Levné alarmy

Dálkové ovládání CZ 100 KEY

Přidáno: 01.07.2009
Výrobce: Keetec
Dodání: SKLADEM - Expresní dodání do 24 hodin
Záruka: 36 měsíců
Popis:
KEETEC CZ 100 řídící jednotka centrálního zamykání na dálkové ovládání s plovoucím kódem. 2x vystřelovací klíč. Výstup pro dovření oken u vozidel vybavených funkcí "Comfort" Funkce "LOCK CHECK". Vhodné do dodávkových vozidel.
Cena s DPH: 1.399,00 Kč
  1.199,00 Kč Za kus při koupi 2 a více kusů
  2.099,00 Kč Cena s montáží u nás v Ostravě. Kontakt na objednávky montáží v Ostravě a seznam montážních míst ČR naleznete pod odkazem "Montáže" v pravém horním menu.
 
Návod.pdf (660.09 kB)

Fotogalerie

Popis výrobku

Umožňuje přímé připojení optické signalizaci na vypínač výstražných světel, ovládání otevření zavazadlového prostoru, dvojitý odemykací a zamykací impuls.

Popis systému
zavření centrálního zamykání při zapnutí zapalování
nastavitelný typ a polarita sekvenčního výstupu
ovládání otevírání zavazadlového prostoru
optická signalizace
nastavitelná délka odemykacího impulsu prodloužený zamykací impuls - dotahování oken
dvojitý zamykací / odemykací impuls

LOCK CHECK - je nová funkce dálkového ovladače, která Vám umožňuje zkontrolovat-ověřit, které tlačítko bylo naposledy stisknuto na dálkovém ovládači. Majitel vozidla tak snadno zjistí zda nechal své vozidlo hlídané nebo zapomněl aktivovat autoalarm.

Pozn.: Ovladač umí dát zamykací impulz kdykoliv po stisku zamykacího tlačítka. Není nutné střídat tlačítka odemčení a zamčení. Toto je velice důležité při použití na dodávková vozidla, kde se zamyká odděleně přední a zadní část vozu. Shéma zapojení na dodávkové vozidlo najdete ZDE.


Obsah balení
řídící jednotka,
kabelový svazek,
2ks dálkové ovladače s planžetami typu VW nový model (vhodné např. na Fabii)

Pokud máte zájem o jiný typ planžet, je potřeba je vybrat z naší nabídky a přidat k objednávce.


Typ ovladače
RC KEY

UPOZORNĚNÍ:

Pokud dáváte klíč vyřezat do klíčnictví, nejprve si ověřte, zda to Vámi vybraný klíčník umí a zda má na to vhodný stroj. Pokud se stane, že klíčník planžetu vyřeže špatně a následně se začne vymlouvat na to, že planžeta je 0,5mm užší, tak tento argument NENÍ důvodem k reklamaci v našem obchodě! Vyřezání planžety je služba jako každá jiná. Na službu stejně jako na zboží máte ze zákona záruku. Tudíž můžete po klíčníkovi vyžadovat vrácení peněz za takovouto "službu". Nehledě na to, že by jste mohli požadovat i úhradu zničené planžety.
 
Jako službu pro Vás jsme sjednali dohodu s námi ověřeným klíčníkem, který Vám planžetu vyřeže přesně a na kvalitním stroji. Planžety je možno zaslat poštou. Po vyřezání je obdržíte opět poštou zpět. Pokud jste z blízkého okolí Ostravy, můžete si samozřejmě zajet ke klíčníkovi osobně. (A protože už předem slyším hlasy typu "Vyřeže mi planžetu a pak mi ji pošle poštou, tudíž bude znát moji adresu a pak mi příjde ukrást auto" - mám pro Vás jednoduchou radu: Nechte si planžetu zaslat na jinou adresu, třeba ke kamarádovi - nikdo pak nebude moci zjistit, k jakému autu planžeta patří)

ADRESA:

Klíčnictví - Petr Markovič
Ostravská 41
Hlučín

tel.: 595043713, 603117798

Navíc:

Pouze pro zákazníky našeho eShopu nabízíme kromě originálního návodu k zapojení, který je samozřejmostí, navíc také návod pro zapojení autoalarmu na konkrétní typ vozu. Stačí do objednávky připsat na jaké vozidlo budete alarm instalovat, např. na Fabii a my Vám jej zašleme spolu s alarmem. (Konkrétně k Fabii pak také zdarma přikládáme odpor 180 ohmů, který je nutný pro zapojení centrálního zamykání.)

