Levné alarmy

Prodlužovač impulzu M 03

Přidáno: 20.08.2007
Dodání: SKLADEM - Expresní dodání do 24 hodin
Záruka: 36 měsíců
Popis:
Modul dojezdu oken při aktivaci autoalarmu M03 slouží k prodloužení zamykacího impulzu.
Cena s DPH: 140,00 Kč
  116,00 Kč Za kus při koupi 2 a více kusů
 

Popis výrobku

Modul dojezdu oken po uzamčení centrálního zamykání autoalarmem, dálkovým ovládáním nebo i klíčem. Prodlužuje zamykací impuls na cca 20s. Vhodné pro vozy Škoda,VW,Seat,Audi s funkcí komfort - dojezd oken při podržení klíčku ve dveřích na zamčeno.


Diskuse

"Tip": Dříve než napíšete do diskuze, pokuste se vyhledat odpověď v již zodpovězených dotazech.
(hledáte li např. slovo Octavia, stačí napsat do vyhledávacího pole "oct" - vyhledávání Vám tak postupně zobrazí všechny dotazy a odpovědi týkající se Octavie)
  

BMW 5 e39

Dobrý den, půjde prosím prodlužovač M 03 na BMW e39 ? Funkci "komfort" má. Děkuji.

Přidal: Pavel Kameník [19.08.2011, 23:42:15]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Pokud má Vaše auto opravu funkci Comfort a dokážete v něm najít správný vodič, který při podržení impulzu (ať již kladného a nebo záporného) dovře okna, pak tento modul zapojit půjde.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [22.08.2011, 08:21:48]
Golf 3

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jestli by to šlo použít na zavření oken (popřípadě na otevření oken) mám tento alarm (Autoalarm Phantom Voyager) a na autě mám když klíčkem zamknu auto a podržím v pozici zamčeno tak mi okno vyjede (to samé v pozici odemknout okna sjedou).
Děkuji

Přidal: klanis [04.10.2010, 12:26:33]
Odpověď prodejce

Dobrý den! Pokud tuto funkci na autě máte, pak je tento modul pro dovření oken ideální. Jen mi nehraje ten Golf III, není to náhodou Golf IV ?

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [04.10.2010, 13:17:48]
Golf 3

opravdu je to golf 3 3dvéř rok.97 a je v plné výbavě kromě kůže (vyhřívané sedačky, 4x airbeg, automatická klimatizace atd.)
Takže by to šlo udělat v pohodě i stím alarmem?
A mám ještě jeden totaz u toho alarmu je tlačítko na otevírání kufru, tak jestli by místo toho kufru šlo zapojit okna pro stahování pomocí Prodlužovače impulzu M 03?
Děkuji

Přidal: klanis [04.10.2010, 14:50:18]
Odpověď prodejce

Ano, takto to zapojit půjde.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [04.10.2010, 20:37:52]
Golf 3

Takže budu potřebovat tyto 2 prodlužovače impulzu jeden na zavřeno a druhej na otevřeno?
Děkuji

Přidal: klanis [04.10.2010, 23:32:51]
Odpověď prodejce

Teoreticky ano. Prakticky jsou tu ale ještě dvě věci:
1. Zavření budete spínat výstupem pro odskok kufru. Čím budete spínat otevření?
2. Počítejte s tím, že se zavřením nebo otevřením oken se Vám zároveň zamkne nebo odemkne centrál.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [05.10.2010, 10:45:57]
Golf 3

odskok kufru nemám vůbec zaapojené tak právě bych to použil pro otevření okna.
a při zamknutí to dám na okna aby se dovřeli.

