekupoval jako uplně novou, pri aktivaci alarmu a dlouhém staní i přes 2 měsíce není baterie vybita a auto lze bezproblémů nastartovat, je používáno jako náhradní vůz a ještě se ani jednou nestalo to co jsem již zažil s mistralem.

Toť postřech jednoho majitele.

Přidal: petr [29.12.2011, 11:55:30]
Odpověď prodejce

Dobrý večer!

Řešení je jednoduché. Zapojte imobilizační relé místo na trvalé napájení na napájení spínané po zapnutí zapalování, tak jak je uvedeno v návodu a alarm Vám nevybije baterii ani za měsíc.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [29.12.2011, 19:30:14]
oprveď

Dobry večer,
Raděj se kouknu jak to je zapojeno, ale mělo by to být tak jak je to v manualu, no uvidí se,díky za typ.

Přidal: petr [31.12.2011, 00:20:27]
škoda octávia 1.9 Tdi

Jaký by jste mi doporučil alarm do Octávie, děkuji za odpověď.

Přidal: krunclik [28.12.2011, 22:37:48]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Pokud se Vám líbí tento alarm, tak jej klidně doporučím. S montáží na Octavii není žádný problém.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [29.12.2011, 09:48:36]
Mazda 323 F

dobry den ,chci se zeptat zda pujde tento alarm do mazdy 323f rocnik 96,a a zda ma vystup na otvirani kufru.popripade jaky alarm by ste pro tento typ vozu doporucil ,Dekuji za Odpoved.David

Přidal: David [25.11.2011, 16:03:05]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Tento alarm můžete klidně na Vaše auto použít. Výstup pro odskok kufru má, viz. manuál umístěný zde na stránce. Ověřte, zda máte v řidičových dveřích motorek. Některé Mazdy tam mají jen přepínač. Pokud by to byl i Váš případ, musel by jste přikoupit motorek S2202, který by pak bylo nutné nainstalovat do řidičových dveří.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [28.11.2011, 09:33:23]
Náhodně nelze odemknout.

Dobrý den,
mám tento autoalarm nainstalovaný cca 2 roky. Za poslední měsíc se cca 2 krát naprosto nepravidelně vyskytla nepříjemná závada. Pomocí ovladače alarm vypnu, centrální zamykání odemkne, ale během vteřiny se alarm sám aktivuje (bez zmáčknutí ovladače) a centrální zamykání zamkne. Naposledy jsem se takto do auta "dobíval" asi 10 minut. Bohužel, závada se vyskytla naprosto nepravidelně. Máte s tímto zkušenost?

Přidal: honzap [03.10.2011, 12:02:18]
Odpověď prodejce

Dobrý večer!

A jste si opravdu jistý, že se zamyká alarm? Podle Vašeho popisu to spíš vypadá, že máte cšpatně nastavený motorek v některých předních dveřích, ten chytá občas zpětný ráz a tím dá povel k uzamčení. Chyba by v tomto případě tedy byla v centrálním zamykání. Pokud by se zamykal alarm, musel by být také aktivní a reagovat např. na otřes...

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [03.10.2011, 20:42:00]
Portman Apollo

Zdravím Vás, máme od Vás alarm Portman Apollo a po buračke povodneho auta ho instalujeme do druheho vozidla. Narazili sme na problem, že pri zamykaní nám na výstupe /modrobiely resp. zelenobiely kabel/ indukuje cca 20sek. napatie čo je pri priamom zapojení servomotorov problem. Pri odomykaní je to v poriadku /0,5 sec/. Možete nám prosím poradit kde hladat problém?
Ďakujem. MH Bratislava

Přidal: Vlado [01.07.2011, 13:21:44]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Nejprve si stáhněte manuál, ktreý najdete zde:
http://www.levnealarmy.cz/download.html

Tento alarm nemá prodloužený zamykací impulz, takže podle mě musí být zamykací vodič spojen se zeleným vodičem, který je určen pro dojezd oken. Tento vodič od zamykacího vodiče odpojte.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [01.07.2011, 13:40:04]
Dobrý deň

dakujem za rýchlu reakciu. Manuál máme od Vás originálny síce niekolko rokov starý ale zhoduje sa so zverejneným. Momentálne sú odpojené všetky vstupy/výstupy a čidlá okrem 6ks káblov na ovládanie servomotorov + napájanie. Centrál napriek tomu drží zamykací imuplz presne 20sec čo sposobuje pretaženie motorčekov po dojazde. Kde ešte možeme hladat chybu?

