Přidávat oblíbené produkty mohou jen přihlášení uživatelé.

Prosím přihlaste se

zde

levnealarmy.cz

Přihlašovací jméno:
Přihlašovací heslo:
Zapamatovat přihlášení

FacebookGoogle+
PřihlášeníRegistraceZapomenuté hesloČeský překladSlovenský preklad
Telefonické objednávky
+420 725 125 434
Technická podpora
+420 777 940 744

drlfog90 Mlhová světla / světla denního svícení, homologace

Kód výrobku: drlfog90
Dostupnost: SKLADEM - na prodejně
okamžité odeslání při objednávce do 13h, popř. možnost okamžitého odběru
  Zboží u Vás bude nejpozději 15.12.2017
Záruka: 24 měsíců
Kombinace mlhových světel se světly pro denní svícení. Vhodné např. pro výměnu originálních mlhovek a následné využití i pro denní svícení. Cena za kompletní sadu!
Návod (75.71 kB)
Homologace (3.71 MB)
video
Cena s DPH
2.589,00 Kč
2.490,00 Kč Cena s DPH za kus při koupi 2 a více kusů
1.500,00 Kč Cena za montáž u nás a většiny našich montážních partnerů.
Počet ks

Fotogalerie

Popis výrobku

Kombinace mlhových světel se světly pro denní svícení. Vhodné např. pro výměnu originálních mlhovek a následné využití i pro denní svícení.

Cena za kompletní sadu! Tedy 2ks světel a kabeláž s řídící jednotkou.

POZOR! Nové provedení s dostačující délkou kabeláže!!!


Světla je vybavena elektronikou, která zajistí automatické rozsvícení denního svícení po zapnutí zapalování a zhasnutí při zapnutí potkávacích světel vozidla. Homologace dle EHK/OSN č. 48.

- napájecí napětí 12 / 24 V
- v každém světle 3W + 5W LED dioda
- rozměry: průměr 90x65mm
- montážní držáky pro náhradu za originální mlhovky typu Valeo
- životnost po celou dobu provozu vozidla
- robustní vodotěsné provedení
- velice efektní bílé světlo s teplotou 6000K (jako xenony)

ZAPOJENÍ NA ORIGINÁLNÍ VYPÍNAČ MLHOVÝCH SVĚTEL:
Pokud budete zapojovat světla místo původních mlhovek, postupujte následovně: Vypínač vůbec nenasouvejte do patice, ale pouze na červený vodič z patice k vypínači přivedete proud po sepnutí originálního vypínače mlhovek. Ostatní vodiče z patice vypínače zůstanou nezapojeny.

Světla jsou vhodná do vozidel:
Alfa Romeo 156 (1997 - 2005)
Alfa 159
Citroen C4 (2004 - 2008)
Citroen C4 Picasso (2007-)
Citroen C4 Grand Picasso (2006-)
Citroen C5 (2004 - 2008)
Citroen C5 Break (2004 - 2008)
Citroen C-Crosser (2007-)
Citroen Xsara Picasso (2004 - 2010)
Dacia Duster (2010-) Dacia Logan (2004 - 2008)
Dacia Logan MVC (2007-) Dacia Stepway (6/2008-)
Dacia Sandero (6/2008-) Dacia Solenzor (2003 - 2005)
Ford C-Max (2010-) Ford Grand C-Max (2010-)
Ford Transit Bus (2006-)
Ford Transit Connect (2005-)
Ford Focus (2004 - 2007)
Ford Focus Mk3
Jeep Wrangler JK (2007-)
Land Rover Freelander (2007-)
Mitsubishi Pajero V80 (2006-)
Mitsubishi ASX (2010-)
Nissan Pathfinder (2005-)
Nissan Pickup Navara D40 (2005 - 2010)
Opel Corsa D OPC (2007 - 2011)
Opel Astra H OPC (2005 - 2010)
Opel Vectra OPC (2005 - 2008)
Opel Zafira B OPC (2006 - 2010)
Opel Meriva A OPC (2006 - 2009)
Opel Tigra Twintop (2004 - 2009)
Opel Agila (2008-)
Peugeot 207 + SW (2006-)
Peugeot 207 CC + RC (2006-)
Peugeot 307 + CC (2005 - 2007)
Peugeot 307 SW + Break (2005 - 2007)
Peugeot 407 Coupe (2005-)
Peugeot 607 (2004 - 2010)
Peugeot 4007 (2007-)
Renault Laguna II (2005 - 2007)
Renault Laguna III (2007-)
Renault Laguna II Grandtour (2005 - 2007)
Renault Laguna II Grandtour (2007-) Renault Megane II (2002 - 2009)
Renault Megane II Coupe Cabrio (2003 - 2009)
Renault Kangoo (2008-)
Renault Kangoo Express (2008-)
Renault Scenic II (2003 - 2008)
Renault Grand Scenic (2004 - 2009)
Renault Twingo (2007-)
Renault Master (2003 - 2010)
Suzuki Grand Vitara (2005-)
Suzuki Swift (2005 - 2007)
Suzuki Swift (2008 - 2010)
Suzuki Jimny (2005-)