Přidal: klanis [05.10.2010, 20:44:35]
Odpověď prodejce

O.K. To by šlo. Jen při tom otevření oken se Vám také odemkne auto.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [05.10.2010, 20:46:19]
na trochu jinou věc

Dobrý den,potřeboval bych zapojit motorek který má na starosti hydrauliku 5. dveří. Jsou na něm jen dva dráty kde se střída plus a mínus,podle toho jestli má točit doleva,či doprava,tedy zavřít,otevřít. Jak bych měl Váš modul zapojit? Potřeboval bych to ovladat bud mínus kontakty a nebo mam jednotku na centrál,kde se střídají také kontakty na motorek,ale bohužel mají kratký čas impulzu. Půjde to? Jestli ano,rovnou od Vás kupuju :-) Předem děkuji za odpověd Martin (martem@seznam.cz)

Přidal: Martin [11.07.2010, 22:44:10]
na trochu jinou věc

A nebo použít jednotku M53??

Přidal: Martin [11.07.2010, 22:53:26]
Odpověď prodejce

Tato jednotka slouží pro dotah oken - ne pro ovládání motorku ve dveřích.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [12.07.2010, 08:53:06]
Odpověď prodejce

Dobrý den! Na tohle se používají běžné jednotky pro dálkové ovládání s prodlouženým impulzem. Doporučuji např. Maxicar 286.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [11.07.2010, 22:47:57]
na trochu jinou věc

Ale já bych potřeboval delší impulz a nepotřebuji dálkové ovládání. Potřebuji to ovladat lačítky,které spínají mínusem. Tohle mam a není to co potřebji

Přidal: Martin [11.07.2010, 22:57:41]
Odpověď prodejce

V tom případě by mohl tento modul vyhovovat. Jen vyzkoušejte, jestli nebude vadit, když bude držet impulz 20 vteřin.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [12.07.2010, 08:52:35]
SKODA FABIA II

Dobrý den,
mám skoda fabia II, a s klucom je mozne zavriet okna.. Avsak chcem aby sa okna zavreli pri zamknuti s origo DO.. Je tento modul vhodny??

Přidal: Mato [18.05.2010, 13:37:18]
Odpověď prodejce

Pokud nemáte dodělávaný alarm, tak je to docela problém. V autě totiž nenajdete jednoznačný impulz, kterým by se dal modul spouštět. Jedině doinstalovat dálkové ovládání z naší nabídky s prodlouženým impulzem pro dojezd oken, nebo nějaký Canbusový alarm. Ten by jste pak mohl ovládat stávajícím klíčem a zároveň by Vám poskytoval potřebný výstup pro dojetí oken.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [18.05.2010, 21:22:34]
Passat

Dobrý den, mohu tento modul použít na dojezd oken při uzamčení a na jsíždění oken při odemčení? Pro sjíždění, bych použil jiný impulz než odemčení, aby se mi okna neotvíraly při každém odemčení. Máte schéma zapojení na vw passat b5 r.v. 98?
Děkuji za informaci.

Přidal: Frank Pavel [26.02.2010, 10:58:46]
Odpověď prodejce

Dobrý den! Ano, takto modul použít lze u aut, která mají funkci komfortního zavírání a otevírání oken. K modulu je pouze návod, který je vystavený zde na stránce. V případě potřeby můžu poradit po telefonu.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [26.02.2010, 11:05:53]
Passat

Ano, fukci komfort mám. Mám zaslepené zámky, tak nemohu funkci využít. Návod chápu, jen se chci zeptat, žlutý vodič se zapojí někde do dveří na vodič el. oken?
Děkuji.

Přidal: Frank Pavel [26.02.2010, 11:29:29]
Odpověď prodejce

Žlutý vodič se zapojí na zamykací vodič od zámku ve dveřích. Přesný popis umístění tohoto vodiče a barvu Vám můžeme zaslat spolu se zbožím, pokud si o to v objednávce požádáte.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [26.02.2010, 11:46:40]
Passat

Mohu si dnes přijít osobně modul zakoupit? Potřeboval bych teda 2 ks.
Děkuji.

