Přidávat oblíbené produkty mohou jen přihlášení uživatelé.

Prosím přihlaste se

zde

levnealarmy.cz

Přihlašovací jméno:
Přihlašovací heslo:
Zapamatovat přihlášení

FacebookGoogle+
PřihlášeníRegistraceZapomenuté hesloČeský překladSlovenský preklad
Telefonické objednávky
+420 725 125 434
Technická podpora
+420 777 940 744

Elektronika dojezdu pro 2 okna

Kód výrobku: se077
Dostupnost: SKLADEM - na prodejně
okamžité odeslání při objednávce do 13h, popř. možnost okamžitého odběru
  Zboží u Vás bude nejpozději 14.12.2017
Záruka: 24 měsíců
Elektrický dojezd pro 2 okna slouží ke zvýšení komfortu ovládání elektrických oken. A to jak spínači, tak po uzamčení!
Návod.pdf (485.08 kB)
Cena s DPH
550,00 Kč
Počet ks

Popis výrobku

Elektrický dojezd pro 2 okna slouží ke zvýšení komfortu ovládání elektrických oken. Elektrická okna vybavená tímto modulem jsou ovládána pouhým krátkým stiskem ovládacího tlačítka. V kterékoliv poloze je možné pohybující se okno opětovným krátkým stiskem tlačítka zastavit. Pokud není pohyb zastaven tlačítkem odpojí se pohon okna automaticky při dosažení krajní polohy. Obvody z bezpečnostních důvodů zajišťují také automatické vypnutí pohonu při mechanické detekci překážky v dráze okna.
Velkou předností tohoto modulu je také výrazné snížení opotřebení ovládacích tlačítek oken, neboť silové spínání proudu k motoru provádí relé vestavěná v modulu a spínače vysílají pouze slabé ovládací impulsy. Modul je zároveň možné využít i pro automatické dovírání oken při zabezpečení (uzamčení) vozidla.

Technické údaje:
- pracovní napětí: 12V
- odběr v klidu: max.6mA
- max. zatížení výstupů: 15A
- pracovní teplota: -40 - +85 °C


Diskuse

"Tip": Dříve než napíšete do diskuze, pokuste se vyhledat odpověď v již zodpovězených dotazech.
(hledáte li např. slovo Octavia, stačí napsat do vyhledávacího pole "oct" - vyhledávání Vám tak postupně zobrazí všechny dotazy a odpovědi týkající se Octavie)
 

Instalace Hyundai Coupe

Dobrý den, mám od Vás namontované centrální zamykání (DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ GLK6102 G317) a chci se zeptat jestli by šel tento modul přimontovat a za jakou cenu by byla montaž v Ostravě? Děkuji

Přidal: Roman [15.07.2017, 22:55:59]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Modul jde v zásadě požít na každé auto, kde se dokážete s vodiči od modulu dostat na silové vodiče motorku. Vzhledem k tomu, že modul vyhodnocuje proudový nárůst při dojetí okna do krajní polohy, nesmí být v cestě mezi modulem a motorkem žádná další elektronika. Zjistit to lze na 100% jedině demontáží čalounění. Pokud chcete, domluvte se s naším mechanikem, aby se vám na to mrknul.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [16.07.2017, 13:59:27]
Alarm a zavírání/otvírání

Dobrý den, chtel bych se Vás zeptat zda li je s tímto modulem možno při odemknuti auta dálkovým ovládáním otevřít i okna, nebo je pouze pro zavření oken při zapnutí alarmu (zamknuti DO).
Děkuji Vám za odpověď

Přidal: Franta Pisa [13.07.2017, 23:03:15]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Modul slouží pouze pro uzavření oken. Pro otevření byste musel vzít ještě jeden tento modul.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [14.07.2017, 08:21:13]
KIA Ceed 2011

Dobrý den, máte prosím zkušenosti se zapojením tohoto modulu stahování oken pro KIA CEED 2011?
El.stahování mám jen v předu. Je možné jej použít? Máte nějaký návod prosím přímo kam a co zapojit na tento vůz?

