Levné alarmy

Jednodotykové ovládání M53

Přidáno: 20.08.2007
Dodání: SKLADEM - Expresní dodání do 24 hodin
Záruka: 36 měsíců
Popis:
Modul jednodotykového ovládání oken s bezpečnostní pojistkou - obousměrný
Cena s DPH: 498,00 Kč
  468,00 Kč Za kus při koupi 2 a více kusů
 
Návod.pdf (22.84 kB)

Popis výrobku

Elektronický modul automatického dojezdu k ovládání okna.

  • obousměrné ovládání
  • univerzální řídicí vstupy (kladné i záporné)
  • proudová detekce
  • nastavitelná citlivost pro okna s vyšším proudovým odběrem
  • lze propojit s centrálním zamykáním, nebo alarmem tak, že se budou okna automaticky zavírat při zamčení
  • pro zapojení dvou oken jsou potřeba 2 tyto jednotky! 


Diskuse

"Tip": Dříve než napíšete do diskuze, pokuste se vyhledat odpověď v již zodpovězených dotazech.
(hledáte li např. slovo Octavia, stačí napsat do vyhledávacího pole "oct" - vyhledávání Vám tak postupně zobrazí všechny dotazy a odpovědi týkající se Octavie)
  

sekani

dobry den zakoupil jsem u vas 4xkusy jednotky M53 pul roku bylo vše v pořadku nyni se mi parkrat stalo že se okno seklo a po opětovnem stisknuti vypinače jen poskočilo o kousek niže nebo vyše, po vypnuti kliče a opětovnem zapnuti zavada zmizela? V čem muže byt problem?

Přidal: Jaroslav [01.09.2011, 19:12:29]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Pokud jde okno lehce a nikde nedrhne, pak může být závada pouze v jednotce M53.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [02.09.2011, 08:46:12]
Originální tlačítka od škody

Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak na tyto jednotky připojit originální spínače od škody, protože originální spínače mají méně vývodů oproti universálním spínačům a nevím který vývod co znamená. Předem děkuji za odpověď

Přidal: Toni [16.06.2011, 14:39:29]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Originální spínače od Škody neprodáváme a tudíž je ani neznám. Chce to poměřit a pak už Vám stačí jen najít vodič, na kterém je napětí při stisku tlačítka nahoru a vodič, na kterém je napětí při stisknutí tlačítka dolu. Ty pak zapojíte na odpovídající vodiče na naší jednotce.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [16.06.2011, 14:49:54]
dotaz

Dobrý den možná se budu opakovat tady po kolegách ale tenhle modul dovýrá a otevírá okna jedním stisknutím, po druhém stisknutí okno zastaví tam kde já budu chtít,a při aktivaci alarmu bo DO se mi okna sami uzavřou. z návodu mi není jasne kam zapojím aktivační vstup signálu z DO? před rokem jsem si odvás koupil PW 260 a funguje bez problemu a zapojení bylo bez problemové ale ted bych chtěl přejít na komfortní tlačítka. za odp moc děkuji přeji příjemný den

Přidal: Jirka [31.08.2009, 13:39:26]
Odpověď prodejce

Modul má dva plusové vstupy a dva mínusové vstupy. Zpravidla se zapojují tak, že plusové dáte na výstup z tlačítka pro ovládání oken a mínusový zavírací vstup použijete pro ovládání z DO.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [01.09.2009, 09:08:55]
dotaz

aha aha fajn oki ale co když budu mít na DO kladný signál jak to mám třeba připojene ted na PW 260 a nebudu mít negativní děkuji za odp a Váš čas

Přidal: Jirka [03.09.2009, 21:49:57]
dotaz

ještě jsem se tu dočetl něco odiodě? vím jak pracuje chápu zhruba váš umysl ale nevím kam jej zapojit zítra se nato vrhnu tak uvidím co se dá dělat .. děkuji

Přidal: Jirka [03.09.2009, 21:54:37]
dotaz

já už to asi chapu s tou diodou a tak celkově přemýšlel jsem otom a vím jak to máte na mysli prostě vstup ovladaný plusem (hnědý) na něj připojím jak kabel s tlačítka tak i s DO ale musím na vodič s tlačítka připojit diodu tak aby do řidící jednotky nešlo negativní napětí v klidovém stavu tlačítka =)

Přidal: Jirka [03.09.2009, 22:01:44]
Odpověď prodejce

Supeeeeeeeeeer!

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [04.09.2009, 08:32:47]
dotaz

super naturál diesel... a jakou konkretně diodu máte na mysli zenerovu diodu která propouští jen v jednom směru pokud ano jakým směrem ji připojit ..?