Přidal: Frank Pavel [26.02.2010, 11:49:30]
Odpověď prodejce

Ano, muduly jsou skladem. Dnes je otevřeno do 15h.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [26.02.2010, 13:19:43]
škoda octavia 2002

Dobrý den, mám octavii r.v.02 elegance, jde na ní připojit prodlužovač impulsu M 03? Má to originální dvoutlačítkový klíč a alarm. Okna stahovat klíčem šly, ale momentálně jsem vyřadil zámky záslepkou. A nebo poraďte co koupit. Děkuji za odpověd. Vašíček

Přidal: Vašíček Oldřich [30.11.2009, 17:48:20]
Odpověď prodejce

Pokud nemáte dodělávaný alarm, tak je to docela problém. V autě totiž nenajdete jednoznačný impulz, kterým by se dal modul spouštět. Jedině doinstalovat dálkové ovládání z naší nabídky s prodlouženým impulzem pro dojezd oken, nebo nějaký Canbusový alarm. Ten by jste pak mohl ovládat stávajícím klíčem a zároveň by Vám poskytoval potřebný výstup pro dojetí oken.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [30.11.2009, 21:47:45]
Re

Myslím, že to neni vůbec problém, ten impulz by se měl najít ve svazku ve dveřích až za dveřní komfortkou (na vw boře orig. dálka to tak bylo a pochybuji, že by to někdo vymýšlel jinak). Musíte najít signal od dálkáče což jsme dělali tak že jsme vzali špendlík, zkoušečku a tu připojili na +12V (červený) špendlíkem vždycky napíchli jeden drátek ze svazku a mačkali zamknout na dálce dokud zkošečka neblikla a na ten to drát se na pojí - (modrý) a pak je potřeba najít ještě zamykací drát od zámku ten když se uzemní tak se zamknou dveře (musí být zamáčkli zámek dveří pokud je mate otevřený jinak to nezamkne a nenajdete to) jako by se klíčem otočilo v zámku. na tento drát se napojí (žlutý, druhý žluty zůstane nezapojen) a (hnědý) drát se napojí trvale na zem..

Přidal: Mira [08.01.2010, 11:54:06]
Odpověď prodejce

S tím zamykacím vodičem od zámku, to je jasné. Na ten Vám klidně pošleme i popis, kde jej najdete a jakou má barvu. Že by ale ve dveřích šel najít jakýkoliv impulz od továrního D.O., tak to slyším prvně. Pokud se Vám to podaří opravdu takto zapojit, tak to pro mě bude novinka. Ale ani já nejsem vševědoucí, takže dejte vědět

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [09.01.2010, 14:24:20]
re

Psal jsem to ze zkušenosti nikoliv teorie, protože jsme ho tak našli a funguje to s origo dálkovým ovladačem na vw bora už přes rok a myslím, že i na OII to bude stejně ovládáno.. Impuls od zamku je + plusový proto se hledá proti zemi a od dálkače origo chodí - impuls tudiš se hledá přes +12V je třeba pokažde přiložit zkoušečku a pak zmačknout na dálce zamknout dokud neproblikne zkoušečka (oboje hledat přes zkoušečku, a zkoušečku potřebujeme takovou tu s tím banánkem aby se to dalo připojit na potřebnou svorku zem/+12V), aby se něco nevyskratovalo.. a je v tom samém svazku jako drát od zámku hned mezi dveřní komfortkou a zámkem.. a zapojení viz předchozí příspěvek.. dělali jsme přes tento modul coming home (rozsvícení světel na 20s po zamknutí/odemknutí.. zapojení jepodobné jen výstup je na světla případně přes relé když by to nebyli ledkový světla

Přidal: Mira [09.01.2010, 15:16:13]
re

samořjemně u tohodle module potřeba funkce fomfort jinak by to nefungovalo, ale to je myslím jasné (při podržení klíčka v poloze zamknuto/odemknuto v zámku se zavírají/otvírají oknal

Přidal: Mira [09.01.2010, 15:21:04]
re

* funkce komfort

Přidal: Mira [09.01.2010, 15:22:00]
Odpověď prodejce

Dělám v tom 15 let, takže měření zkoušečkou není potřeba rozepisovat. Problém je v tom, že na vodičích k zámku bliká zkoušečka jak při odemčení, tak při zamčení a to na obou. Opravdu si nejsem jist, jestli lze odlišit jen uzamčení.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [09.01.2010, 15:29:29]
re