Doporučené příslušenství (54)

RC KEY

RC KEY
461,00 Kč

Další příslušenství »


Diskuse

"Tip": Dříve než napíšete do diskuze, pokuste se vyhledat odpověď v již zodpovězených dotazech.
(hledáte li např. slovo Octavia, stačí napsat do vyhledávacího pole "oct" - vyhledávání Vám tak postupně zobrazí všechny dotazy a odpovědi týkající se Octavie)
  

porouchané vystřelování

Dobrý den, asi před rokem jsem si u vás zakoupil tento produkt a už mi na obou vystřelovacích klíčích praskl ten kloub v kterém drží manžeta...chtěl jsem se zeptat jestli se na to dá uplatnit reklamace (bez demontáže jednotky) nebo jestli se k tomu nedá dokoupit nějaký jiný ovladač (nějaký přívěšek).Děkuji za odpověď.

Přidal: Karafiát Michal [31.01.2012, 12:43:13]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Před rokem se ještě prodávaly staré verze klíčů. Klíče můžete zaslat na opravu, nebo můžete dokoupit modernizovaný kryt ovladače, kde už k těmto problémům nedochází. Kryt najdete zde:
http://www.levnealarmy.cz/eshop/nahradni-ovladace/cv-key.html
Případná oprava bude samozřejmě záruční.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [31.01.2012, 13:06:55]
škoda octavia 2 , r.v.2009

Dobrý den , chtěl jsem se zeptat jestli je možný tento produkt namontovat do vozu škoda octavia2 , kde je již centrální zamykání . A vše prý jede přes CAN-BUS . Díky za odpověd .

Přidal: Roman Vojáček [20.01.2012, 22:18:37]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Pokud u vozu není originální ovládání centrálního zamykání, tak nebude se zapojením tohoto alarmu žádný problém.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [21.01.2012, 18:19:26]
Dobrý den.

Centrální zamykání ve voze je originál od výrobce škoda . Tudíž váš produkt nelze namontovat???

Přidal: Roman Vojáček [21.01.2012, 18:23:52]
Odpověď prodejce

Má odpověď se týkala originálního dálkového ovládání, nikoliv centrálního zamykání. Takže pokud nemáte dálku z výroby, tak tam tato dálka půjde.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [21.01.2012, 18:33:01]
Upřesnění

Kdepak,v koupeném vozidle je pouze originál centrál . Dálka tam nebyla vubec namontována . Takže když se tam tato dálka namontuje , bude chodit bez probblému . A jinak jsem koukal , že máte tady v severních čechách firmi , které to jsou schopné nainstalovat.......

Přidal: Roman Vojáček [21.01.2012, 18:44:13]
Odpověď prodejce

Ano, v tomto případě to bude fungovat. Kontakty na firmy zasíláme spolu se zbožím, pokud si o ně v objednávce požádáte.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [21.01.2012, 18:47:40]
Dovírání oken

Zdravím, po srovnání s jinými DO tohoto typu, by jsem měl o tento zájem, jen se nemohu nikde dopátrat, jak je to s dovíráním oken. Na klíč v zámku při poloze zavření či otevření dojezdy mám, na klíčku to bude fungovat předpokládám při podržení tlačítka, je tak? Ale bude to fungovat po zapojení na centrál nebo se musí tahat draty do dveří ke spínačům pro tuto funci. Jde o AUDI A4 r.v. 1998. Děkuji