Přidal: Jirka [04.09.2009, 21:38:09]
Odpověď prodejce

Jasně, klasickou usměrňovací diodu. Zapojíte ji tak, aby šlo ze spínače do modulu jen +, tzn. čárkou na diodě směrem k modulu.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [05.09.2009, 13:49:33]
dotaz

myslel jsem si to ale radši se zeptám víc hlav víc ví děkuji za Váš čas

Přidal: Jirka [05.09.2009, 15:29:46]
přesné zapojení

Hezký den, není mi ještě úplně jasné zapojení tohoto modulu, z vypínačů oken SPAL FABIA jdou do motorů oken dva dráty, modrý a červený. Je správne zapojení takové, že červený připojím k hnědému a modrý bílému z tohoto modulu a následně zelený a modrý z modulu přímo do motoru? Na šedý drát z modulu by potom šel výstup z alarmu při uzamčení? Jedná se o fabii s originál centrálem a alarmem Voyager od Vás. děkuji za odpověď

Přidal: Petr [03.08.2009, 14:24:00]
Odpověď prodejce

Ano, je to přesně tak, jak píšete.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [09.08.2009, 21:43:24]
Rozměry M53

Zdravím!
Mohu se prosím zeptat, jaké vnější rozměry má 1 jednotka oken M53?
Dále by mě zajímalo, zda má vyveden trimr pro nastavení proudové citlivosti při dovírání.
Díky Pokorný

Přidal: Petr Pokorný [11.06.2009, 12:37:23]
Odpověď prodejce

Rozměry jednotky jsou 82x60x28mm bez konektoru a bočních úchytů. Trimr pro nastavení citlivosti nemá, ale funguje bez problému i bez něj. Na jednotce je smyčka, kterou lze jejím střižením nastavit vyšší proudovou zátěž pro okna, která jdou ztuha.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [15.06.2009, 09:48:01]
spal kit a M53

Dobrý den,
děkuji za odpověď, přehlédl jsem se, myslel jsem stahování oken pro Fabii - Fabia Kit, který si chci koupit (výrobce Spal), tak jsem napsal spal kit. Brzy Vás navštívím si zboží koupit :-)

Přidal: Zdeněk Zajíc [24.04.2009, 09:50:50]
spal kit a M53

Dobrý den, zajímalo by mne, jestli lze zapojit spal kit pro fabii a jednotky M53 tak, že budou zároveň fungovat jako komfortní dojezd oken a dovření oken při zamknutí (dohromady), nebo je vždy možné zapojit jen jednu z těchto funkcí (tzn. buď budou fungovat komfortní stahování a nebo dojezd při zamknutí)

Přidal: Zdeněk Zajíc [24.04.2009, 07:38:43]
Odpověď prodejce

M53 lze zapojit zároveň pro dojezd i pro komfortní ovládání oken. SPAL KIT ale nedáte s největší pravděpodobností na Fabii. Doporučoval bych originální sadu pro Fabii, kterou také najdete v naší nabídce.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [24.04.2009, 09:00:15]
Rozlišení stisknutí

Dobrý den, zajímalo by mě, jestli tento dojezd rozlišuje krátké a dlouhé stisknutí tlačítka ovládání oken. Pokud budu chtít okno otevřít například jen do poloviny, bude to možné pouhým podržením tlačítka po dobu stahování, nebo se okno automaticky otevře celé?

Přidal: Petr [26.09.2008, 09:46:21]
Odpověď prodejce

Okno se otevře celé. Ono je to děláno spíš pro zavírání oken, než pro jejich otevírání...

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [26.09.2008, 09:57:04]
...

dobrý den rad bych se zeptal kterou by ste mi doporučil jednotku na dojezd oken bud PW 260 která je nastavitelná potenciometrama nebo tuhle která je zaroven i s pojezdem přes talčítko že nemusím tlačítko držet a jede to samo je tu take potenciometr podle návodu na internetu nechápu nebo nevidím na ktere vodiče připojím signál s centrálu nebo z DO děkuji

Přidal: Jirka [21.07.2008, 14:19:26]
Odpověď prodejce

Záleží na tom, jestli chcete okna jen dovírat při uzamčení vozu, nebo jestli chcete mít komfortní ovládání i přes tlačítka uvnitř vozu... Potenciometr u této jednotky není. Zde je pouze smyčka, po jejímž střižení dokáže jednotka dovřít i okna s větším odporem. Signál z alarmu, z DO nebo z CZ napojíte na vodiče, které jsou označené "ovládání plusem" nebo "ovládání mínusem" - podle toho, co Vám bude víc vyhovovat.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [22.07.2008, 10:00:35]
Je mozne pouzit pro dvoupolohovy sibr?

Dobry den
Je mozne jednotku pouzit pro automaticky dojezd (zavreni) originalniho dvoupolohoveho sibru vozu Mazda 323F BA?