Psal jsem to obecně pro všechny, kteří by nevěděli jak na to, tím jsem Vás nechtěl poučovat o měření ze zkošečkou.. Ale to pak měřite před dveřní komfotkou tam to ještě chodí po sběrnici tedy ruzná napětí po jednom drátu? My jsme sundali tapec dveří u řidiče a až za dveřní komfortkou, kde svazek rozděluje do el.zrcátka, osvětlení ve dveřích a pak zbytek drátů jdou k zámku.. tam jsme odmotali izolepu ze svazku a jehlou napíchli postupně každej drátek a měřili jak jsem již psal.. píšu zkušenost z VW bora (canova 2001, origo dálkáč a alarm)... taky jsme při hledání byli již zoufalí až mě napadlo to zkusit měřit proti +12V (tedy na drátu běhá minusový impuls) a zamykací a odemikací drát od dálky tak od zámku.. ovládací drátky od zámku jsme našli hned uzemněním (samořjemně je potřeba zamáčknout zámek jinak to asi nepůjde)... a myslím, že škoda by to měla mít podobně jako VW, když je to koncern a vetšina komforek je stejných nebo zaměnitelných.. Pokud by to nebylo stejné, tak se omlouvám za klamavou odpověď.. A zkoušíte to měřit tedy kde? jak píšu já nebo někde pod palubovkou.. Podle mě už logicky musí jit nějaký impuls od dálky, který to odemyká a zamyká.

Přidal: Mira [09.01.2010, 19:53:37]
Odpověď prodejce

Měříme to samozřejmě ve dveřích. Mezi řídícími jednotkami to nelze, tam chodí pouze data. Žádný vhodný signál jsme na těch osmi vodičích co jdou k motorku nenašli. Zkuste to a dejte mi vědět.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [09.01.2010, 22:52:27]
re

Bohužel nemám močnost to vyzkoušet na O II.. Myslel jsem, že to bude stejný jako na Golf IV a Bora, ale asi je to už řízeno jinak.. Každopádně na těchto autech to takhle naměřit jde a funguje to.. Tímto se omlouvám za milné informace..

Přidal: Mira [09.01.2010, 23:35:39]
re..

Jen ještě malá otázečka jak jste psal
''Problém je v tom, že na vodičích k zámku bliká zkoušečka jak při odemčení, tak při zamčení a to na obou. Opravdu si nejsem jist, jestli lze odlišit jen uzamčení. '' Takže když mačkáte zamknout tak na dvou vodičích blikne zkoušečka a při odemčení také.. A od zámku jako když otočím klíčem to je vždy jen najednom vodiči? ja jen jestli jsem to nějak blbě nepochopil...

Přidal: Mira [09.01.2010, 23:41:09]
Odpověď prodejce

Na silových vodičích k motorku opravdu problikává zkoušečka jak při zamčení tak při odemčení na obou. Signál od přepínače v zámku je jednoznačný, to je v pohodě.Ale ten Vám nepomůže při zapojení M03 a ovládání továrním D.O. Mělo by to ale být stejné jako na Golfu IV. Tak nevím, jak jste to dokázali.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [10.01.2010, 21:09:43]
re

aha.
asi to už bude ovládano jinak.. u te Bory prostě bylo najednom drátu při stiknutí zamknout na d.o. byl minusovy impuls a na jinem drátu byl minusovy umpuls od odemnuti dalkovým.. ty jsme si dali bokem pak našli ještě od zamknuti odemknuti klíčem vodiče a zapojili moduly.. kdyby to blikalo třeba při odemčení na jednom a při zamčení na dvou tak by se to dalo nebo bylo různé napětí při odemčení zamčení, ale v tomto připadě mě už nic nenapadá.. kdyby se našla možnost a mohl to vyzkoušet na jiných autech, tak Vám dám vědět jak jsem dopadl.. V Olomouci asi nemáte nějakou pobočku, tam přes týdemn bývám?

