Levné alarmy

Jednotka pro dojezd 2 oken AQR-200

Přidáno: 15.09.2008
Dodání: SKLADEM - Expresní dodání do 24 hodin
Záruka: 36 měsíců
Popis:
Modul automatického dojezdu oken při uzamčení (pro 2 okna)
Cena s DPH: 524,00 Kč
  444,00 Kč Za kus při koupi 2 a více kusů
 
Návod.pdf (49.17 kB)

Popis výrobku

možnost automatického, dálkového ovládání ( vytažení ) oken automobilu při dálkovém povelu centrálního zamykání - možnost řízeného dojezdu při zapojení na AUX výstup alarmu. (Okna můžete kdykoliv vypnutím AUXu zastavit)

Modul automatického dojezdu prodlužuje impuls povelu např. centrálního zamykání až do úplného uzavření okna.
AQR 200 má dva nezávislé okruhy ovládání a automatického odpojení napětí při uzavření oken. Hlavní využití tohoto modulu je při propojení dálkově ovládaného alarmu nebo centrálního zamykání s elektrickým stahováním oken. Využívá se všude tam, kde nejsou el. okna vybaveny automatickým impulsním ovládáním.

POZOR! Pro správnou funkčnost dojezdu je nutné jeho ovládání dlouhým impulzem, trvajícím po celou dobu dovírání oken - tzn. využívá se výstup pro imobilizér, který má většina autoalarmů. Krátkým impulzem nelze dojezd spustit!



Diskuse

"Tip": Dříve než napíšete do diskuze, pokuste se vyhledat odpověď v již zodpovězených dotazech.
(hledáte li např. slovo Octavia, stačí napsat do vyhledávacího pole "oct" - vyhledávání Vám tak postupně zobrazí všechny dotazy a odpovědi týkající se Octavie)
  

dotaz

Dobry den, mam Fiat brava a mam v nem od vas zakoupeny autoalarm s DO Mistral MAX R1. Mam elektricky stahovatelna predni okna a chci se zeptat zda lze zapojit tento system na Mistral MAX R1? Pokud ano, zaslali byste mi se zbozim i navod k zapojeni a konfiguraci DO s touto jednotkou? Dekuji za odpoved.

Přidal: Lukas [25.09.2011, 18:53:48]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Ano, na Mistral a Vaše auto lze tuto jednotku použít. Propojení s Mistralem je jednoduché. Spouštěcí vstup této jednotky spojíte se zamykacím výstupem z alarmu. Zbytek vodičů zapojíte podle schématu umístěného zde na stránce.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [25.09.2011, 19:05:47]
Jednotka pro dojezd 2 oken AQR-200

Mám SEAT TOLEDO 1997 a mám přední okna v elekt. a chtěl bych dojezd oken při zamčení auta centrálním zamykáním. Poradíte mě jaký tip dojezdu

Přidal: Jakub [23.10.2010, 19:28:03]
Odpověď prodejce

Dobrý den! Můžete použít např. tento dojezd, ale záleží hlavně na tom, čím budete dojezd spouštět. Jestliže máte autoalarm, který dává po zapnutí na výstup trvalou kostru nebo 30-ti sekundový signál, pak můžete tento dojezd použít. Pokud chcete dojezd spouštět jen krátkým impulzem, pak doporučuji dojezd MW2.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [24.10.2010, 16:49:16]
Peugeot 306 XSI

dobry den mam peugeot 306 XSI a potreboval bych vedet zda je vhonna tato jednotka. u ridice je automatiske stahovani u spolujezce neni. nebo mi doporucte jednotku ktera bude vhodna. diky za odpoved Kamil

Přidal: Kamil Tomšů [30.07.2010, 18:07:02]
Odpověď prodejce

Dobrý den! Tato jednotka potřebuje po celou dobu dotahování spouštěcí impulz. Pokud takový dlouhý impulz nemáte např. z dodělávaného dálkového ovladače, pak bych doporučil spíš jednotku MW2.
Druhou otázkou je použití na konkrétní vozidlo. V zásedě jediným faktorem, který musí vozidlo splňovat, je možnost připojení naší jednotky přímo na silové vodiče u motorků. Jednotka dojezdu oken totiž vyhodnocuje nárůst proudu na motorku při dojetí okna do krajní polohy. Čili - nelze ji připojit, pokud je mezi naší jednotkou a motorkem ještě nějaká další elektronika.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [31.07.2010, 08:23:00]
poodik

dobrý den bude prosím fungovat na origo spinačích fabie mam moturky fabia kit, a nebude se ve spinačích muset něco předelávat? abych to nekupoval zbytečně děkuji za odpověď podéšť

Přidal: poodik [02.05.2010, 09:40:28]
Odpověď prodejce

Dobrý den! Na Fabii tento dojezd půjde za předpokladu, že máte k dispozici spouštěcí signál trvající po celou dobu dojíždění oken. Např. dodělávaný alarm s výstupem na imobilizační relé. V opačném případě doporučuji dojezd oken MW2.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [02.05.2010, 13:11:25]
El. stahování oken

Dobrý den, rád bych se zeptal, zda li uvedené zařízení bude fungovat spolu s el. okny EO2W3 nebo SPAL KIT? Děkuji.