Přidal: Martin [19.10.2016, 21:26:32]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Se CEEDem zkušenost bohužel nemám. Modul jde v zásadě požít na každé auto, kde se dokážete s vodiči od modulu dostat na silové vodiče motorku. Vzhledem k tomu, že modul vyhodnocuje proudový nárůst při dojetí okna do krajní polohy, nesmí být v cestě mezi modulem a motorkem žádná další elektronika. Zjistit to lze na 100% jedině demontáží čalounění.
Návody na zapojení dojezdů bohužel nemáme.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [20.10.2016, 09:00:36]
Dotaz na dojezd

Dobry den zakoupil jsem si tuto jednotku do fabie a motorky. Chci se zeptat to acc napajeni je jako by napajeni po otoceni klicku ktere se v aute objevi? Kdy se potom okna dotahnou samy nahoru kdyz vypnu a vytahnu klicek to vytazeni automaticke fungovat nebude. Popripade z autoalarmu impuls pro vytazeni oken? Dekuji

Přidal: Roman [27.07.2015, 17:21:20]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Pokud chcete zapojit i dojezd oken po uzamčení, musíte modul zapojit na trvalé napájení. Impulz pro dojezd je potřeba vzít z alarmu nebo z dálkového ovládání. Z centrálu to u Fabie nejde.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [27.07.2015, 18:11:33]
Odpoved

To znamena mit do teto jednotky provedene 12V tak ja ma byt cerveny a kdyz se vypne ACC na tom zeleném vodici po vytazeni klicku a opusteni auta tak po impulsu treba kladneho z centralu alarmu do teto jednotky se motorky vytahnou po uzamzeni vozidla?

Přidal: Roman [27.07.2015, 18:23:06]
Odpověď prodejce

Zelený vodič jsem ve schématu nenašel?

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [27.07.2015, 18:28:05]
Odpoved

Omlouvam se zeleno černy

Přidal: Roman [27.07.2015, 18:35:21]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Zelenočerný se připojí na trvalé napájení.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [28.07.2015, 10:07:24]
Spínače

Dobrý den

mám v automobilu spínače na ovládání oken, ovšem to nejsou spínače, které přmo ovládájí motorek okna, ale pouze vysílájí impulz do jednotky které pak ovládá motorky. Je možné použít tuto elektroniku dojezdu za předpokladu, že vyřadím z provozu tu, co mám již z výroby v automobilu? Přesněji řečeno, sepne se motorek okna při pouhém přivedeni 12V do jendotky, nebo je zapotřebí zárověň přivíst i kostru?

Dálší otázka je pak ohledně vstupu z alarmu. Také stačí pouze krátky impulz pro aktivaci dotažení oken? Dále pak, pokud při aktivaci dotažení oken znovu přivedu krátky impulz na vstup, přeruší se dotahování?

Přidal: Petr [24.01.2015, 17:09:35]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Pokud zapojíte elektroniku až k motorkům oken, mělo by to běhat bez problému.
Kostra není nutná - bude stačit jen plus.

Z alarmu stačí jen krátký impulz. Jestli se okna při dalším impulzu na vstup alarmu zastaví, tak to netuším. Bude to potřeba odzkoušet.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [25.01.2015, 14:12:11]
Zavreni oken i po vypnuti klicku

Dobry vecer, zajimalo by me jestli tato elektronika disponuje funkci ,ze po vypnuti klicku jde jeste naky cas napajeni do ovladacu el.oken ?

Přidal: Josef [21.01.2014, 00:29:26]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Tato jednotka takovou funkcí nedisponuje. Je potřeba vzít jednotku M WIN, která uvedenou funkci má. Omlouvám se za poněkud "pozdní" odpověď. Váš dotaz jsem objevil až nyní. Patrně jsem si omylem smazal email s Vaší otázkou :-( Hezký den!