Přidal: Mira [11.01.2010, 07:51:46]
Odpověď prodejce

Pobočku nemáme nikde. Ale spolupracující firmy máme v Olomouci dvě a jednu v Hranicích. Pokud jste od nás bral nějaké zboží, můžeme Vám kontakt na firmy zaslat oproti číslu faktury.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [11.01.2010, 21:05:50]
golf 3

Dobrý den potřeboval bych radu jak zapojit v golfu 3 modul aby při zamknutí auta alarmem se zavřely okna děkuji

Přidal: Fryček [12.08.2009, 13:13:42]
Odpověď prodejce

U Golfu III Vám tento modul dovření oken neudělá - Golf III nemá funkci "Comfort" Pro dojezd oken bude potřeba koupit nějakou dojezdovou jednotku. Např. PW460.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [13.08.2009, 07:45:15]
Seat ibiza 2001

Dobry den,potreboval bych popradit,moje auto seat ibiza cupra 01 jde otevrit pouze delsim impulsem,resp. impuls 0,3s nestaci na otevreni dveri,ale pokud nastavim delsi impulsy tak uz se stahuji i okna coz je nezadouci.Muj dotaz zni mate tu nejaky prudukt u ktereho lze nastavit delku impulsu radove od 0,5s.Dekuji za odpoved

Přidal: Jiri Klena [02.06.2009, 08:15:49]
Odpověď prodejce

Takový výrobek bohužel nemáme. Co to máte za alarm, že dává tak krátký impulz? Doporučuji to nahradit jiným alarmem nebo DO.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [02.06.2009, 09:34:49]
Seat ibiza 2001

myslim ze portmen,ale bohuzel to nemuzu rict presne prece je to uz 2roky co jsem ho tam instaloval.zeptam se jinak,tento model auta lze bud odemknout dlouhym impulsem nebo dvoj impulsem,nasel jsem takove misto na comf.j.,nemate produkt do ktereho bych pustil jeden impuls a z nej by sly pote impulsy dva,a aby sel pripojit k beznemu alarmu,vim ze neco podobneho dela jablotron ale bohuzel jen pro svoje produkty.Dekuji za odpoved

Přidal: Jiri Klena [02.06.2009, 11:01:37]
Odpověď prodejce

Nic takového bohužel nemáme, ani nevím o tom, že by to dělal Jablotron. Možné to ale je.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [02.06.2009, 12:32:24]
M 03 do Škoda Superb

Chtěl bych zapojit modul M03 do Š-Superb a prosím tímto o info zda je to možné. Ze schématu logicky vyplývá, že pro zamykání klíčkem nebude problém. Jde mi o připojení M03 na tovární systém centrálního zamykání. Níže jsem narazil na příspěvek s informací o programovém nastavení funkce přímo v řídící jednotce vozu. Mohl bych dostat radu, co bude jednodužší? Předem děkuji

Přidal: Jiří Dragoun [19.05.2009, 17:30:22]
Odpověď prodejce

M03 samostatně na Superba nedáte. Musel by jste tam mít dodělávané DO nebo alarm, aby jej byo čím spustit. Továrním DO ani CZ to bohužel nejde. Takže pokud by to šlo jen nastavit v jednotce, tak to bude určitě jednodušší.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [19.05.2009, 20:58:05]
Dojezd oken

Dobrý den.
Mám Fabii r.v. 2003, která je vybavena originál stahovanym oken a centrálním zamykáním s dálkou už z výroby, a lze dovírat okna přidržením klíče v zámku . Dokoupil jsem si u vás prodlužovač impulzu M03, ale nepodařilo se mi ho zapojit tak, aby byl dojezd funkční. Kam přípojit modrý vodič?, hnědí jsem připojil na kostru (-),červení +12v, žlutí jsem připojil na žlutomodrý (zamknout bez odporu co vede do centr.řídicí elektroniky.). Modrý vodič nevím kam připojit je třeba krátký (-) impulz a nevím kde s ním .
Děkuji za opověď.