Přidal: Marťas [09.02.2010, 16:02:11]
Odpověď prodejce

Ano, s oběma uvedenými sadami půjde AQR200 bez problému spojit. Jen je potřeba mít ovládací impulz po celou dobu dovírání oken. To umí většina autoalarmů.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [09.02.2010, 17:32:32]
Ovládání minusem

Píši jen pro upřesnění, tento modul se !!! DÁ !!! použít na okna ovládaná minusem, jen je třeba dokoupit pomocné relé. Schema naleznete na originálním návodu přímo v balení.

Přidal: Udanek [09.02.2010, 12:53:45]
Odpověď prodejce

Máte můj obdiv. Ty blechy co jsou na originál návodu jsem nebyl schopen rozluštit a pochopit. Teď když jsem se na to díval znovu, tak máte pravdu, relé tam je namalované. Ale vypadá to docela složitě. Nejsem si jistý, jestli to půjde na všechny typy vozidel s různými druhy spínačů...

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [09.02.2010, 13:50:28]
upřesnění

Tento příspěvek jsem vkládal především pro ty, kteří již modul zakoupili a pak zjistili že to mají v autě obráceně. Cena tohoto modulu + relé je zhruba stejná jako cena modulu MW2, který má volbu polarity integrovánu a odpadá tak zbytečné drátování. Originál schema opravdu blechy jsou, ale myslím že po chvilce bádání to zvládne každý :-)

Přidal: Udanek [09.02.2010, 14:43:08]
Ford Mondeo 1997

Bude uvedené zařízení fungovat s DO Maxicar 286?

Přidal: Miroslav Malý [28.11.2009, 12:30:58]
Odpověď prodejce

Ano, maxicar 286 umí prodloužený impulz pro dovření oken. A ten je právě pro tento modul potřeba.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [28.11.2009, 22:09:08]
ochrana

Dobrý den.
Je tento modul AQR 200 schopen zastavit zavírání okna při zjištění překážky?

Přidal: Petr G. [31.08.2009, 20:58:45]
Odpověď prodejce

Ano. Tak to přesně funguje. Jakmile naroste proudové zatížení, modul vypne.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [01.09.2009, 08:17:30]
Zapojení dojezdu oken...

Dobrý den,
chtěl bych se ještě zeptat jestli tento modul automatického dejezdu oken bude pracovat s Modulem CZ DO 4T - nový model. Z ŘJ modulu CZ DO 4T vede výstup AUX 2 právě na dálkové ovládání dovírání oken. Zajímá mě to, protože bych si dovírání oken chtěl pořídit. Pokud by to nepracovalo s tímto modulem, tak prosím Vás s jakým?? A pokud bych si od vás zakoupil tento výrobek, tak poslali by jste mi schéma zapojení?? Předem děkuji za ospověď =)

Přidal: michal [26.07.2009, 14:08:16]
Odpověď prodejce

S Modulem CZ DO 4T to spolupracovat bude. AQR200 vyžaduje spouštěcí impulz po celou dobu dovírání oken. A to Modul CZ DO má. Návod je přiložen u každého výrobku.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [26.07.2009, 22:00:36]
dojezd do G2

Dobrý den,
koupil jsem si vaš dojezd a snažím se to namontovat do Golfa 2. Ale nefunguje tak jak by měl.
Protože v G2 je v klidovém stavu plus a při sepnutí minus a uvašeho dojezdu je to obraceně.
Když to obratím ralatkama tak mi nedojedou okna až nahoru. Mate nějaké řešení?

Přidal: Tomáš Macholda [05.07.2009, 15:56:21]
Odpověď prodejce

U většiny vozů je v klidovém stavu mínus.

Pokud máte na Vašem autě na oknech v klidovém stavu plus, budete potřebovat modul MW2: http://www.levnealarmy.cz/eshop/elektricke-stahovani-oken/dojezd-oken-mw2.html

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [07.07.2009, 08:38:39]
dovreni oken

dobry dem
mam Ford mondeo rv.97 v nem dodatecne namontoven Autoalarm MAXICAR 286-3702 (u vas koupen,naprosta spokojenost) a chtel bych doplnit automaticke zavirani prednich oken pri zamknuti ovladacem (nebo jestli je moznost ovladace takova ze pri podrzeni zamknuti se okno dovre a opacne).Jestli lze tento modul na toto pouzit
dekuji OGGY

Přidal: adamik [24.06.2009, 09:51:14]
Odpověď prodejce

V kombinaci s tímto alarmem půjde modul použít pouze pro automatické dovření při aktivaci alarmu. Nejde použít pro zavírání oken při stisknutém tlačítku. Modul jako takový to umí, ale daný alarm nemá výstup, na kterém by byl signál po celou dobu stisku tlačítka.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [24.06.2009, 20:08:49]
Dojezd na T 4

Dobrý den potřěboval bych dojezd na WV T 4 na 2 okna v klidovem stavu je na motorku na jedne straně plus a pro výjezd zapíná minus hodí se na to tento model. Děkuji

Přidal: Jirka [29.05.2009, 02:07:27]
Odpověď prodejce

Tento model je stavěný pro auta, která mají na motorcích v klidu mínus a při sepnutí se na jednom z nich objeví plus.