Použití světel pro denní svícení
 

V souvislosti s novými legislativními podmínkami upravujícími provoz motorových vozidel a nařizujícími celodenní svícení je velice aktuální náhradní osvětlení vozidel určené výhradně pro osvětlení ve dne za nesnížené viditelnosti.
Provedení a umístění světel pro denní svícení je dáno homologačním předpisem EHK/OSN č. 48, který předepisuje vyhláška č. 341/2002 Sb. a jejich používání se řídí zákonem č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích pozměněným zákonem č. 411/2005 Sb.
Světla pro denní svícení se vyznačují silně rozptýleným tokem světla, který netvoří kužel jako u běžných reflektorů. Rozptýlené světlo svým charakterem neoslňuje protijedoucí řidiče ani neosvětluje vozovku, ale v dostatečné míře zajišťuje zásadní podmínku bezpečného provozu "být viděn".
Hlavním přínosem těchto přídavných světel je úspora energie, neboť při jejich používání nesvítí obrysová, potkávací ani koncová světla vozidla. Úsporu přinese také prodloužení životnosti žárovek či výbojek, kterou pocítí především řidiči vozidel s xenonovými světlomety, jejichž výbojky mají sice delší životnost než běžné žárovky, ale jejich výměna je výrazně nákladnější.
Montáž světel pro denní svícení není přestavbou vozidla ani změnou technických údajů, a proto jejich umístění na vozidlo nepodléhá žádnému dodatečnému schvalování ani zápisu.

Základní pravidla pro dodatečnou montáž světel pro denní svícení:
- na jedno vozidlo se montují dva kusy (jeden pár) světel
- umísťují se ve vodorovné rovině ve výšce od 250 mm do 1500 mm na přední část vozidla
- vzdálenost světel od bočního obrysu je max. 400 mm a vzájemně mezi světly min. 600 mm (u vozidel s šířkou menší než 1300 mm je povolena vzájemná vzdálenost 400 mm)
- světla se musí rozsvítit automaticky po zapnutí zapalování (nastartování motoru) a zhasnou po jeho vypnutí
- při rozsvícení obrysových světel musí světla pro denní svícení automaticky zhasnout

 



Diskuse

"Tip": Dříve než napíšete do diskuze, pokuste se vyhledat odpověď v již zodpovězených dotazech.
(hledáte li např. slovo Octavia, stačí napsat do vyhledávacího pole "oct" - vyhledávání Vám tak postupně zobrazí všechny dotazy a odpovědi týkající se Octavie)
 