Přidal: Jindřich Brychta [17.01.2012, 14:42:25]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Dobrá volba
Jinak dojezd oken bude fungovat už při uzamčení. Okna se dovřou automaticky po každém uzamčení. Nic navíc nezapojujete. Pouze naprogramujete prodloužený zamykací impulz.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [17.01.2012, 15:18:45]
Planžety FIAT

Pro vozidlo Fiat Tempra (nejspíš i Fiat Tipo, Lancia Dedra, Alfa Romeo 155, 33, 147) je planžeta příliž krátká protože při zasunutí do spínací skříňky u Tempry se vložka spínačky zacvakne dovnitř ale to už sem s tím plastovým krytem klíče naraženej na spínačce...

Přidal: Adam Nekovář [13.01.2012, 15:23:37]
Fiat stilo

Dobry den chci se zeptat jestli toto dalkove ovladani pujde na fiat stilo, mam original vystrelovaci klicek, ale nefungujem mi DO jestli pujde z orig. klicku prohodit ta planzeta nebo udelat novou dekuji za odpoved

Přidal: Zdenek [27.09.2011, 07:07:14]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Po elektrické stránce půjde zapojit určitě. Jestli půjde přehodit planžeta, to nevím. Musel bych to vidět. Podívejte se, jestli nemáme vhodnou planžetu v naší nabídce:
http://www.levnealarmy.cz/eshop/planzety-a-loga/planzety/

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [27.09.2011, 08:15:12]
Hyundai

Dobry den.Chtel jsem si koupit planzetu na vystrelovaci klic,ale ta co mate vyobrazenu mi nepripada stejna.Auto mam r.v.2008.Jsou planzety na tuto znacku vsechny stejne?Kdyz vylomim planzetu ze stavajiciho klice,jde to prispusobit?Neni konec prilis slaby,a nebo je stejne silny jako nova planzeta?Dekuji

Přidal: Jirka [11.08.2011, 08:19:56]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Nedisponujeme bohužel žádným seznamem vozidel a odpovídajících planžet. Jediná možnost je porovnat si planžetu s fotografií u produktu, popř. potom po objednání v reálu. Pokud Vám nebude planžeta vyhovovat, můžeme ji vzít zpět.

Co se týče vybroušení z původního klíče, pak by to neměl být problém. Šířka železa pro uchycení by měla být dostačující. Pozor na čip imobilizéru!

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [11.08.2011, 10:28:33]
Hyundai i 10

Dobry den.Vlastnim Hyundai i 10 s dalkovym ovladanim.Jiz jsem ho jako novy tak koupil.Chtel bych vystrelovaci klic.Je mozne to nejak predelat?Prendat elektroniku do vystrelovaciho klice?Podotykam,ze dalkove ovladani neni v klici,ale zvlast.A co je k tomu potreba?Dekuji

Přidal: Jirka [08.08.2011, 15:51:50]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Budete potřebovat některou ze sad dálkových ovládání s vystřelovacím klíčem:
http://www.levnealarmy.cz/eshop/dalkova-ovladani/vystrelovaci-klic/
a planžetu na Váš vůz, kterou zkuste pohledat zde:
http://www.levnealarmy.cz/eshop/planzety-a-loga/
Pokud odpovídající planžetu nenajdete, bude nutné ji vyříznout z původního klíče a vpasovat do vystřelováku.

Elektroniku z původního klíče přendat nejde. Vždy je potřeba do auta nainstalovat námi dodanou řídící jednotku.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [09.08.2011, 10:52:31]
mazda 323f BJ

dobry den
zajimalo by mne zda je mozno timto vyrobkem nahradit puvodni central Meta system u vozu mazda 323 f BJ r.v.2002. A take zda je mozno zprovoznit v tomto klici imobilizer a pripadne samostatne otvirani kufru.
diky za info

Přidal: Radovan Dombrovsky [16.06.2011, 19:34:31]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Pokud máte centrál od Mety, tak tento klíček k centrálu pouze připojíte a budete jím stávající centrál ovládat. Z původního klíče přendáte čip imobilizéru do vystřelováku a tím pak bude možné i startovat. Odskok kufru lze na klíč také zapojit.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [18.06.2011, 08:16:26]
Zpětné uzamčení?