Přidal: Lukas Adamek [26.06.2008, 21:55:37]
Odpověď prodejce

Nevím, jakým způsobem Vám šíbr pracuje. Tento modul dává do motorku tak dlouho proud, dokud díky dovření nedojde k jeho strmému nárůstu, potom modul vypne.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [27.06.2008, 08:57:09]
M53

Dobrý den
Kdysi dávno jsem si u Vás koupil stahování oken E02W3.Můžu říct že šlape jako hodinky.
Teď bych to chtěl ještě doplnit o M53 a proto se ptám zda když koupím 2 KS M53 tak mě budou okna při krátkém stisku tlačítka zajíždět a vyjíždět až do konce sama + při zapojení do centrálu tak se okna při zamčení auta samy zavřou?.Mám renault Scénic rv.97. Předem díky za odpověď.

Přidal: MITA [02.06.2008, 23:23:07]
Odpověď prodejce

Ano, je to přesně tak, jak píšete. Navíc lze okna samozřejmě dalším stiskem tlačítka na kteroukoliv stranu zastavit v jakékoliv poloze.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [03.06.2008, 07:59:17]
doladění

Dobrý den
děkuji za radu. Je to opravdu jednoduché (o to hůře se to popisuje :-)). Vše jsem zapojil, funguje to ale pouze "v klidu". Při startování se okna zatahnou a pak jedno stávkuje - pohne se jen o cca 2mm na každé stisknutí tl.
ŘJ jsou zapojeny na napájení stále, tlačítka přez klíček zapalování a obě naprosto stejně. Že by vadilo propojení obou ŘJ s centrálem?

Přidal: Martin [15.05.2008, 15:30:35]
Odpověď prodejce

To by vadit nemělo. Zkuste zapojit jednotky na co nejtvrdší napájení, tzn. nejlépe přímo na baterii.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [17.05.2008, 10:49:48]
Propojení s centrálem

Dobrý den
namontoval jsem pohon oken (Spal kit) a řídící jednotky M53. Nevím ale jak M53 spojit s centrálem aby se po zamknutí zatáhla okna. V návodu jsem to nikde nevyčetl. Centrál RC 102A mám také od vás a funguje bezvadně.
Ještě k ovládacím tlačíkům. Mám pětipólové, bez řídící jednotky je zapojení jasné - prostřední pin je plus od něj na každou stranu minus a na krajní piny je připojen motor. Jak má být toto tlačítka zapojeno v případě použití M53 ?
(Centrál je zapojen negativně.)
A ještě dotaz - kdy je potřeba přerušit smyčku (červený drátek) vyčnívající z ŘJ M53?

Děkuji Martin

Přidal: Martin Moudrý [12.05.2008, 15:13:24]
Odpověď prodejce

Vypadá to složitě, ale je to jednoduché. Tlačítka necháte zapojená tak jak jsou. Vodiče, které z nich šly původně na motorek oken, půjdou do M53  na vodiče ovládané plusem - čili hnědý a bílý. Šedý potom zapojíte na výstup z RC102A, pokud máte CZ ovládán mínusem z tohoto modulu. Pokud jej máte ovládán plusem, pak zapojíte na hnědý z modulu na výstup z RC102A, ale v tomto případě bude potřeba na vodič vedoucí z vypínače k modulu dát diodu tak, aby do modulu šlo pouze plus a ne mínus, které na tlačítku je v klidovém stavu.
Smyčka se přerušuje pouze v případě, že potřebujete zvýšit mezní průtok proudu modulem. To je potřeba u některých oken, která jdou více ztuha a modul je vypíná ještě před dojetím do konce.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [13.05.2008, 08:05:00]
m53 a cz

u normalniho vypinače kdy uprpstřed je + a po dokach od něk je - a na okrajich připojeni motorku ,když jsem podle vami napsaneho navodu vytvořil schema tak nini připojene nikde ovladani minusove(šeda,bilo/modra) ono to nemusi byt připojene?

Přidal: jaroslav mechel [04.01.2009, 14:20:02]
Odpověď prodejce

Je tam mínus. To vede přez vypínač v řidičových dveřích.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [04.01.2009, 21:30:50]
Jak s instalací

Dobrý den,
je potřeba pro instalaci této jednotky vlést do dveří, nebo je možno ji připojit na dráty od centrálu pod palubkou?
Děkuji, Vojtěch M.

Přidal: Vojtěch Mašín [02.05.2008, 12:23:56]
Odpověď prodejce

Na vodiče od CZ se můžete napojit kdekoliv. Ale na vodiče od motorku el. okna je potřeba se dostat v místě mezi spínači a oknem. Takže záleží hlavně na tom, kde máte spínače.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [03.05.2008, 14:11:01]
dojezd

dobrý den mám zakoupené tyto dvě jednotky jednu jsem zapojil po stisknutí jede na jednu nebo druhou stranu to je v pořádku, ale i když je motůrek takřka zastaven řj ho nezastaví a když ho nechám běžet na prázdo vždy po cca 11 vteřinách se vypne. má otázka je čím to může být díky

Přidal: Tomáš [22.04.2008, 18:25:10]
Odpověď prodejce

Buď je u motorku malý proudový nárůst (může být způsobeno i vřazenou originální jednotkou), nebo je dojezd oken vadný.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [23.04.2008, 11:27:51]
Ovládání

Dobrý den mám el. stahováníoken pouze ovládané tlačítky, takže tlačítky pošlu do řj jen plus nahoru nebo dolů a řj dělá reverzaci a dojezd sama?