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [01.10.2014, 09:42:54]
Automatické dovírání

Dobrý den stále se mi nedaří zprovoznit automatické zavírání při zamknutí auta. Fialový drát mám připojen přímo na kabel od zámku. Nemam ještě v provozu druhé okno tak nevím jestli to spolu není nějak propojeno. Prosím o radu, a děkuji moc za všechny odpovědi.

Přidal: Zbyněk [14.08.2013, 19:50:05]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Ano, druhé okno může mít na činnost celého systému vliv. Nejprve to zapojte kompletně a pak teprve případně napište.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [15.08.2013, 11:22:51]
Centrál

Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli automatické dovírání oken funguje i na centrál na DO, popřípadě jeli nutnost zapojit pozitivní ovládací výstup pro další moduly (oranžový drát).

Přidal: Zbyněk [13.08.2013, 18:45:56]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Ano, modul můžete spouštět čímkoliv. Tedy např. silovým vodičem od servomotorku centrálního zamykání. Pokud nemáte další modul, tak oranžový vodič nezapojujete.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [14.08.2013, 09:49:21]
Spínané napaájení

Dobrý den chtěl bych se zeptat co konkrétně mám připojit k spínavému napájení 12v ACC který je uveden v návodu k tomu produktu děkuji

Přidal: Zbyněk [10.08.2013, 00:21:01]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Na tento vodič zapojte vodič "příslušenství" ze spínací skříňky. To je ten, na kterém je proud, když je klíček v zapalování.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [10.08.2013, 13:44:26]
fiat marea

dobry den slo by toto i na fiata mareu? mam od vas centralni zamykani maxicar 286-3901

Přidal: martin [18.06.2013, 10:58:34]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Ano, s montáží do Marei by neměl být problém.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [18.06.2013, 11:12:54]
Toyota Yaris

Dobrý den.
Mám stejný problém jako pán z Hundayem. Okna mají malý odběr a jednotka to neumí zaznamenat. Pouze když okno přitlačím a naroste proud nad 4,5A tak jednotka funguje bez problémů. Motorky mají při běžném sepnutí 3,2A . Nemáte už nějakou radu jak tento problém vyřešit?

Přidal: Karlos [27.02.2013, 23:05:14]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Tak jsem to ještě probral s dovozcem a u tohoto modulu bohužel není možnost nějakého nastavení na nižší odběr. Řešením, které Vám můžu nabídnout, je tedy jedině výměna za jiný modul. Např. modul MW2, kde jsme takovéto problémy nezaznamenali.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [28.02.2013, 08:59:34]
Yaris

Děkuji za odpověď.
Modul ,který jste mi nabídnul má pouze funkci při zamčení. Potřebuji ovládání spínači.
Mohl bych použít M53 nebo M WIN pokud umí pracovat s těmito motorky.

Přidal: Karlos [28.02.2013, 10:16:13]
Odpověď prodejce

Doporučuji 2x M53. Ten je perfektní.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [28.02.2013, 10:24:22]
Zapojení

Dobrý den,

pro zapojení ovládání okna spolujezdce stačí přerušit dráty od ovládání na straně řidiče? Nebo je nutné nějak natáhnout dráty do dveří spolujezdce a přerušit a zapojit ovládání i tam?

Děkuji za informce

Přidal: Jan Šlesinger [11.01.2013, 14:23:17]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

To záleží na tom, jestli jdou z přepínače od řidiče již silové vodiče pro motorek, nebo jestli jsou to jen ovládací vodiče pro nějakou elektroniku, která je ve dveřích spolujezdce. V takovém případě by se musel dojezd zapojit až ve dveřích spolujezdce, protože k tomu, aby správně pracoval, musí být zapojen přímo na vodiče od motorku.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [11.01.2013, 14:27:19]
Fabia kit

Dobry den, je mozne pouzit tento modul ku sade elektrickych oken Fabia kit?