Dobrý den. Zakoupil jsem si toto DO CZ, zapojil v Octavii (zatím pouze zamykání/odemykání a směrová světla, protože se mi nechtělo rozebírat palubní desku) a vše skvěle funguje. Vodič ke spínačce jsem tedy zatím nezapojil, k přístupu do programování ŘJ s ním stačí 5x "klepnout" o (+) třeba v pojistkové skříni a pak ho defacto k ničemu nepotřebuji (možná - vyplyne z dalšího textu).
Jde mi o to, že u mého minulého vozu, kde bylo DO CZ i s alarmem byla funkce zpětného zamknutí dveří vozidla, pokud se po (třeba náhodném zmáčknutí v kapse) do cca. půl minuty nezasunul klíč a neodemkla spínačka tzv. do dvojky (rozsvícení kontrolek atd.)
Bohužel mě před zakoupení tohoto DO CZ vůbec nenapadlo, že tuto naprosto logickou funkci by tyto výrobky nemusely mít..ptám se tedy, umí to toto DO?
Nechce se mi totiž předem znova rozebírat auto a připojovat i dveřní kontakty(které mimochodem dle přiloženého návodu v Octavii nahrazuje vodič ke stmívači, který je naštěstí přístupnější - sloupek u řidiče) + vodič ke spínačce, než bych si byl jist, že to toto ovládání umí. Nebo toto snad umí až autoalarmy(např. keetec TS13)?
Dle možnosti připojení ke dveřním spínačům soudím, že by to umět mohl, ale právě skutečnost, že je tento vodič v Octavii nahrazen vodičem ke stmívači, kdy osvětlení se rozsvěcuje již po odemčení(ne až po otevření dveří) mi to zase vyvrací. Napětí se na něm objeví už po odemčení(ne po otevření, takže ŘJ nepozná(nebo nehlídá) stav, že dveře nebyly otevřeny. Nepomůže tomu ani připojený vodič ke spínačce, protože se na něm napětí bez vniknutí do vozu nemůže objevit stejně tak, jako by byl vůbec nepřipojen(jak ho mám teď).
Tohle mě opravdu velice mrzí a už se začínám smiřovat s možností, že tento dobrý výrobek nakonec nepoužiji a zakoupím i alarm, který by tohle uměl. S vozidlem parkuji cca 25m od domu a DO ho i na tuto vzdálenost přes okna i zdi v pohodě odemkne. Což je sice příjemné, ale následky jistě netřeba popisovat. Omlouvám se za obsáhlý příspěvek a velice děkuji za odpověď.
Podotýkám, že mám elektrotechnické vzdělání, ale pokud ŘJ některým vstupem(ať třeba s časovou prodlevou) nebo napěťovým stavem nehlídá otevření dveří a neumí poslat povel ke znovu-zamčení, tak tam nedovymyslím nic:-(

Přidal: Tomáš Kubásek [12.06.2011, 10:26:59]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Funkci zpětného uzamčení toto D.O. bohužel nemá a v současnosti ji najdete téměř výhradně jen u autoalarmů. Nicméně majitelé Octavií ji většinou nevyužijí ani pokud jejich zařízení tuto funkci má, protože k jejímu fungování na Octavii je potřeba rozebrat všechny 4 dveře a vodič určený pro dveřní spínače natáhnout až k zámkům dveří  A to podstupuje málokdo...

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [13.06.2011, 10:32:53]
RE: Zpětné uzamčení?

