Parkovací senzory SOUND E20
FotogaleriePopis výrobkuParkovavací senzory Maxicar SOUND E20 jsou univerzální sadou 4 senzorů přesně vykrývajících prostor za vozidlem. Překážka je signalizována stále častějším pípáním. Senzory se zapojují k žárovce couvacího světla. Tím je zajištěna jejich aktivace po zařazení zpětného chodu. Senzory indikují překážku ve vzdálenostech 2m až 30cm.
Pozn.: Senzory nejsou vhodné pro instalaci do kovového nárazníku. Pro tento případ můžete použít jakékoliv parkovací senzory značky SteelMate, spolu s gumovými redukčními podložkami, které lze najít v příslušenství k senzorům SteelMate a které montáž do kovových nárazníků umožňují. |
Doporučené příslušenství (1)
|
Diskuse
"Tip": Dříve než napíšete do diskuze, pokuste se vyhledat odpověď v již zodpovězených dotazech.
(hledáte li např. slovo Octavia, stačí napsat do vyhledávacího pole "oct" - vyhledávání Vám tak postupně zobrazí všechny dotazy a odpovědi týkající se Octavie)
|
Tažné
Dobrý den, chci zakoupit tyto senzory a nainstalovat je na Ford Focus II Kombi a Suzuki SX4. Na obou autech mám nesundávací tažné zařízení. Budou fungovat? |
|
| Přidal: Jarda [12.12.2011, 11:58:07] | |
|
Odpověď prodejce
Dobrý den! |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [12.12.2011, 12:39:00] | |
|
Pozdější aktivace
Dobrý den, sensory jsou supr, funkční, ale aktivují se zhruba po vteřině co zařadím zpátečku (je slyšet pípnutí), musí se s nima couvat o poznání pomaleji, dojet k překážce pozastavit, chytnou se a pak to jde, ale to je o zvyk, jinak není problém... |
|
| Přidal: Michal [11.08.2011, 08:30:07] | |
|
Odpověď prodejce
Dobrý den! |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [11.08.2011, 10:21:08] | |
|
Aktivace
Dobrý den, včera jsem naistaloval a první dojmy jsou super, jen mě zarazilo, že po zařazení spátečky se asistent aktivuje za cca 3s. Je to u Vás stejné? |
|
| Přidal: Josef Fládr [24.04.2011, 22:39:28] | |
|
Odpověď prodejce
Dobrý den! |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [25.04.2011, 18:58:01] | |
|
Doporucenie
Jednoznacne mozne doporucit, uz dva roky spolahlivo funguju, bez ohladu na vodu, spinu, sol, mraz ... Teraz pojdu na druhe auto. Dufam len ze im lakovanie neuberie na spolahlivosti. |
|
| Přidal: Miro [01.03.2011, 21:33:45] | |
|
Zkušenosti
Před pár dny jsem si namontoval tento typ senzorů a zatím naprostá spokojenost. Děkuji tímto p.Tulachovi za doporučení a ochotu. |
|
| Přidal: Martin Dupal [26.07.2010, 08:19:17] | |
|
Odpověď prodejce
Dobrý den! Jsem rád, že vše běhá jak má. K tomu ztlumení: U nás to řešíme přelepením pípáku. Ale odpor je samozřejmě elegantnější řešení |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [26.07.2010, 09:12:28] | |
|
cidlo
Dobry den,zakoupil jsem tyto senzory,bohuzel nedavno jsem o jeden senzor diky skvelemu ridici prisel.chtel jsem se zeptat jestli je mozne koupit cidlo samostatne?dekuji s pozdravem Svabensky |
|
| Přidal: Martin Svabensky [28.11.2009, 12:27:19] | |
|
Odpověď prodejce
Náhradní čidlo lze zakoupit zde: |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [28.11.2009, 22:33:09] | |
|
Lak na parkovací senzory
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli se mohou lakovat senzory. Na autě mám metalízu. Děkuji |
|
| Přidal: Jiří [21.05.2009, 21:50:16] | |
|
Odpověď prodejce