Octavia 2 před FC

Dobrý den,zajímalo mě,může být nějaký problém s homologací těchto světel,kdybych rozebral originální mlhovky ,vybral z nich parabolu a zabudoval tato?? Neřeším teď provedení této výměny,ale jestli by třeba na stk byl problém s tím,že tato světla budou ještě za sklem uvnitř originální mlhovky... Co myslíte? Mám tato světla(jen menší průměr)ve fabii,ale tam byly původně kulaté mlhovky,takže montáž bez problému,ale dvojková octavie má mlhovky hranaté,a nechtěl bych někde k nim ještě přidávat denni světla,jelikož se mi t nelíbí. Děkuji za odpověď

Přidal: Petr B. [31.10.2017, 22:26:05]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Myslím, že by s tím neměl být problém. Vím, že už to tak někdo i instaloval.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [01.11.2017, 08:03:01]
Ještě k zemnícímu bodu

Zapomněl jsem dodat, že teoreticky by nejméně rizikové (z hlediska rušení vlivem úbytku napětí na společné cestě zemnicích proudú radia a světel) mělo být připojení černého drátu s očkem přímo na svorku záporného pólu baterie - tak jak je to ostatně i nakresleno vzadu na krabici světel. Pokud se té pojistky týká, ta může působit svým odporem jako jakási přidaná vysílací anténka světel. Ale upozorňuji že jsem to uvedl pouze jako další možné možné příčiny rušení, které nemohou ovlivnit rušení v případě nevhodného odrušení samotné řídicí jednotky uvnitř. Je to tedy jen námět pro vyzkoušení v případě že se rušení objeví. Pokud se té pojistky týká, obávám se že její přemístění do bílého vodiče nebo její překlenutí paralelním keramickým kondenzátorem by mohlo dělat problém při uplatnění záruky. Za pokus by snad stálo její obalení alobalem nebo její vložení do trubičky z pozinkovaného plechu (stínění nejen elektricky, ale i magneticky) spojeného s minus pólem baterie.

Přidal: Václav Nejezchleba [26.10.2017, 12:25:12]
poznámka k rušení

Zakoupil jsem DRLFOG90 a dříve než to budu instalovat jsem si přečetl celou diskusi. Funkčnost jsem zatím ověřil jen na stole pomocí napájení z laboratorního zdroje. Trochu mne překvapilo, že trubičková tavná pojistka 3A není vřazena v napájení z +12V, a ne v zemnicím přívodu (záporný pól napájení). Protože tato pojistka musí mítm odpor řádu jednotek Ohmů (aby se mohla přepálit při překročení proudu), vzniká na ní napěťový úbytek, který při pulsním řízení svítivosti LED diod představuje impulsní signál vřazený mezi kostru (ta je i zemnicím vodičem pro rado) a zemí té řídicí jednotky LED světel. Navíc může dosti podstatně záležet na místě ukostření (ten černý zemnicí drát s pájecím okem) v autě. Při nevhodném imístění tohoto ukostření může vznikat vazba na odporu kostry auta mezi bodem ukostření a - pólem baterie, pokud zrovna stejnou cestou teče proud z napájení radia. Uvádím to jen jako inspiraci pro experimentování při pokusech jak snížit rušení radia.
Mne nyní čeká daleko jiný problém - najít kudy dostat bílý vodič co nejlépe z motorového prostoru do kabiny a tam jej napojit na pin 1 konektoru spínací skřínky nebo na vodiče na tento pin napojené. Prostudováním schemat v knize Jak na to pro Ford Fusion jsem totiž zjistil že tento signál nenajdu nikde v motorovém prostoru. Auto je z r. 2006 a v knize je v podstatě popsána neúplná verze schemat pro starší Fiestu (např. tam není uveden žádný konektor pro diagnostiku, kde by potřebný signál rovněž měl být). Pro mne je toto auto zcela neznámé - koupil jsem jej z dovozu z Itálie, před tím jsem měl Toyotu Corollu. Musím tedy poshazovat kryty v kabibě a hledat. Můžete mi, prosím, nějak napovědět? Díky

Přidal: Václav Nejezchleba [25.10.2017, 17:30:45]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Díky za zajímavý nápad s kostrou světel. Třeba to někomu pomůže. Co se týče zapojení vodiče na zapalování, tak na Fusionu by to měl být zelenočervený vodič u spínací skříňky.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [26.10.2017, 09:11:54]
Rušení radia