Dobrý den, díky za info. Nedalo mi to a po znovu přečtení návodu jsem přišel na zcela jednoduché řešení. A to využití funkce automatického zamčení vozu po nastartování (přesněji cca 10s po odemčení spínačky). Možná poslouží i jiným zákazníkům.
Funkci auto-zamčení po startu jsem původně využívat nechtěl ať už z důvodu příp. nehody nebo spíše občasného "odskočení" např. k poštovní schránce apod. bez nutnosti vypínání mototru(aby se dveře odemkly). Tato je ovládána právě vodičem ke spínačce, který jsem původně nezapojoval. Takže stačí ho místo spínačky zapojit právě k vodiči stmívače osvětlení. Na něm je totiž právě mimo rozsvícení trvalý (+). Polaritu lze samozřejmě přehodit pomocí relé, ale zde to ani netřeba. Takže při náhodném odemčení se rozsvítí osvětlení, na vodiči zmizí (+) a po cca 25-30s se osvětlení stmívá až zcela zhasne, na vodiči se v tomto okamžiku znova objeví (+) a za těch původních cca 10s ŘJ pošle neg. zamykací impulz a vozidlo se zpětně zamkne. Jak jednoduché:-)

Toto řešení má pro mne 3 nevýhody a jednu příjemnou výhodu. První nevýhodou(která mi moc nevadí, ale někomu možná ano je to, že při odemykání již pro info 2x neblikají směrovky. ŘJ si díky trvalému (+) na vodiči od spínačky "myslí", že jste ve vozidle, tím pádem světelné info nemá význam. Někdy jsem to využíval při nočním hledání auta na parkovišti, příp. vám směrovky posvítily na cestu k vozu přes nějakou kaluž. Toto už nenahradím, ale k vyhledání může posloužit právě rozsvícené vnitřní osvětlení(mimochodem v Octavii velice silné - střed + obě bodovky).
Druhou nevýhodou může pro někoho(a pro mne taky) být, že se tím pádem auto před jízdou (po zhasnutí osvětlení + cca 10s) zamyká. Toto lze ale jednoduše odstranit přidáním jednoho rozepínacího(5 kontaků) relé za pár korun, ovládané spínací skříňkou, na což se ještě chystám. Po aktivaci skříňky bude relé odpojovat vodič od stmívače a tím pádem se při klíči ve spínačce nebude zamykat. Na to navazuje třetí nevýhoda, že si klíče nesmíte po vytažení zapomínat na sedadle, protože se po zhasnutí osvětlení zamyká samo! Samozřejmě nevadí pokud necháte otevřené dveře. Osobně jsem díky této funkci z minulého vozu náležitě "poučen" a klíče z auta sebou je už sebereflexe.
A to už jsem vlastně prozradil tu výhodu, že se se zamykáním vozu nemusíte vůbec obtěžovat. Klíče už máte třeba v kapse a v ruce plno tašek. Vůz vám totiž zamkne stmívač! Celé to trvá cca 40s. Nemůže se tedy stát, že byste na to někdy zapomněli:-)
Hezký den

Přidal: Tomáš Kubásek [13.06.2011, 11:27:10]
Dodatek

Jen dodávám, že u té druhé (pro někoho) nevýhody - zamknutého vozidla při jízdě to dodatečné relé není naprosto nutné. Zamknutou Octavii totiž (pokud máte klíče ve spínačce, jedno zda nastartovanou nebo ne) lze jednoduše otevřít (pouze zevnitř - vyzkoušeno) pouhým dvojím potáhnutím za kliku. Poprvé ve dveřích něco cvakne a podruhé se otevřou. Po vypnutí klíče už to nejde. Tohle má Octavia(jistě i všechny VW) vyřešeny výborně.
Pro mne je to ale stejně trochu "otravné" a zamknutý jezdit nechci, proto je jednodušší to relé. To jen pro ty, kteří by si na jeho dodatečnou montáž netroufali. Hezký den

