Levné alarmy

RJ CZ

Přidáno: 20.08.2007
Výrobce: Track Pro
Dodání: SKLADEM - Expresní dodání do 24 hodin
Záruka: 36 měsíců
Popis:
Řídící jednotka k centrálnímu zamykání s kabeláží.
Cena s DPH: 100,00 Kč

Popis výrobku

Jednotka pro připojení k již nainstalovaným motorkům.
Vstup: + a - 12V
Výstup: 2x silový vodič k motorku, 3x ovládací vodič pro přepínač v předních motorcích
Lze použít prakticky pro jakékoliv CZ 

 

Zapojení:

červený   +12V
černý - kostra
zelený a modrý - silové vodiče k motorku
hnědý a bílý - přepínač motorku nahoru a dolu.

 



Diskuse

"Tip": Dříve než napíšete do diskuze, pokuste se vyhledat odpověď v již zodpovězených dotazech.
(hledáte li např. slovo Octavia, stačí napsat do vyhledávacího pole "oct" - vyhledávání Vám tak postupně zobrazí všechny dotazy a odpovědi týkající se Octavie)
  

dalkovy central

dobry den omlouvam se chtel bych se pouze zeptat kdyz mam ridici jednotku i s ovladacem na dalkovy central k felicii staci mi pouze prepojit jednotku aby my fungovalo otvirani na dalku?, zatim tam mam original central na klicek

Přidal: kuba [11.05.2012, 20:35:06]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Popravdě tomu moc nerozumím, co vlastně máte. Pokud máte alarm s dálkovým startem, tak jím budete moci ovládat i centrál.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [12.05.2012, 08:40:35]
Zařízení dává velmi krátky impuls

Chtěl bych upozornit na to, že zařízení dáva krátké impulsy, tudíž nebude fungovat na hodně autách. V diskuzi jsem se dočetl že je vhodný místo brana do felicie, ale bohužel, brano dávalo delší imulsy. U tohoto zařízení se motorky nestačí odemčít/zamčít úplně na 100%, a následně se zaseknou. Reklamoval bych to, ale za tu cenu se to neoplatí. Navíc nebylo k tomu žádné schéma zapojení, což je zcela nepřípustné.

Přidal: fous [08.12.2011, 21:34:46]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Tento výrobek má popis vodičů uveden přímo zde na stránce. Takže nic nepřípustného se nestalo.
Není primárně určen pro náhradu originální jednotky Brano, takže nelze očekávat, že u něj bude přesný popis, jak tuto jednotku za jednotku od Brana zaměnit...

Nicméně na Felicii pasuje bez problému, viz. hodnocení našeho zákazníka:
http://www.levnealarmy.cz/eshop/centralni-zamykani/prislusenstvi/rj-cz.html?id_block=6
Pokud Vám CZ nefunguje, máte špatné motorky ve dveřích. Určitě za to nemůže jednotka. Tudíž nemůže být řeč ani o žádné reklamaci. Motorky lze u nás zakoupit za cca 100,- Kč/ks.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [09.12.2011, 09:13:03]
OVLÁDÁNÍ BLINKRŮ

ZDRAVÍM , MÁM NA FORMANOVÍ AUTOALARM -CA-10 REX- . DÁ SE TÍMTO MODULEM ROZŠÍŘIT FUNKCE , ABY PŘI OTEVŘENÍ A ZAVŘENÍ PROBLIKLY BLINKRY ?

Přidal: HANES [08.12.2011, 11:10:28]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Pro tyto účely není tato jednotka určena.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [08.12.2011, 13:55:51]
výmena za Brano

mam RJ Brano, vypadá to že original na favorit a jedine co lze vyčíst ze štítku je rok výroby 93 (jako mé auto) lze tuto RJ nahradit touto? Konektor mam 6-pinový.dekuji

Přidal: Martin [18.11.2011, 08:46:08]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Ano, touto jednotkou můžete originální jednotku Brano nahradit. Jen bude potřeba najít a správně propojit odpovídající vodiče. Originální kabeláž má jiné barvy než kabeláž u této jednotky.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [18.11.2011, 19:14:13]
škoda felicia