Přidal: Vlado [01.07.2011, 14:54:17]
Odpověď prodejce

Ajste si jistý, že se jedná o Portman? Není to třeba Mistral? Tam je možnost zamykací impulz nastavit, i když ne na 20s, ale na 15s. Viz. manuál:
http://www.levnealarmy.cz/get_file.php?did=812&lang=cz&download=0
Jinak mě už nic jiného nenapadá, jedině že by byl alarm vadný.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [01.07.2011, 21:17:15]
Dobrý den

Je to Portman, na riadiacej jednotke je oznacenie modelu a nasli sme i doklady k nemu. Pravdepodobne je tam nejaky problem pokial ani Vy netusite ako sa da skratit vysielaci impulz, ak by Vas este nieco napadlo prosim napiste mi, je mi ľuto alarm vyhodit kedže všetko ostatne je v poriadku.
Dakujem za Vasu ochotu a čas a zelam prijemny den.

Přidal: Vlado [02.07.2011, 09:15:50]
Odpověď prodejce

A jste si jistý, že tam někde není v kabeláži propojený ten vodič určený pro dotah oken?

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [02.07.2011, 09:21:57]
Dobrý deň

ano, máme od včera riadiacu jednotku vonku a aj ked je pripojena mimo auta tak reaguje ako som opisal. Zapojené je iba napájanie +červený/-čierny a 6 káblov na ovládanie servomotorov v súlade so schémou /príme ovládaní servomotoru/. Som z toho jelen preco pri otvorení reaguje normal 0,5sec a pri zatvorení 20sec drži prud a potom cvakne v jednotke rele a vypne. Nieco akoby bolo nespravne naprogramovane, bohuzial neviem co a ako to odblokovat. Vdaka za ochotu a Vasu snahu pomoct.

Přidal: Vlado [02.07.2011, 12:05:51]
Odpověď prodejce

Tak to už opravdu nevím. Jedině poslat alarm k opravě.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [02.07.2011, 19:18:08]
odběr alarmu

Zdravím Vás a obracím se na Vás s dotazem týkajícím se zvýšeného odběru při použití aktivovaného alarmu do hlídací fáze. Samotné auto (vše měřeno ampermetrem přímo na kontaktu baterie) 0,017A odemčeno; po zamčení klíčem se to pohybuje kolem těch 0,020A; pokud zamknu alarmem pak se spotřeba zvýší na 0,154A a po čase zklesne na 0,146A.Odpojím- li v tomto stavu alarm,(přívodní pojistku) pak se změní na 0,017A.myslím si , že toto je právě zdrojem vybíjení mého akumulátoru, což je velmi nepříjemná věc. Mám dotaz, zda je toto v pořádku, a pokud ne, zda se mohu k Vám do Ostravy dostavit s autem na prověření mého zapojení či vyzkoušení naklapnutím jiné jednotky.
Dále se chci zeptat, zda máte k dispozici náhradní pryžovou krytku na klíček k zálohované sireně, jež se mi rozpadla.(ta krytka).
Děkuji Vám za vaši odpověď.

Přidal: Kamil [03.05.2011, 22:51:25]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Závada je na 99% ve špatném zapojení imobilizačního relé. Ve starých návodech (včetně toho co máme na stránkách) je uvedeno zapojení na ACC nebo +12V. Pokud se však opravdu relé zapojí na +12V, dojde po aktivaci alarmu k jeho sepnutí a tento stav pak zapřičiňuje velký odběr proudu z baterie. Přepojte vodič kontaktu relé 86 dle obrázku 5 na vodič zapalování.
Co se týče návodů, tak ty papírové jsou již u nových alarmů opravené. O návod v elektronické podobě k vystavení u nás na stránkách jsem před chvílí požádal dovozce. Pokud jej obdržím, tak jej zaktualizuji.
Gumovou krytku na zálohovanou sirénu bohužel nemáme ani se samostatně neprodává.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [04.05.2011, 08:45:53]
Stejný problém

Padl mě kámen ze srdce po přečtení Vaší odpovědi. Já jsem dnes málem nenastartoval a po naměření bylo jasné, kde je kámen úrazu. Stejné hodnoty jako kolega na octavii. Už jsem se hrozil hledání ztracených proudů. :)
Zítra vodič přepojím a doufám, že to bude pak v pořádku.
Chtěl bych vyzdvihnout zákaznickou podporu tohoto webu, jak přes email, tak i tady v diskusi. Tak to má být, odvádíte dobrou práci!!