Přidal: Andrej [18.05.2009, 12:09:16]
Odpověď prodejce

Modul musí být na Fabii zapojen následovně:
červený +12V
Modrý - na výstup z DO pro uzamčení - zamykací vodič odpojit od původního vodiče v průchodce dveří, místo něj zapojit žlutý z modulu.
Hnědý na kostru.

Ovšem u auta s originální dálkou to bude trochu problém. Vzhledem k tomu, že do motorku od centrálu chodí při uzamčení impulzy jak na zamykací tak na odemykací vodič a při uzamčení také tak, tak je dost velká potíž zapojit modul tak, aby sepnul jen při uzamčení. Musel by jste v autě objevit nějaký vodič, na který jde plus nebo mínus pouze při uzamčení. O takovém vodiči bohužel nevím... Modul lze bezproblémově připojit k jakémukoliv dodělávanému alarmu nebo dálkovému ovladači.

 

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [18.05.2009, 12:23:30]
Dojezd oken

Dobrý den.
Mám Fabii r.v. 2003, do které mám od roku 2007 namontováno vaše DO RJCZ KEY. Vše je funkční kromě dojezdu oken. Prodloužením impulzu (jumper) dojezd oken umožní, ale otvírá okna při odemčení vozidla. Dokoupil jsem si u vás prodlužovač impulzu M03, ale nepodařilo se mi ho zapojit tak, aby byl dojezd funkční. Jumper má být vytažen? Lze popsat, kam vodiče podle barvy mají být připojeny?
Děkuji za opověď.

Přidal: Vratislav Držka [05.05.2009, 10:31:56]
Odpověď prodejce

Jumper nemá být vytažen - to je volba pro auta s pneumatickým CZ.

Modul musí být na Fabii zapojen následovně:
červený +12V
Modrý - na výstup z DO pro uzamčení - zamykací vodič odpojit od původního vodiče v průchodce dveří, místo něj zapojit žlutý z modulu.
Hnědý na kostru.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [05.05.2009, 12:52:48]
jak dlouho trvá montáž na Octavii u Vás na servise!?

mám zájem o koupi včetně montáže u Vás! zajímalo by mě jak dlouho to trvá! asi nás bude více z práce co budou mít o to zájem! Díky

Přidal: Lukáš [11.04.2009, 17:10:18]
Odpověď prodejce

Montáž bude trvat maximálně hodinu.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [12.04.2009, 21:59:13]
Odpověď prodejce

Omlouvám se za chybnou informaci - Na Octavii II tento modul použít nepůjde. Mělo by to jít nastavit v servise pomocí diagnostiky.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [14.04.2009, 10:30:07]
portman T816

Pomoc prosím,kdo by věděl jak zapojit alarm PORTMAN T 816 na sériový centrál v BMW E36 sedan r.v.93 ať mi prosím pomůže.Jsem v koncích,pomoc prosím.Stačilo by mi nějaké jednoduché schéma nebo které dráty ŘJ alarmu se spojí s těmi v autě,kdyby to šlo tak i barevné označení.Děkuji za odpověď

Přidal: Dušan [26.03.2009, 19:03:37]
Odpověď prodejce

Návody na konkrétní auto zasíláme oproti číslu faktury od nás, ale to asi víte. Zapojení na BMW není zrovna z nejjednodušších. Navíc Portman T816, to mi ani nic neříká...

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [26.03.2009, 20:40:38]
M 03

Zdravim, chci se jen zeptat, jestli tento modul je aktivovan plusovim nebo minusovym impulsem? A jestli ten vystupni 20sekundovy impuls je plusovy nebo minusovy? Dekuji

Přidal: Petr Unčovský [08.03.2009, 21:20:09]
Odpověď prodejce

Doslova "tak i tak". Modul se sepne při přivedení napájení. Na výstupu bude to, co přivedete na vstup.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [08.03.2009, 21:49:20]
M 03

Takze chapu to dobre, pokud budu privadet plusovy impuls tak ho napojim na cerveny vodic. A pokud privedu minusivy impuls tak ho napojim na modry. A na kterym z tech dvou zlutych bude ten vystupni impulz? Na obou?