Dobrý den ,chtěl bych se zeptat,mám tuto ŘJ ale rozbitý dálkový ovladač,tak jesli k této ŘJ posíláte i dálkový ovladač,Nebo jestli stačí jen objednat jiný dálkový ovladač a popřídadně jaký.předem děkuji za odpověd

Přidal: Pítrs [15.11.2011, 18:48:53]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Tuto jednotku s ovladačem mít nemůžete. Tato jednotka nemá přijímač. Asi máte něco jiného. Zkuste poslat fotku ovladače.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [16.11.2011, 10:17:47]
použití RJ

Zdravím , lze tuto RJ použít bez úprav místo RJ CZ Phantom 2+2R Díky Karel

Přidal: Karel Poustecký [04.10.2011, 11:19:53]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Úplně bez úpravy to asi nepůjde. Konektor nebude zcela shodný. Ale přepojení nebude nijak složité. Barvy vodičů budou stejné. Jen Vám to nepůjde na dálkové ovládání, ale s tím asi počítáte.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [04.10.2011, 11:22:12]
Renault Kangoo

Dobry den. Na kangoo se musel vyradit z kličku central kvuli vyrusení imobilizeru. Lze vyradit orig. jednotku centr. zam. a zapojit misto ni tu co nabízite ? a potom dokoupit vami nabizeny privesek DO k CZS01 a spárovat to ? děkuji za odpověď a za radu. Martin

Přidal: Martin [01.08.2011, 19:30:25]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Kangoo až tak detailně neznám. V podstatě ale pokud najdete silové vodiče od motorků a na ně napojíte tuto jednotku, tak už pak bude stačit k ní připojit jakékoliv dálkové ovládání z naší nabídky, např. CZS01.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [02.08.2011, 07:20:43]
RJ CZ

Dobrý den, mám RJ CZ a chtěl bych poradit na které vývody mohu zapojit alarm s DO který má výstup na centrální zamykání. Předem děkuji Radek Hynek

Přidal: Radek Hynek [10.03.2011, 09:51:03]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Alarm zapojte na hnědý a bílý od řídící jednotky CZ. Vodiče jsou ovládány mínusem.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [10.03.2011, 20:55:12]
Alarm Minicar 686H-13015

Dobrý den, připojuji ve Felicii alarm Minicar 686H-13015 na RJ CZ Brano R 020-1 http://ulozto.cz/5481783/03082010541.jpg vše mě funguje jak má, jen mi nejdou odemykat dveře dálkovým ovládaním. Můžete mi prosím poradit jak alarm k jednotce připojit: Děkuji

Přidal: Pavel [04.08.2010, 11:21:50]
RJ CZ Brano R 020-1

deobry den mam tuto RJ a chci si ji dat do auta v kterem byl jiny typ RJ mohl byste mi prosim napsat jaky drat mam kam zapojit z prednich dveri mi jde 5dratku(modry,sedy,bily,hnedy,cerny) a ze zadnich 2 (modry a sedy) predem dekuji

Přidal: zdenek [12.09.2010, 22:47:16]
Odpověď prodejce

Dobrý den! Základem by mělo být vždy proměření. Těžko radit takto na dálku od stolu, ale teoreticky by měly barvy odpovídat, jen šedý dáte na zelený.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [13.09.2010, 09:18:03]
Odpověď prodejce

Dobrý den! Na jednotce Brano je potřeba najít povelové vodiče. Ty mají tuším barvu černou a žlutou. Žárovkovou zkoušečkou vyzkoušejte, jestli po přiložení kostry jeden z nich zamkne a druhý odemkne. Pokud ano, zapojte alarm podle schématu "CZ ovládané kostrou (negativně).

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [04.08.2010, 23:03:50]
CS 818-4d

CZ s alarmem CS818-4D mi přestalo fungovat, rád bych to nějak napravil, můžete mi poradit nějakou setavu, nejlépe bez motorků, a sirény ty jsou v pořádku. uvažoval jsem že použiju tuto, ale nevím zda jde propojit s nějakým alarmem.