Přidal: Jan [10.10.2012, 21:32:00]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Ano, pro Fabia Kit lze tento dojezd použít.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [11.10.2012, 08:34:11]
problém s jednotkou

Dobrý den.mám problém s touto jednotkou.při aktivaci okna v jakémkoli směru se okno náhodně zastavuje.totéž se děje i při aktivaci alarmem.někdy se okno zavře úplně,někdy nedojede úplně,nebo popojede jen pár centimetrů.problém je u obou oken.jednotka je připojena přímo na motorek okna přesně podle schémamtu.mohli by jste mi prosím poradit.děkuji

Přidal: Pavel Novák [13.09.2012, 19:04:09]
Odpověď prodejce

Dobrý večer!

Uvedené chování může být způsobeno tím, že jdou okna tíž než je běžné. Zkuste mechanizmus oken promazat olejovým sprejem.
Chyba může být také v samotném modulu. To lze ale ověřit pouze výměnou za jiný kousek.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [13.09.2012, 19:12:43]
problém s jednotkou

Děkuji za rychlou odpověď.Bohužel ani po namazání oken nebyla znát nějaká změna.Vyzkoušel jsem tedy jednotku připojit do jiného auta a v něm fungovala bez problému(v mém autě teče přez motorky okna menší proud než v tom druhém).proto jsem i za cenu ztráty záruky po změření hodnot pozměnil pár součástek v jednotce a nyní funguje úplně výborně.Zřejmě asi tato jednotka není moc univerzální.

Přidal: Pavel Novák [14.09.2012, 18:03:10]
Hyundai ix35

mohla by mě někdo poradit jak zapojit dojezd do Hyundai ix35,
řešily to zde už 2 lidé tak prosím o info jak se jim to povedlo :)prosím aby mě p.Karel Konrád nebo p.Pavel Novák kontaktovaali na email: piratt1@seznam.cz
moc díky

Přidal: Zdeněk [09.10.2013, 10:04:17]
Odpověď prodejce

Tak to je dobře, že jste si poradil. Nikdo jiný ale zatím problémy neměl.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [15.09.2012, 19:37:09]
:-(

Mám úplně stejný problém, okna chodí jen kousek,, po mechanickém zatížení jedou až do konce. Zánovní Hyunday IX 35.

Přidal: Karel Konrád [28.09.2012, 15:28:28]
Odpověď prodejce

No vida, tak se ještě někdo našel... Podle toho co píšete to vypadá, že novější auta mají buď lehčí chod oken nebo jinak dimenzované motory a tím pádem nevyhovuje tovární nastavení této elektroniky. Buď můžete také změnit sílu vnitřních zátěžových odporů, pokud nám tady pan Novák poradí, co přesně na jednotce změnil, nebo nám můžete zaslat jednotku zpět a zkusit to s jinou, např. M WIN...

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [29.09.2012, 10:32:35]
Rada

Dobrý den.všiml jsem si že někdo už tu má stejný problém jako já tehdy s jednotkou.pokud by někdo chtěl upravit jednotku jak tu píšete,tak po otevření jsou vidět dva takové silné"dráty" smotané do spirály(těžko je přehlédnout).ve skutečnosti jsou to dva výkonové odpory,které slouží pro snímání proudu.Stačí je pouze vymontovat a nahradit jinými s trochu větší impedamcí.Vzhledem k tomu že nelze vypočítat správnou impedanci pro konkrétní typ motorku oken,tak je lepší je naletovat přes vodiče mimo jednotku a postupně zvyšovat impedanci až okna budou dojíždět do krajních poloh,pak teprve osadit zpět do jednotky.Pozor na správný průřez odporového drátu.Odpory se při pohybu oken dost zahřívají a při použití příliš malého průřezu může dojít v krajním případě i k požáru.Rozhodně tuto úpravu nedoporučuji nikomu kdo nemá zkušenosti s elektronikou.