Přidal: Tomáš [25.03.2008, 01:00:11]
Odpověď prodejce

Ano. Do jednotky jsou pouze vstupy nahoru nebo dolů. Vše ostatní obstará jednotka.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [25.03.2008, 09:40:24]
Okna

Dobrý den na kolik oken to funguje to na všechny čtyři okna,nebo na každý zvlášť.Dekuju za Odpověd

Přidal: Standa [15.03.2008, 12:58:02]
Odpověď prodejce

Tento modul slouží ke komfortnímu ovládání jednoho okna.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [15.03.2008, 19:33:56]
Schéma

Dodávate k tomuto výrobku i schéma zapojení?diky za odpoveď

Přidal: Kuba [19.02.2008, 19:22:30]
Odpověď prodejce

Samozřejmě každý výrobek musí být ze zákona vybaven českým návodem a schématem. Obojí je ke stažení na této stránce pod odkazem "Dokumenty"

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [19.02.2008, 20:15:01]
Jednodotykové ovládání M53

ahojky chci se zeptat jakpak tahle věcička funguje,tohle běla tu funkci že kratce stisknu vypinač a okno se cele otevře a nebo zavře ?

Přidal: Jaroslav Mechel [04.02.2008, 16:44:00]
Odpověď prodejce

Ano. Po stisku vypínače okno pojede až do krajní polohy, nebo do dalšího stisku vypínače na kteroukoliv stranu. Navíc může dovřít okna při aktivaci alarmu nebo uzamčení centrálního zamykání.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [04.02.2008, 22:35:37]
Nákupní košík

Košík je prázdný

Asistent nákupu:

Veškeré informace Vám poskytne:

Jiří Tulach 
info@levnealarmy.cz

+420 777 940 744
(po - pá 8:00 až 16:00)

IČO : 66947421
DIČ : CZ7410085782

Jsme plátci DPH.
Zboží SKLADEM
Zboží, u kterého je uvedeno "SKLADEM" máme opravdu skladem u nás na prodejně a je tedy připraveno k okamžitému zaslání k Vám :-)
Záruka 3 roky!
Ze zákona má zákazník nárok na 24 měsíců záruční doby. U nás jsme se rozhodli u většiny sortimentu tuto zákonnou lhůtu prodloužit na 36 měsíců.
Expresní dodání do 24 hodin
Pokud zboží objednáte do 13h, bude Vám doručeno už následující pracovní den!   95% zboží máme trvale skladem.
LA na YouTube
youtube2.jpg K vybraným výrobkům najdete krátká předváděcí videa na našem TV kanálu na YouTube!
Návod na konkrétní vůz
Při koupi autoalarmu nebo dálk. ovládání si ZDARMA
zažádejte o
popis přípojných 
míst
přímo na Vaše vozidlo.
Montáže

Pokud máte zájem o montáž u nás nakoupeného zboží v Ostravě, volejte našemu mechanikovi tel. 774 575 127. klic.jpg
(neplátce DPH - platba pouze v hotovosti!)   Pokud máte zájem o montáž v jiném městě, podívejte se na "Mapu pokrytí", kde zjistíte, ve kterém městě nejblíže Vašeho bydliště bude možné montáž provést.

Velkoobchodní prodej

Pokud jste firma a máte zájem u nás nakupovat za VO ceny, pak nám napište na kontaktní email. Rádi Vám pošleme podrobné informace o možnostech spolupráce.

Shop Roku

SHOPROKU_1.jpg

 

 

 

V roce 2009 jsme získali prestižní ocenění Shop Roku udělované portálem Heuréka.cz

Přečtěte si aktuální hodnocení našich zákazníků

Srovnejte 13 pojišťoven
Pro nejlevnější pojištění vozidel stačí navštívit ePojisteni.cz a vyplnit krátký formulář.
Statistiky

Heureka.cz - ověřené hodnocení obchodu LevnéAlarmy.cz 

Doporučujeme:  Kolečkové brusle | webhosting Banan.cz | autorádia, reproduktory do auta | www.bloger.cz |
Odtahová služba | Autobaterie - www.miroluk.cz | Letní pneumatiky | Střešní nosiče za nejlepší ceny

www.autanet.cz - svět aut na internetu ban_tuning_srazy_88x31_ani.gif