Přidal: Olda Sedláček [26.05.2010, 19:26:18]
Odpověď prodejce

Dobrý den! Tuto řídící jednotku můžete použít s jakýmkoliv alarmem. Z alarmů doporučuji např. Radix 2T new.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [27.05.2010, 08:53:18]
Alarm

Dobrý den
CHtěl sem se zeptat, jestli je možné ovládat jednotku z alarmu? Tzn. jen dvěma vodiči při sepnutí odemknout i zamknout.

Přidal: Milan [08.01.2010, 18:01:15]
Odpověď prodejce

Ano, na to je tato jednotka přímo stavěná. Stačí negativní impulzy z alarmu připojit na hnědý a bílý vodič.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [09.01.2010, 14:28:26]
brano R 020-1

Dobrý den,
mám centralní zamykaní Brano R 020-1, fungovalo bez problémů, ale nyní když chci zamknout dveře tak se zamknou jen ty které zamykám klíčkem a v řídící jednotce jen bzučí a nezamkne žádné jiné dveře, takže asi špatná, chtěl sem se zeptat zda by šla zaměnit za vaši univerzální?

Přidal: Antonín Menšík [18.08.2009, 09:53:22]
Odpověď prodejce

Určitě ano. Neřeknu Vám ale bohužel z hlavy, jaký vodič z naší jednotky příjde na jakou barvu vodiče ve Vašem autě. To bude potřeba proměřit.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [18.08.2009, 21:56:32]
brano R 020-1

omlouvám se že sem vás stím problémem otravoval,chyba byla pouze ve studeném spoji na relé od řídící jednotky, takže centrál opět šlape, ale ještě jednou dík za odpověď

Přidal: Antonín Menšík [19.08.2009, 06:42:22]
Odpověď prodejce

Nic se neděje. Hlavně že Vám to běhá

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [19.08.2009, 10:44:23]
barvy kabelů na originál centrálním zamykání felicia

Dobrý den,
dost lidí se tady přede mnou ptalo na náhradu originální ŘJ CZ felicie, barvy vodičů jsou ale u felicie, jak jste tady už psal, jiné. Můžete prosím poodhalit, co který vodič u felicie (5ti vodičový servomotorek) znamená?

Předem děkuji za odpověď

Přidal: Fanda [31.07.2009, 12:44:26]
zpřesnění

Mám na mysli, které vodiče jsou silové a které ovládací

Přidal: Fanda [31.07.2009, 12:52:52]
Odpověď prodejce

Nedám za to ruku do ohně, ale teoreticky ba měl být černý a žlutý ovládací a tuším že modrý a hnědý silové? Nejlépe rozdělat jedny dveře a změřit si to.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [01.08.2009, 22:13:44]
cs 818 - 4d

na tejto jednotke sa dá zmeniť oznamovanie húkačkou pre odomknutie a uzamknutie dvier. Mal som nastavené tiché odomykanie a zamykanie. Po jednej z nedávnych búrok sa mi "nejak" zmenilo nastavnie. Toto nastavenie sa dá zmeniť - ako?

Přidal: Milan Samek [09.07.2009, 23:03:31]
Odpověď prodejce

Kompletní návod na 818ku si můžete stáhnout v sekci "Download"

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [10.07.2009, 08:30:11]
felicie

dobry den mam felicii s centralnim zarizenim a ma u nej asi spatnou ridice jednotku toho centralu muzu ji nahradit touto RJ

Přidal: UMBO [25.05.2009, 11:42:10]
Odpověď prodejce

Ano, můžete. Jen to nepůjde pouhým nacvaknutím. Konektor je jiný, tak to bude chtít přeletovat.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [25.05.2009, 13:04:19]
Dálkové ovládání

V popisu zapojení máte popsáno šest výstupů, konektor na fotce má výstupů osum. Má tedy jednotka i dva kabely k připojení na dálkové ovládání nebo je fotka pouze ilustrační? Děkuji