Ano, všechny námi prodávané senzory lze lakovat. Je to však potřeba provést pouze velmi tenkou vrstvou, aby nedošlo k zalití mezikruží, kudy prochází ultrazvuk. |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [22.05.2009, 08:54:36] | |
|
Dotaz
Dobrý den, podle ceny patří tento typ k levnejším. Jak dobrá je firma maxicar a je v této cenové hladině výrobek dostatečně citlivý a spolehlivý?nebo se mám poohlednout po nečem dražším. Druhý dotaz, jak se bude parkovací asistent(obecne jakykoli) chovat při couváni s vlekem? Bude celou dobu pipat? |
|
| Přidal: Pavel Urban [06.05.2009, 20:52:20] | |
|
Odpověď prodejce
Klidně můžete tento výrobek bez obav koupit. Funguje spolehlivě. Citlivost je také vyhovující. Při couvání s vlekem bude parkovací asistent samozřejmě pípat. |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [06.05.2009, 21:55:48] | |
|
riadiaca jednotka
Dobry |
|
| Přidal: juro [23.02.2009, 11:56:28] | |
|
Odpověď prodejce
To bohužel neumím. K originálům patří originální jednotka. Nikde není psáno, jestli Vám k tomu bude pasovat kterákoliv z našich jednotek. |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [23.02.2009, 21:55:29] | |
|
dotázek
dobrý den chtel bych se zeptat jak je tezka montaz a jak je to pripojije ? to je nejak do pojistek nebo (nezavazne) a jak je to napajene ? diky |
|
| Přidal: viktor [01.02.2009, 20:28:01] | |
|
Odpověď prodejce
Je to jednoduché. Vyvrtáte 4 otvory do nárazníku. Do nich dáte čidla. Vodiče protáhnete do auta. Někde do kufru umístíte řídící jednotku a pípák. Do jednotky nacvaknete všechna 4 čidla. Nacvaknete kabel pro napájení a ten následně připojíte k žárovce couvacího světla. Toť vše. |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [01.02.2009, 21:29:50] | |
|
Signalizace i do předního nárazníku....
Prosím o radu jak zapojit napájení pokud bych chtěl použít jednu sadu na sledování prostoru v předu i v zadu za vozidlem. Vyřešilo by to zapojení na žárovku parkovacích světel? Systém by se ale asi zbláznil při jízdě v kolonách....? |
|
| Přidal: Kennworth [01.12.2008, 18:29:38] | |
|
Odpověď prodejce
Jednu sadu do předu i do zadu nedáte (krátké kabely) Možná jste myslel jednu dopředu a jednu dozadu. To by šlo. Zapojení předních čidel se pak dává na zapalování + vypínač. |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [01.12.2008, 20:17:46] | |
|
sound e20
dobry den,chci se zeptat jestly tato sada pude dobre fungovat u lehce sesikmenyho narazniku,nebo jakou sadu by jste my doporucil na sikmy naraznik.dekuji |
|
| Přidal: josef [21.11.2008, 15:43:18] | |
|
Odpověď prodejce
Lehké sešikmení by nemělo vadit. Důležité je dodržet minimální výšku 40cm od země. |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [22.11.2008, 21:23:05] | |
|
V horku zlobí
Mám problém s tímto parkovacím asistentem. V létě, ve vedru prostě asistent stále signalizuje překážku (nepípá, je stálý nepřerušovaný tón). Jakmile se rozjedu, tak se po chvíli asi něco ochladí a je vše v pořádku. Je to čidlem, či řídící jednoutkou? Poradí někdo..Díky |
|
| Přidal: Marek [10.11.2008, 21:48:19] | |
|
Odpověď prodejce
Zatím jsme neměli s tímto výrobkem žádné zavažnější potíže. Zřejmě to bude vadné čidlo. V momentě, kdy se závada projevuje, zkuste odpojit jednotlivá čidla a zjistit tak, které závadu způsobuje. |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [11.11.2008, 10:57:14] | |
|
dotaz