Přidal: Tomáš Kubásek [13.06.2011, 11:57:01]
DO Škoda Octavia combi r.v.2000

Dobrý den,
po ztrátě jediného klíče s DO jsem byl nucen vyměnit všechny zámky, na výměnu byly bohužel dodány pouze klíče bez DO. Prosím o doporučení vhodné volby klíče s DO nebo pouze DO ke stávajícímu centrálnímu zamykání, příp. jaké doplňující info o vozidle je dále nutné poskytnout /centrál má dojezd oken/
Děkuji za odpověď

Přidal: Suda [01.06.2011, 22:02:55]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Můžete bez problému použít právě tento model. Řídící jednotku zapojíte elektricky do vozu, necháte vybrousit planžety a z původních klíčů přendáte čipy imobilizéru.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [02.06.2011, 08:57:27]
Který klíč zvolit?

Dobrý den, mám Octavii 2001 a hledám sadu DO CZ s pokud možno co nejvyšší možnou mechanickou kvalitou klíče. Proto jsem ihned kliknul na nejdražší, ale ve dvou příspěvcích v diskuzi odkazujete na vyšší kvalitu u jiného klíče(konkr. Maxicar a 202). Tak jsem z toho jelen..
Samozřejmě nečekám, že mi vydrží 10let, ale jde mi pouze o to, abych nemusel po půl roce běhat s klíčem na poštu, a znova ke klíčníkovi...protože se mi v rukou rozpadne. Je možné určit vítěze u vás nabízených klíčů z pohledu této "kategorie"? Lze tyto výrobky po mechanické stránce srovnat např. s továrním klíčem? Velice děkuji, s pozdravem Tomáš Kubásek

Přidal: Tomáš Kubásek [31.05.2011, 21:23:17]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Klíče, které jsou v prodeji v dnešní době, jsou již prakticky bezproblémové. Jako vítěze bych určil asi právě tento CZ KEY. Na staré příspěvky neberte zřetel. Již cca před 3-4 měsíci došlo k výraznému faceliftu klíče, kdy na zadní straně přibyly dva šrouby (viz. fotogalerie) a klíč je tak prakticky nerozbitný. Tento klíč se již kvalitě továrního klíče hodně blíží.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [31.05.2011, 22:26:54]
Problém s odemykáním

Dobrý den,

chtěl bych Vás touto cestou požádat o radu týkající se problému se odemykáním vozu. Mám dálkové ovládání asi tři roky a doposud pracovalo bez problémů, ale minulý týden se stalo, že jsem vůz jako obvykle zamkl, ale když jsem cca po deseti minutách chtěl odemknout tak pouze dvakrát blikly směrovky a nezbylo mi nic jiného, než odemknout klasicky klíčem. Když jsem to zkusil znovu, tak se problém opakoval, zamykání jde, ale odemykání nikoli.

Předem děkuji za rychlou odpověď.

Přidal: Alan Břuska [12.01.2011, 08:46:11]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

V první řadě je potřeba překontrolovat výstupy z řídící jednotky dálkového ovládání a pak uvidíte, jak dál. Pokud elektrice nerozumíte, svěřte to raději odbornému servisu.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [12.01.2011, 10:32:20]
jaký zvolit?

Dobrý den,
mám škodu octavii rok 2000 s s klíčem a dálkovým ovládáním. Chtěl bych vystřelovací klíč a nevím jaký klíč mám zvolit. Našel jsem tyto 3 typy: MAXICAR 686 - 13027, RC 202 KEY a CZ KEY(tento), který klíč mám zvolit pokud chci vystřelovací klíč s dálkovým ovládáním funkčním na mém autě? Popřípadně můžete krátce popsat rozdíly mezi těmito klíči?
Děkuji

Přidal: Michal Janáček [01.01.2011, 23:59:44]
Odpověď prodejce

Dobrý den! Na Vaše auto můžete zvolit kterýkoliv z těchto tří uvedených. Funkce jsou u všech prakticky stejné, planžetu na Vaše auto mají v základní sadě také všechny. Co se týče kvality, byl do nedávné doby problémový pouze tento klíč, ale i u něj jsou již nyní provedeny úpravy, které by měly zajistit bezproblémový provoz.
Navíc má funkci Lock Check, kterou ostatní dva klíče nemají. Takže možná bych bral právě tento klíč. Pokud Vám na funkci Lock Check nezáleží, doporučil bych RC 202 KEY.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [03.01.2011, 10:13:24]
Prasklý klíč