Přidal: Petr Unčovský [08.03.2009, 22:29:06]
Odpověď prodejce

Červený a modrý slouží k napájení modulu. Takže je na ně potřeba přivést krátkodobě napětí. Samozřejmě na oba současně. Na jeden plus na druhý mínus.  Na hnědý vodič pak přivedete to, co chcete mít na výstupu. Když tam přivedete plus, budete mít po sepnutí plus na obou žlutých vodičích.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [09.03.2009, 09:42:55]
prodlužovač impulzu

Chcel by som sa opytat, ked to pripojim na central, aby mi daval impulz pri zatvarani a otvarani je aj taka moznost, aby sa svetla dali vypnut aj skor ako ubehne tych 20 sekund??? Napriklad, ked pridem do auta skor a hned startujem auto, aby som nestartoval so zapnutymi svetlami. Napriklad napojit to od dveroveho spinaca, ak sa otvoria dvere, aby svetla zhasli. Da sa to? Dal by sa do tohto zapojenia napojit aj nejaky fotoclen, aby svetla svietili iba v tme a cez den aby to bolo neaktivne? Dakujem za odpoved. S pozdravom -Peter-

Přidal: Peter [10.12.2008, 12:37:56]
Odpověď prodejce

Můžete vodič z tohoto modulu směrem ke světlům zapojit přes relé, které jej rozpojí při zapnutí zapalování. Stejně by se dal aplikovat i fotočlen, ale ten by jste si musel sehnat někde v obchodě s elektromateriálem.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [11.12.2008, 14:35:33]
RE:

aha takže to aktivuju pouze jednorázovým impulzem nikoli stálým napájením.. takže jedině napojit na centrál puze místo dojezdů připíchout parkovačky..

Přidal: Corela#9 [21.10.2008, 14:28:09]
Odpověď prodejce

Aktivujete to i stálým napájením. Problém je v tom, že modul sepne na 20 sekund a po vypnutí světel po této době se už znovu nezapne. Takže bych to opravdu viděl na připojení na CZ.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [21.10.2008, 20:31:55]
ano

Takže ano, můžeš si to připojit na světla a pak ti budou po vypnutí ještě 20 sekund svítit angel eyes ;)

Přidal: jarda [18.11.2008, 16:16:04]
Odpověď prodejce

Můžu se jednou pro změnu zeptat i já?
Takže když přivedu napájení na modul, bude sepnutý stále, třeba hodinu a po vypnutí napájení drží ještě 20 sekund?

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [18.11.2008, 20:45:00]
RE:

ne ne jestli jsem správě pochopil funkci toho zařízení, tak tím že nasvítím světla, resp. po dobu svícení, by se to mělo aktivovat a po vypnutí světel ještě těch 20vteřin svítit, nebo se pletu?

Přidal: Corela#9 [21.10.2008, 12:34:22]
Odpověď prodejce

Tak to se právě pletete
Zařízení se aktivuje připojením napájení a 20s je sepnuté. Pak vypne až do dalšího sepnutí napájení.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [21.10.2008, 14:21:05]
RE:

Jelikož mám na bmw svítící kroužky angel eyes které jsou připojeny jajko parkovací světla se zvlášť vedeným zdrojem el. přes relátko s pojistkou k baterce, když bych modul napojil na obvod mezy "koužky" a baterkou mělo by vše fungovat ne? Startovacím impulzem by měl být proud od baterky spínající zapnutím světel? Nejsem elektrikář, každou radu uvítám. díky

Přidal: Corela9 [21.10.2008, 01:18:00]
Odpověď prodejce

To zapojení mezi kroužky a baterku by asi bylo v pořádku. Ten spínací impulz od zapínání světel, tomu moc popravdě nerozumím. To budete vždycky před vystoupením blikat světlama, aby se Vám na 20s rozsvítili?