Pokud Vám to na autě funguje obráceně, můžete zkusit modul AQR400, který má možnost volby. Jen nevím a nemám možnost to bohužel nijak zjistit, jak se bude tento modul pro 4 okna chovat při připojení na 2 okna.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [29.05.2009, 08:24:27]
Modul automatického dojezdu oken při uzamčení (pro 2 okna)

modul používá jen 2 okna předpokládám vždy okna proti sobě,t.j přední nebo zadní.Zajímalo by mě zda pro dojízdění zadních oken stačí jen zakoupit další modul,nebo je nutné ke ovládaní zadních oken dokupovat něco jako další zařízení

Přidal: petan [28.09.2008, 18:15:28]
Odpověď prodejce

Ano, pro zadní okna je potřeba dokoupit další modul, nebo můžete také použít jeden dojez pro všechna okna - PW460

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [28.09.2008, 21:40:25]
Modul automatického dojezdu oken při uzamčení (pro 2 okna)

dotaz: Bude modul automatického dojezdu fungoval i bez alarmu. Jde mi o to ,aby se při centrální zamykání uzavřeli všechny okna .,aniž by musel montovat alarm. Půjde tento modul do vozu Hyundai elantra

Přidal: petan [27.09.2008, 19:06:53]
Odpověď prodejce

Ano, modul může fungovat i bez alarmu. Ke spuštění mu stačí pozitivní nebo negativní impulz, který lze vzít např. z motorků CZ. Na Elantru by to pasovat mělo.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [27.09.2008, 21:44:56]
Rozdíl

Je nějaký rozdíl mezi tímto modulem a modulem PW-260 který je o něco málo dražší? Jenom výrobce?

Přidal: e-vosa [20.09.2008, 14:02:48]
Odpověď prodejce

Modul PW260 má možné nastavovat pomocí trimrů. Tento by měl fungovat i bez trimrů.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [21.09.2008, 21:50:20]
Nákupní košík

Košík je prázdný

Asistent nákupu:

Veškeré informace Vám poskytne:

Jiří Tulach 
info@levnealarmy.cz

+420 777 940 744
(po - pá 8:00 až 16:00)

IČO : 66947421
DIČ : CZ7410085782

Jsme plátci DPH.
Zboží SKLADEM
Zboží, u kterého je uvedeno "SKLADEM" máme opravdu skladem u nás na prodejně a je tedy připraveno k okamžitému zaslání k Vám :-)
Záruka 3 roky!
Ze zákona má zákazník nárok na 24 měsíců záruční doby. U nás jsme se rozhodli u většiny sortimentu tuto zákonnou lhůtu prodloužit na 36 měsíců.
Expresní dodání do 24 hodin
Pokud zboží objednáte do 13h, bude Vám doručeno už následující pracovní den!   95% zboží máme trvale skladem.
LA na YouTube
youtube2.jpg K vybraným výrobkům najdete krátká předváděcí videa na našem TV kanálu na YouTube!
Návod na konkrétní vůz
Při koupi autoalarmu nebo dálk. ovládání si ZDARMA
zažádejte o
popis přípojných 
míst
přímo na Vaše vozidlo.
Montáže

Pokud máte zájem o montáž u nás nakoupeného zboží v Ostravě, volejte našemu mechanikovi tel. 774 575 127. klic.jpg
(neplátce DPH - platba pouze v hotovosti!)   Pokud máte zájem o montáž v jiném městě, podívejte se na "Mapu pokrytí", kde zjistíte, ve kterém městě nejblíže Vašeho bydliště bude možné montáž provést.

Velkoobchodní prodej

Pokud jste firma a máte zájem u nás nakupovat za VO ceny, pak nám napište na kontaktní email. Rádi Vám pošleme podrobné informace o možnostech spolupráce.

Shop Roku

SHOPROKU_1.jpg

 

 

 

V roce 2009 jsme získali prestižní ocenění Shop Roku udělované portálem Heuréka.cz

Přečtěte si aktuální hodnocení našich zákazníků

Srovnejte 13 pojišťoven
Pro nejlevnější pojištění vozidel stačí navštívit ePojisteni.cz a vyplnit krátký formulář.
Statistiky

Heureka.cz - ověřené hodnocení obchodu LevnéAlarmy.cz 

Doporučujeme:  Kolečkové brusle | webhosting Banan.cz | autorádia, reproduktory do auta | www.bloger.cz |
Odtahová služba | Autobaterie - www.miroluk.cz | Letní pneumatiky | Střešní nosiče za nejlepší ceny

www.autanet.cz - svět aut na internetu ban_tuning_srazy_88x31_ani.gif