Přidal: Miloslav Náprstek [05.05.2011, 22:40:25]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Děkuji za pochvalu a přeji hezký víkend

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [06.05.2011, 09:52:07]
Manuál

Teď jsem obdržel aktualizovaný manuál. Máte jej zde na stránce.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [06.05.2011, 10:08:53]
Oprava

Dobry den, v jakem presnem prepojeni spociva oprava, zrovna resim stejny problem, s autem jezdim nyni nepravidelne a je k vzteku stale nabijet baterii. Mam dokonce pocit ze baterie bohuzel i na toto umira :-(.

Konkretneji bych Vas tedy pozadal a popis co prepojit kam. Dekuji.

Přidal: Jirka [26.05.2011, 18:38:58]
Oprava

Jestli to chapu spravne staci prepojit kontakt 86 na blokovacim rele k kontaktu 10 (bilo/modra)

Přidal: Jirka [26.05.2011, 18:42:18]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Ano, chápete to správně.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [27.05.2011, 10:07:03]
Blinkry - Fabia

Dobrý den, uvedený alarm mám od Vás již asi přes 2 roky a donedávna pracoval bezchybně. Poslední dobou se však stává, že když odemknu nebo zamknu auto, tak mi zůstává svítit celá levá strana blinkrů. Svícení většinou přestane až po několikerém zamknutí a odemknutí dálkovým ovladačem nebo také když lehce poklepu na místo pod palubní deskou, kde je alarm umístěn. Nevíte zda už se takováto chyba někomu vyskytla? Je to chyba v mé Fabii (r.v. 2001) nebo je to chyba alarmu? Připadá mi to jako kdyby zůstával sepnutý kontakt relé, ale ještě jsem to nijak nerozebíral ani neproměřoval (myslím že je ale na výstup na blinkry pouze jeden kabel, ne?). Navíc jsem ještě někam zaštrachal Váš plánek zapojení vodičů do Fabie (mohl by jste mi ho prosím zaslat na můj e-mail?). Děkuji

Přidal: Ivo Loužecký [09.03.2011, 17:47:34]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Na světla jdou z alarmu dva vodiče, takže se obávám, že chyba může být opravdu ve slepeném relátku. Asi bude potřeba alarm poslat k opravě.

Návod na Fabii Vám zašlu emailem.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [09.03.2011, 19:46:57]
Aktivace alarmu

Dobry den, mam dotaz zda tento alarm ma taky moznost vyberu snimani dvernich kontaktu plus nebo minus?

Přidal: Stanley [14.02.2011, 10:50:11]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Ano, tento alarm má možnost výběru plusového nebo mínusového vstupu dveřních spínačů.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [14.02.2011, 10:54:44]
.

Dekuji za rychlou odpoved .

Přidal: Stanley [14.02.2011, 11:06:44]
Škoda Octavia 1.6 1997

Dobrý den, koupil jsem od Vaší firmy tento alarm. Z nějakého důvodu se cca po hodine sám spustí, bez jakéhokoli vnějšího přičinění. Po jeho vypnutí sirena 5x pípne a 5x blikne dioda. Dle návodu jde o příčinu polachu otřesového snímače. Otřesový snímač jsem odpojil, ale alarm se stále sám spouští. Druhý problém je v tom, že při deaktivaci alarmu v době poplachu stisknu jakékoli tlačítko a alarm cca po 2 vteřinách znovu vyvolá poplach. Můžete mi prosím vysvětlit kde může být problém? Jestli ve špatném zapojení nebo v alarmu samotném. Dále bych se chtěl zeptat na funkci AUX. Na tuto funkci jsem chtěl aby se mi stáhli okna. Bylo mi sděleno, že pro stažení oken výstupem AUX stačí
tento vodič spojit s odemykacím vodičem alarmu. Pokud stisknu tlačítko AUX tak se okna nestáhnou, jen se odemkne, ale na odemykací vodič zapojen je. Poraďte mi co dělám špatně :) S pozdravem a přáním hezkého dne T. Dráb