Dobrý den, zakoupil jsem od Vás toto dálkové ovládání včetně dvou vystřelovacích klíčů. Ani ne po roce mi oba dva klíče praskly (umělá hmnota na druhé straně než je zobrazeno na obrázku) . Bohužel již nemám daňový doklad a tak jsem se chtěl zpetat, zdali je možné objednat pouze umělohmotné pouzdro bez planžety a vnitřního vybavení. Děkuji za odpověď Jan Mach

Přidal: Jan Mach [25.10.2010, 08:43:31]
Odpověď prodejce

Dobrý den! Náhradní kryt se na tyto klíče bohužel neprodává. Pokud máte klíč necelý rok, pošlete jej k nám, rádi Vám jej vyreklamujeme. Stačí napsat, na jaké jméno byl klíč objednaný. Zbytek už si dohledáme u nás v systému.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [25.10.2010, 08:50:00]
keetec cz 100/cz key

Dobrý den,
prosím o radu.Dostal jsem jako dárek výše uvedenou řídící jednotku centrálního zamykání s ovladačem RC MAX.Při žádosti o zapojení v autorizovaném servisu Škoda mi bylo řečeno, že je potřeba ještě didový modul. Mám Škodu Fabii, modelový rok 2007.Prosím o radu, co zakoupit a kde.Děkuji Baudiš

Přidal: Jiří Baudiš [19.05.2010, 11:25:54]
Odpověď prodejce

Dobrý den! Diodový modul je potřebný pouze u výrobků, které sa zapojují na dveřní spínače. Takže se to týká v podstatě výhradně autoalarmů. Nikoliv dálkových ovládání. Buď v servise nevědí o čem mluví, nebo nemáte tento výrobek, ale máte např TS 13 KEY...

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [19.05.2010, 12:23:34]
CZ Fabia

Dobrý den,
chci se Vás zeptat, zda jde tato dálka přidělat i k centrálnímu zamykání od Jablotronu

Přidal: Fabia2002 [14.04.2010, 13:39:30]
Odpověď prodejce

Dobrý den! K Jablotronu půjde bez problému. Pokud můžu doporučit, vezměte raději Maxicar 686  Na obrázku možná nevypadá tak efektně jako tyto klíče, ale podle mých zkušeností je kvalitnější co se týče mechanického zpracování klíče.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [14.04.2010, 13:42:15]
opel corsa B

Dobry den ,slo by dat planzetu opel corsa B tento typ ovladacu .

Přidal: David Ka [03.04.2010, 16:23:42]
Odpověď prodejce

Dobrý den! Ano, do tohoto ovladače můžete dát prakticky jakoukoliv planžetu snad kromě křížového profilu typu Citroen.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [03.04.2010, 18:45:23]
Frekvence

Na jaké frekvenci pracuje toto DO ( je to 433Mhz) děkuji za odpověď:

Přidal: Free [03.04.2010, 16:21:52]
Odpověď prodejce

Ano, je to 433Mhz.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [03.04.2010, 18:45:53]
cz key keteec cz 100

dobrý den chci se zeptat jestli pujde tento typ cz key keetec cz 100 na dodávku hyundai h-1 van r.v.05 crdi 103kw

Přidal: strnad jiri [09.03.2010, 15:40:36]
Odpověď prodejce

Dobrý den! Na Hyundai H1 by tento ovladač měl jít nainstalovat bez problému.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [10.03.2010, 09:57:28]
Fiat Stilo

Dobry den.Je mozne tento alarm namontovat do Stila??A bude pasovat i planzeta??Predem dekuji za odpoved.