Dobry vecer ja bych jsi koupil 2 vase vyrobky.Do predniho narazniku bych pridelal 4 cidla a do zadniho narazniku bych pridelal 2 cidla do kraje ty bych zapojil a 2 cidla bych nezapojil kvuli taznemu zarizeni.Mam auto ktere ma uz z vyroby cidla ale jsou rozbiti tak bychto chtel nahradit vasema cidlama kdyz koupim 2 vase sady parkovaciho zarizeni budou fungovat v jednom aute nebudou hlasit chybu nebo jestli cidla budou fungovat normalne? |
|
| Přidal: Michal [21.10.2008, 21:38:14] | |
|
Odpověď prodejce
Ano, takto to použít lze. Čidla se vzájemně nijak neruší. Dokonce bych klidně nainstaloval i 4 čidla do zadního nárazníku. Tažné zpravidla čidlům nevadí. |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [22.10.2008, 08:40:59] | |
|
dotaz
Dobry den,prosim vas mam dotaz kdyz odpojim 2 cidla budou zbivajici 2 cidla fungovat normalne?Mohu tyto cidla pouzit i do predniho narazniku kdyz do couvaku privedu proud a pres vypinac je budu zapinat? |
|
| Přidal: Michal [21.10.2008, 20:30:00] | |
|
Odpověď prodejce
Ano, lze zapojit jen 2 čidla. Funkční bude i jedno čidlo... Do předního nárazníku čidla dát můžete, ale jestli tomu dobře rozumím a Vy chcete dát dvě dozadu a dvě dopředu, tak se obávám, že Vám nebude stačit kabel. |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [21.10.2008, 20:34:08] | |
|
propracovanost ridici jednotky
Dobry den, chtel bych se zeptat, jak se chovaji Vami nabizene parkovaci. Zejmena poruchovost a reakce na poruchu. Zda pri aktivovani se ozve pipnuti ze je vse ok a pri poruse jednoho cidla se vyradi kompletni funkce? tusim ze snad pouze kvalitnejsi senzory tim disponuji... Pripadne ktere bych mel koupit. Dekuji |
|
| Přidal: jirik [12.08.2008, 01:01:45] | |
|
Odpověď prodejce
Poruchovost zatím nulová. Při aktivaci se ozve pípnutí - vyzkoušeno. Do jednotky je možné zapojit i jen jedno čidlo a senzory nadále fungují, takže funkci detekce vadného senzoru nemají. Nicméně mám na autě podobná čidla a nikdy mi to nechybělo. Pokud by jste přesto na této funkci trval, tak doporučuji čidla BS400F Phantom, které jsou naprosto excelentní. |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [12.08.2008, 08:29:12] | |
|
Jake senzory
Mužete mi poradit jaké parkovaci senzory od vas s pruměrem 22m mužu použit na citroen- xara picasso |
|
| Přidal: Pavel [26.07.2008, 10:50:15] | |
|
Odpověď prodejce
Jestli je pro Vás hlavním měřítkem průměr čidla, tak třeba tyto.... |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [26.07.2008, 22:01:59] | |
|
porucha parkovacích senzorů
Před nedávnem jsem si koupil tyto parkovaci senzory, namontoval je na citroen-xsara picaso fungují, ale asi takto: někdy správně a někdy indikují překážku stálým signalem, i když tam žádná není, včem by mohl být problém ? |
|
| Přidal: Pavel [23.07.2008, 20:38:12] | |
|
Odpověď prodejce
Parkovací senzory všeobecně jsou velmi citlivé na elektromagnetické vlnění. Někdy pomůže jejich umístění dál od zadního světla, někdy pomůže obalení řídící jednotky do hliníkové fólie. Pokud by Vám tyto úpravy nepomohly, bude potřeba zjistit postupným odpojováním čidel, které z nich chybu způsobuje, popř. jestli není závada v řídící jednotce a vadný díl zaslat k opravě. |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [24.07.2008, 08:37:20] | |
|
citlivost
Je citlivost čidel 2,0 až 30 mm nebo to má být cm. Děkuji |
|
| Přidal: Radek Valenta [01.06.2008, 21:32:21] | |
|
Odpověď prodejce
Omlouvám se za chybku. Má to být samozřejmě cm - hned to opravím. |
|
| Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [01.06.2008, 22:41:40] | |
Levné alarmy