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [21.10.2008, 08:12:31]
Corela#9

ahoj jde tenhle modulek zapojit taky jako spoždovač parkovacích světel? tak aby po vypnutí světel ještě chvilku svítili a pak se vyply.. mělo by to fungovat na stejném principu ne?

Přidal: Corela9 [20.10.2008, 13:22:08]
Odpověď prodejce

Teoreticky ano. Jde jen o to, jakým impulzem se to bude spínat. Šlo by to napojit třena na zamykací vodič od CZ...

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [20.10.2008, 21:33:53]
prodlužovač impulzu

Dobrý den, potřeboval bych "zařízení" kterému když dám na jednom vstupu krátký impulz +12V tak mi po dobu řekněme 20s bude dávat na některém výstupu +12V. Je to tento prodlužovač, anebo je to tento prodlužovač plus relé IMO 15, anebo jsem uplně mimo? díky..

Přidal: jarda [27.08.2008, 16:46:53]
Odpověď prodejce

Stačí tento - pokud nepotřebujete vysoké proudové zatížení. To by jste pak opravdu musel přidat ještě relé.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [27.08.2008, 17:00:02]
Nákupní košík

Košík je prázdný

Asistent nákupu:

Veškeré informace Vám poskytne:

Jiří Tulach 
info@levnealarmy.cz

+420 777 940 744
(po - pá 8:00 až 16:00)

IČO : 66947421
DIČ : CZ7410085782

Jsme plátci DPH.
Zboží SKLADEM
Zboží, u kterého je uvedeno "SKLADEM" máme opravdu skladem u nás na prodejně a je tedy připraveno k okamžitému zaslání k Vám :-)
Záruka 3 roky!
Ze zákona má zákazník nárok na 24 měsíců záruční doby. U nás jsme se rozhodli u většiny sortimentu tuto zákonnou lhůtu prodloužit na 36 měsíců.
Expresní dodání do 24 hodin
Pokud zboží objednáte do 13h, bude Vám doručeno už následující pracovní den!   95% zboží máme trvale skladem.
LA na YouTube
youtube2.jpg K vybraným výrobkům najdete krátká předváděcí videa na našem TV kanálu na YouTube!
Návod na konkrétní vůz
Při koupi autoalarmu nebo dálk. ovládání si ZDARMA
zažádejte o
popis přípojných 
míst
přímo na Vaše vozidlo.
Montáže

Pokud máte zájem o montáž u nás nakoupeného zboží v Ostravě, volejte našemu mechanikovi tel. 774 575 127. klic.jpg
(neplátce DPH - platba pouze v hotovosti!)   Pokud máte zájem o montáž v jiném městě, podívejte se na "Mapu pokrytí", kde zjistíte, ve kterém městě nejblíže Vašeho bydliště bude možné montáž provést.

Velkoobchodní prodej

Pokud jste firma a máte zájem u nás nakupovat za VO ceny, pak nám napište na kontaktní email. Rádi Vám pošleme podrobné informace o možnostech spolupráce.

Shop Roku

SHOPROKU_1.jpg

 

 

 

V roce 2009 jsme získali prestižní ocenění Shop Roku udělované portálem Heuréka.cz

Přečtěte si aktuální hodnocení našich zákazníků

Srovnejte 13 pojišťoven
Pro nejlevnější pojištění vozidel stačí navštívit ePojisteni.cz a vyplnit krátký formulář.
Statistiky

Heureka.cz - ověřené hodnocení obchodu LevnéAlarmy.cz 

Doporučujeme:  Kolečkové brusle | webhosting Banan.cz | autorádia, reproduktory do auta | www.bloger.cz |
Odtahová služba | Autobaterie - www.miroluk.cz | Letní pneumatiky | Střešní nosiče za nejlepší ceny

www.autanet.cz - svět aut na internetu ban_tuning_srazy_88x31_ani.gif