Přidal: Viktor [22.02.2010, 21:42:44]
Odpověď prodejce

Dobrý den! Předem jen upozorním, že se nejedná o alarm, ale o dálkové ovládání k CZ. Do Stila určitě půjde. Planžeta dodávaná spolu s výrobkem je vhodná např. na Fabii. Pokud má Stilo stejnou, pak bude pasovat. V opačném případě se zkuste mrknout sem: http://www.levnealarmy.cz/eshop/dalkova-ovladani/prislusenstvi/

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [23.02.2010, 09:24:24]
centrál Fiat Stilo

Dobrý den.Chtěl bych se zeptat,zda bude u fiatu stilo stačit vymněnit pouze řídící jednotku od CZ KEY nebo bude třeba zapojit i dodávanou kabeláž?Předem moc děkuji za odpověď

Přidal: Milan Konfal [13.06.2010, 13:24:04]
Odpověď prodejce

Dobrý den! Popravdě netuším, za co by jste tuto jednotku chtěl vyměnit? Pokud myslíte za originální jednotku CZ, tak to bohužel nejde. Novou jednotku je potřeba do auta zapojit podle námi dodávaného popisu přípojných míst.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [13.06.2010, 22:29:10]
Nákupní košík

Košík je prázdný

Asistent nákupu:

Veškeré informace Vám poskytne:

Jiří Tulach 
info@levnealarmy.cz

+420 777 940 744
(po - pá 8:00 až 16:00)

IČO : 66947421
DIČ : CZ7410085782

Jsme plátci DPH.
Zboží SKLADEM
Zboží, u kterého je uvedeno "SKLADEM" máme opravdu skladem u nás na prodejně a je tedy připraveno k okamžitému zaslání k Vám :-)
Záruka 3 roky!
Ze zákona má zákazník nárok na 24 měsíců záruční doby. U nás jsme se rozhodli u většiny sortimentu tuto zákonnou lhůtu prodloužit na 36 měsíců.
Expresní dodání do 24 hodin
Pokud zboží objednáte do 13h, bude Vám doručeno už následující pracovní den!   95% zboží máme trvale skladem.
LA na YouTube
youtube2.jpg K vybraným výrobkům najdete krátká předváděcí videa na našem TV kanálu na YouTube!
Návod na konkrétní vůz
Při koupi autoalarmu nebo dálk. ovládání si ZDARMA
zažádejte o
popis přípojných 
míst
přímo na Vaše vozidlo.
Montáže

Pokud máte zájem o montáž u nás nakoupeného zboží v Ostravě, volejte našemu mechanikovi tel. 774 575 127. klic.jpg
(neplátce DPH - platba pouze v hotovosti!)   Pokud máte zájem o montáž v jiném městě, podívejte se na "Mapu pokrytí", kde zjistíte, ve kterém městě nejblíže Vašeho bydliště bude možné montáž provést.

Velkoobchodní prodej

Pokud jste firma a máte zájem u nás nakupovat za VO ceny, pak nám napište na kontaktní email. Rádi Vám pošleme podrobné informace o možnostech spolupráce.

Shop Roku

SHOPROKU_1.jpg

 

 

 

V roce 2009 jsme získali prestižní ocenění Shop Roku udělované portálem Heuréka.cz

Přečtěte si aktuální hodnocení našich zákazníků

Srovnejte 13 pojišťoven
Pro nejlevnější pojištění vozidel stačí navštívit ePojisteni.cz a vyplnit krátký formulář.
Statistiky

Heureka.cz - ověřené hodnocení obchodu LevnéAlarmy.cz 

Doporučujeme:  Kolečkové brusle | webhosting Banan.cz | autorádia, reproduktory do auta | www.bloger.cz |
Odtahová služba | Autobaterie - www.miroluk.cz | Letní pneumatiky | Střešní nosiče za nejlepší ceny

www.autanet.cz - svět aut na internetu ban_tuning_srazy_88x31_ani.gif