Přidal: Tomáš Dráb [17.11.2010, 19:48:38]
Odpověď prodejce

Dobrý den! Co se týče autoalarmu, budete jej asi muset poslat k záruční opravě - výměně řídící jednotky. Co se týče auxu, tak aby Vám dotáhl okna, musíte v programovém menu nastavit na tomto AUXu impulz 40 sekund. Pak to poběží bez problému.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [17.11.2010, 20:43:20]
návod zapojení

Dobrý den chci se zeptat jestli máte schéma zapojení na Mitsubishi L200 r.v.: 2000

děkuji

Přidal: Václav Veselý [09.11.2010, 00:52:05]
Odpověď prodejce

Dobrý den! Ano, na toto auto máme popis přípojných míst. Je sice jen v angličtině, ale pokud to bude potřeba, můžu Vám jej přeložit.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [09.11.2010, 11:16:52]
Skoda Octavia

Dobrý den mam dotaz jestli je mozne tento alarm do octavie 1.9tdi 1989 s centralem. Mam tušení že central neni orig.neni v klicku ale je na ovladači. dekuji

Přidal: František.k [24.07.2010, 18:33:20]
Odpověď prodejce

Dobrý den! Do Octavie určitě Mistral půjde. Zapojení jakéhokoliv centrálu také není problém.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [24.07.2010, 19:16:11]
Výběr

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat který alarm vybrat... Prakticky mi ani na výrobci nesejde, jen je důležité aby měl ovládání centrálu a pokud možno se dalo nastavit uzamčení vozidla po nastartování. Pokud bych měl mluvit o konkrétních modelech tak Mistral Max R2, Keetec TS 13, Radix T2. Z popisu mi přijde, že jde prakticky o "totožné" modely a jestli ke všem máte návod na zapojení pro Renault 19 (Ph.1), tak je to už dle mne naprosto jedno :) A poslední věc, je nutné hledat specifický ultrazvukový snímač nebo pro všechny tyto modely bude postačovat snímač co prodáváte? (http://levnealarmy.cz/eshop/autoalarmy/ultrazvukova-cidla-cu-02-seda.html). Díky za odpověď

Přidal: Karel [20.07.2010, 20:10:56]
Odpověď prodejce

Dobrý den! Myslím si, že Vámi uváděná kritéria splňují opravdu všechny uvedené alarmy, jen na to uzamčení po zapnutí zapalování se mrkněte do uživatelských návodů. Vždy tam najdete nějakou tabulku programovatelných funkcí, a tam to musí být uvedeno. Z těchto tří alarmů bych si vybral osobně Mistral Max R3, ale je to spíš subjektivní pocit. Funkčně jsou na tom opravdu velmi podobně. Ultrazvukový snímač lze v krajním případě přidat k jakémukoliv autoalarmu naletováním paralelně na vodiče od otřesového čidla. Konkrétně k Mistralu Max pak doporučuji toto čidlo:
http://www.levnealarmy.cz/eshop/autoalarmy/cidla/ps-ultrazvukove-cidlo.html
To stačí pouze nasunout do volného slotu na řídící jednotce.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [21.07.2010, 08:26:58]
Re:

Díky za odpověď. Ještě bych měl jeden dotaz, umožňuje tento Mistral R (asi jsem správně pochopil že R1-R3 se liší jen ovladačem) deaktivaci alarmu pouze dálkovým ovladačem? Protože alarm chci napojit na centrální zamykání, jde mi to, aby v případě vyháčkování nedošlo k tomu, že jednotka alarmu dostane impuls od jednotky CZ a vyhodnotí ho jako impuls, že auto je odemčené a deaktivuje se. (i když to je asi nesmysl, když jsou obě jednotky propojeny jen jedním kabelem). Díky za odpověď

Přidal: Karel [24.07.2010, 00:28:31]
Odpověď prodejce

Dobrý den! Všechny alarmy, které mají svůj ovladač, lze deaktivovat pouze právě tímto ovladačem. Vyjímkou jsou pouze některé CanBus alarmy.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [24.07.2010, 19:15:27]
Renault Megane Classic

Dobry Den
Muzu toto pouzit pro Megana r.v.98, kdyz mam v dalce imobilizer?
A mate navod na Renault Megane Classic r.v.98? :)

Přidal: Jiri Kocourek [28.06.2010, 12:22:13]
Odpověď prodejce

Dobrý den! Záleží na tom, jestli máte imobilizér řešený čipem v klíčku, nebo stiskem továrního D.O., viz. tento článek: http://www.levnealarmy.cz/recenzie-a-clanky/autoalarmy/jaky-alarm-zvolit-na-renault.html
Návod na Megana máme.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [28.06.2010, 12:43:46]
Pager