Přidal: Roman [28.04.2009, 22:07:25]
Odpověď prodejce

Fotka odpovídá. I když se může stát, že dostanete jinou jednotku - je to podle toho, jaké typy jsou zrovna skledem. Momentálně máme dva nebo tři. U všech je kabeláž +/- stejná. Jednotky s osmi piny na konektoru má pouze navíc ještě jeden bílý a hnědý vodič. Tyto vodiče mají stejnou funkci jako hnědý a bílý v šestipinovém konektoru. Při ukostření odemknou nebo uzamknou. Rozdíl je jen v tom, že nejdou k přepínači v motorku, ale jsou vyvedeny volně právě pro připojení DO. To lze ale stejně dobře zapojit i na hnědý a bílý vodič vedoucí k motorku. Doufám, že je tato odpověď vyčerpávající - já jsem tedy vyčerpaný

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [29.04.2009, 08:24:08]
Renault Megane rv.99 (Phase 2)

Dobry den, prestalo mne v aute fungovat originalni centralni zamykani ke kteremu je dodatecne domontovana jednotka pro dalkove ovladani CZ RJ KEY. Nejjednoduzsi a nejlevnejsi cesta mne pripada premostit stavajici originalni jednotku centralu nejakou novou univerzalni. Doporucite mne nejaky konkertni model, ktery bude spolupracovat s 5 dvermi, vikem palivove nadrze, tlacitkem pro zamknuti a odekmknuti celeho auta na palubni desce a vyse zminenou jednotkou dalkoveho ovladani? V pripade, ze by se nic takoveho ve Vasi nabidce nenaslo, nemate neco se stejnymi funkcemi v komplet provedeni central s DO a alarmem? Podobnou sadu vcetne servomotorku jsem od Vas kupoval pred par lety do Favorita. Dekuji.

Přidal: Lukas Vesely [23.03.2009, 08:45:19]
Odpověď prodejce

Dost těžko Vám můžu něco doporučit na originální CZ. Zapojení totiž asi nebude vůbec nejjednodušší. Zkuste si najít montážní firmu ve Vašem okolí a tem se zkuste o problému pobavit. Nevím ani jak by to bylo s napojením univerzálního CZ. To by chtělo rozdělat dveře a podívat se, jestli je tam na to dost místa a jestli jsou tam táhla na která půjde univerzální motorky navěsit. Pokud ano, tak můžete použít jakékoliv CZ z naší nabídky. Buď samotné CZ bez DO v kombinaci s nějakým alarmem, kterým budete zároveň ovládat CZ, nebo vzít jen CZ s jednoduchým alarmem (vše v jednom) TS 818.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [23.03.2009, 09:08:37]
prosím o radu

Dobrý den prosím o radu potřeboval bych jenotku na ovládání CZ s kabeláží místo původní ve Felícíi , kterou lze ovládat alarmem tzn. aby měla vstupy pro uzamknutí a odemknutí . Poradíte mi ?

Přidal: Martin Efler [10.03.2009, 10:51:53]
dotaz

Dobrý den právě mi od vás dorazila tato řídící jednotka . Bohužel jsem nikde nenašel zapojení . Tedy vše je mi jasné až na to kam přivedu záporný impulz odemknout, zamknout z alarmu . Poradíte mi prosím ?

Přidal: Martin Efler [12.03.2009, 10:16:04]
Odpověď prodejce

Na hnědý a na bílý.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [12.03.2009, 11:59:05]
Odpověď prodejce

Tohle je pro Vás právě to pravé ořechové.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [10.03.2009, 12:57:00]
Schema zapojení

Dobrý den , obsahuje dodávka této RJ CZ i el. schema zapojení (vstupy a výstupy)?
Děkuji za odpověď

Přidal: Jan Karlovec [19.02.2009, 15:42:25]
Odpověď prodejce

Dodávka ne. Máte to popsáno zde, přímo v popisu zboží.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [19.02.2009, 22:22:23]
Odpověď prodejce

Upss. Omlouvám se. Tak to tu není. Takže:
červený   +12V
černý - kostra
zelený a modrý - silové vodiče k motorku
hnědý a bílý - přepínač motorku nahoru a dolu.