Přidal: Pavel Novák [12.10.2013, 17:31:00]
Dojezd oken

Dobrý večer,potřeboval bych poradit,mam ford focus 2008,potřeboval bych dodelat otevírani/zavírani přednich oken nahoru/dolu aniž bych musel po celou dobu drzet ovladač,z vyroby mam řidičovo okno tak ze pokud chci okno dolu tak mi to funguje ze mam ovladac dvoupolohový ale jen dolu nahoru to musim drzet po celou dobu a u spolujezdce to musim drzet po celou dobu nahoru/dolu,bude na toto fungovat nektera vase nabidka z dojezdu?
A druhy dotaz,zda li mate jednotku,kompaktibilni na origo dalkovy klíč,na okna otevírani/zavírani oken..
Předem díky za odpoved.
s pozdravem Votik

Přidal: Vaclav Votik [13.07.2012, 01:57:12]
Dojezd

Je tedy mozna se s vami domluvit,ze bych se zastavil na vaši pobočce na montaze v praze na konzultaci?
Diky Votik

Přidal: Vaclav Votik [14.07.2012, 23:20:57]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Nemáme bohužel žádné pobočky. Pouze spolupracující montážní dílny. Stavit se můžete v kterékoliv dílně, která se zabývá montážemi těchto doplňků.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [15.07.2012, 19:00:52]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Obávám se, že v kombinaci s popisovanou poloautomatikou by to mohl být docela problém. Nedokážu Vám to takto od stolu na 100% potvrdit, jestli to půjde nebo ne. Muselo by se to rozebrat a podívat se, na jakém principu tam ta originální elektronika funguje.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [14.07.2012, 18:58:21]
Dojezd oken

Muzete mi tedy zaslat telefoni čislo,na nekterou dilen se kterymi spolupracujete pobočka praha?
Diky za kladne vyrizeni.
Votik

Přidal: Vaclav Votik [15.07.2012, 20:40:15]
Dotaz

Dobrý den,

chci se zeptat, jak mám chápat tuto větu: "Elektrická okna vybavená tímto modulem jsou ovládána pouhým krátkým stiskem ovládacího tlačítka"?? čili jednou stisknu tlačítko jednou nahoru/dolů a okno už potom hnedka sjede nahoru/dolů, že tlačítko nemusím držet????

a dá se to použít k tomuto svazku: https://www.levnealarmy.cz/eshop/elektricke-stahovani-oken/spinace/univerzalni-sada-spinacu-pro-ovladani-stahovani-prednich-elektrickych-oken-track-uni-2-sw-uni-2.html

Přidal: Pat [16.09.2011, 17:39:12]
Odpověď prodejce

Dobrý večer!

Ano, funguje to tak, že tlačítko krátce stisknete a okno pak jede až do krajní polohy nebo do dalšího stisku kterýmkoliv směrem. K uvedeným spínačům lze toto zařízení použít.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [16.09.2011, 19:46:07]
..

Dobře, děkuji Vám

Přidal: Pat [16.09.2011, 20:21:56]

mapa.jpg 

MONTÁŽE CELÁ ČR

Autoalarmy, Parkovací senzory, LED světla, Parkovací kamery, Dálkové ovládání CZ, atd. Vše do 24 hodin u Vás doma!

question.jpg

RADÍME VÁM 

Přečtěte si rady a zkušenosti v oblasti zabezpečení vozidel a elektropříslušenství.

box.jpg 

ZBOŽÍ SKLADEM 

Zboži, u kterého je uvedeno "SKLADEM" máme opravdu skladem.

shield.jpg 

ZÁRUKA 3 ROKY!

U většiny sortimentu jsme zákonnou lhůtu 12 měsíců prodloužili na 36 měsíců.

lorry.jpg 

EXPRESNÍ DODÁNÍ DO 24 HODIN

Při objednávce do 13:00h.

VAŠE SPOKOJENOST

Ověřená hodnocení našich zákazníků ze serveru Heureka.cz

Shop roku 2009

Ověřená hodnocení našich zákazníků ze serveru Heureka.cz

Shop roku 2009
Sledujte nás naFacebook Youtube

Doporučujeme:

     

TOPlist