Dobrý večer.Chci jse vás zeptat jestli je možné k Mistrálu MAX R2 použít nějakej Peager,kterej bude plně komunikovat z celým alarmem.A kterej,by jste mě doporučil.Děkuji za odpověď. Adamik

Přidal: Michal Adamik [19.06.2010, 22:49:13]
Odpověď prodejce

Dobrý den! Mistral Max má samostatný výstup na pager, takže lze k němu bez jakýchkoliv potíží připojit kterýkoliv pager z naší nabídky. Můžete použít jak radiové pagery, tak GSM nebo i GPS pager.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [20.06.2010, 15:55:35]
Ovladač

Zdravím mam problem s ovladačem mam 2 kusy vymenil jsem baterie u obou ovladačích u obou svítí dioda modra ale stejne to nereaguje a zařízení co by jste me poradil v čem by mohl být problem předem Dekuji

Přidal: Novotný [18.03.2010, 19:39:53]
Odpověď prodejce

Dobrý den! Zkusil bych ovladače znovu nakódovat. Bohužel ale musím říct, že nejčastější problém je u těchto ovladačů po výměně baterie ten, že jak se lidi snaží baterky dostat z ovladače ven, opřou šroubovák o jednu z miniaturních součástek v těsné blízkosti pouzdra baterie a ta následně upadne - tlak šroubováku prostě neustojí  V takovém případě nezbývá, než poslat ovladač k opravě.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [19.03.2010, 08:53:35]
Nákupní košík

Košík je prázdný

Asistent nákupu:

Veškeré informace Vám poskytne:

Jiří Tulach 
info@levnealarmy.cz

+420 777 940 744
(po - pá 8:00 až 16:00)

IČO : 66947421
DIČ : CZ7410085782

Jsme plátci DPH.
Zboží SKLADEM
Zboží, u kterého je uvedeno "SKLADEM" máme opravdu skladem u nás na prodejně a je tedy připraveno k okamžitému zaslání k Vám :-)
Záruka 3 roky!
Ze zákona má zákazník nárok na 24 měsíců záruční doby. U nás jsme se rozhodli u většiny sortimentu tuto zákonnou lhůtu prodloužit na 36 měsíců.
Expresní dodání do 24 hodin
Pokud zboží objednáte do 13h, bude Vám doručeno už následující pracovní den!   95% zboží máme trvale skladem.
LA na YouTube
youtube2.jpg K vybraným výrobkům najdete krátká předváděcí videa na našem TV kanálu na YouTube!
Návod na konkrétní vůz
Při koupi autoalarmu nebo dálk. ovládání si ZDARMA
zažádejte o
popis přípojných 
míst
přímo na Vaše vozidlo.
Montáže

Pokud máte zájem o montáž u nás nakoupeného zboží v Ostravě, volejte našemu mechanikovi tel. 774 575 127. klic.jpg
(neplátce DPH - platba pouze v hotovosti!)   Pokud máte zájem o montáž v jiném městě, podívejte se na "Mapu pokrytí", kde zjistíte, ve kterém městě nejblíže Vašeho bydliště bude možné montáž provést.

Velkoobchodní prodej

Pokud jste firma a máte zájem u nás nakupovat za VO ceny, pak nám napište na kontaktní email. Rádi Vám pošleme podrobné informace o možnostech spolupráce.

Shop Roku

SHOPROKU_1.jpg

 

 

 

V roce 2009 jsme získali prestižní ocenění Shop Roku udělované portálem Heuréka.cz

Přečtěte si aktuální hodnocení našich zákazníků

Srovnejte 13 pojišťoven
Pro nejlevnější pojištění vozidel stačí navštívit ePojisteni.cz a vyplnit krátký formulář.
Statistiky

Heureka.cz - ověřené hodnocení obchodu LevnéAlarmy.cz 

Doporučujeme:  Kolečkové brusle | webhosting Banan.cz | autorádia, reproduktory do auta | www.bloger.cz |
Odtahová služba | Autobaterie - www.miroluk.cz | Letní pneumatiky | Střešní nosiče za nejlepší ceny

www.autanet.cz - svět aut na internetu ban_tuning_srazy_88x31_ani.gif