Motorek má standartně stejné barevné značení vodičů.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [19.02.2009, 22:23:59]
Kombinace RJ + motorek pro CZ k fiat Panda

Dobry den,
chtel jsem se zeptat, zda pujde kombinovat tuto ridici jednotku s motorkem pro CZ k fiat Panda. Potrebuji nejake jednoduche CZ pro Fiat Panda VAN a to pouze na predni dvere, tudiz bych chtel kombinovat dva motorky + tato ridici jednotka. Motorky jsou zde uvedeny pod http://www.levnealarmy.cz/eshop/centralni-zamykani/fiat/motorek-pro-cz-k-fiat-panda.html
Diky za odpoved

Přidal: Jiri Fabik [19.11.2008, 08:42:26]
Odpověď prodejce

Motorky k Pandě nemají mikrospínače, takže je nelze nainstalovat k jednotce bez DO. Musíte vzít buď celé CZ s DO, nebo dokoupit k motorkům nějaký DO s univerzálním výstupem na CZ. Např. Maxicar 286

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [19.11.2008, 10:21:51]
Doplnkovy dotaz

Muzebyt pouzito v kombinaci s Autoalarm Mistral T63?
Dekuji

Přidal: Jiri Fabik [21.11.2008, 02:35:02]
Odpověď prodejce

Ano, bezproblému.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [21.11.2008, 08:18:20]
Nákupní košík

Košík je prázdný

Asistent nákupu:

Veškeré informace Vám poskytne:

Jiří Tulach 
info@levnealarmy.cz

+420 777 940 744
(po - pá 8:00 až 16:00)

IČO : 66947421
DIČ : CZ7410085782

Jsme plátci DPH.
Zboží SKLADEM
Zboží, u kterého je uvedeno "SKLADEM" máme opravdu skladem u nás na prodejně a je tedy připraveno k okamžitému zaslání k Vám :-)
Záruka 3 roky!
Ze zákona má zákazník nárok na 24 měsíců záruční doby. U nás jsme se rozhodli u většiny sortimentu tuto zákonnou lhůtu prodloužit na 36 měsíců.
Expresní dodání do 24 hodin
Pokud zboží objednáte do 13h, bude Vám doručeno už následující pracovní den!   95% zboží máme trvale skladem.
LA na YouTube
youtube2.jpg K vybraným výrobkům najdete krátká předváděcí videa na našem TV kanálu na YouTube!
Návod na konkrétní vůz
Při koupi autoalarmu nebo dálk. ovládání si ZDARMA
zažádejte o
popis přípojných 
míst
přímo na Vaše vozidlo.
Montáže

Pokud máte zájem o montáž u nás nakoupeného zboží v Ostravě, volejte našemu mechanikovi tel. 774 575 127. klic.jpg
(neplátce DPH - platba pouze v hotovosti!)   Pokud máte zájem o montáž v jiném městě, podívejte se na "Mapu pokrytí", kde zjistíte, ve kterém městě nejblíže Vašeho bydliště bude možné montáž provést.

Velkoobchodní prodej

Pokud jste firma a máte zájem u nás nakupovat za VO ceny, pak nám napište na kontaktní email. Rádi Vám pošleme podrobné informace o možnostech spolupráce.

Shop Roku

SHOPROKU_1.jpg

 

 

 

V roce 2009 jsme získali prestižní ocenění Shop Roku udělované portálem Heuréka.cz

Přečtěte si aktuální hodnocení našich zákazníků

Srovnejte 13 pojišťoven
Pro nejlevnější pojištění vozidel stačí navštívit ePojisteni.cz a vyplnit krátký formulář.
Statistiky

Heureka.cz - ověřené hodnocení obchodu LevnéAlarmy.cz 

Doporučujeme:  Kolečkové brusle | webhosting Banan.cz | autorádia, reproduktory do auta | www.bloger.cz |
Odtahová služba | Autobaterie - www.miroluk.cz | Letní pneumatiky | Střešní nosiče za nejlepší ceny

www.autanet.cz - svět aut na internetu ban_tuning_srazy_88x31_ani.gif