Dobrý den, chci se zeptat jestli je možný nějak odrušit tyto světla, ruší mi rádio jak mlhovky tak denní svícení. Děkuji

Přidal: Miroslav [18.09.2017, 14:11:48]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Bohužel neznáme způsob, jak rádio odrušit. Možná spíše použít lepší anténu. Někteří zákazníci s rušením rádia mají problém, ale je to problém spíš na straně antény. Jednou se mi takto světla vrátila demontovaná z auta právě kvůli rušení rádia.. Schválně jsem je položil na rádio co tu máme na prodejně, ze kterého trčí jako anténa jen kus kabelu, dal jsem je pod napětí a nic, žádný problém.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [18.09.2017, 14:14:54]
Megane 3,drlfog90

Dobrý den,
měl bych otázku,zda budou světla drlfog90 pasovat na Renault Megane 3,Generation(r.v.2011).Případně jaké lze na tento vůz z Vaší nabídky použít.Předem děkuji za odpověď.
Vopěnka.

Přidal: Aleš Vopěnka [16.08.2017, 15:01:15]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Předem se omlouvám za pozdní odpověď. Váš dotaz mi nějakou záhadou nepřišel do emailu, jak mi běžně dotazy chodí, takže jsem jej objevil až teď čistě náhodou...

O instalaci do tohoto auta nemám bohužel žádné informace. Je potřeba poměřit montážní místa na autě a porovnat je s okótovanými rozměry zde ve fotogalerii.
Případně můžete použít univerzální DRLFOG77.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [28.08.2017, 10:21:40]
Lukáš

Dobrý deň, chcel by som si na moje auto namontovať tieto svetlá no nenašiel som svoje auto v zozname. Viete mi prosím odporučiť ktoré DRLFOG.. by pasovalo na Ford Mondeo MK4 (r.v.2009)? ĎAkujem

Přidal: Lukáš Janoviak [04.08.2017, 11:02:36]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

O instalaci do tohoto auta nemám bohužel žádné informace. Je potřeba poměřit montážní místa na autě a porovnat je s okótovanými rozměry zde ve fotogalerii.
Případně můžete použít univerzální DRLFOG77.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [08.08.2017, 10:43:18]
Mlhová světla

Dobrý den. U těchto světel nastal problém že nejdou vypnout mlhová světla. Po zapnutí zapalování se zapne denní svícení a po zapnutí parkovacích světel se zapnou mlhovky i když je spínač na mlhovky vypnutý. Denní svícení zhasíná normálně. Děkuji

Přidal: Kořínek [03.05.2017, 17:48:01]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Problém bude nejspíš v řídící jednotce. Tu bude potřeba vyměnit.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [04.05.2017, 08:28:37]
Nejdou vypnout mlhová světla

Dobý den.Je možné koupit tuto řídící jednotku samostatně. Jestli ano zašlu Vám kontaktní údaje na doručení. Děkuji Kořínek

Přidal: Kořínek [10.05.2017, 07:07:02]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Ano, jednotka stojí 690,- Kč + poštovné a lze ji objednat obyčejným emailem.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [10.05.2017, 08:52:15]
Citroën C4 Grand Picasso

Dobrý den, zvažuji koupi na vůz Citroën C4 Grand Picasso (2009) a neumím vybrat mezi drlfog90FW a těmito. Vůz má originální mlhovky a automatické spínání tlumených světel při soumraku.
Prosím o radu. Chtěl bych i odbornou montáž v Plzni. Děkuji

Přidal: Pavel K. [28.04.2017, 19:34:53]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Doporučoval bych právě tato světla. U DRLFOG90FW je trochu potíž v tom, že fungují zároveň jako obrysová světla, a ta by měla být podle vyhlášky pouze jedna. Takže by pak bylo asi potřeba zrušit stávající přední obrasovky. Proto bych doporučil raději tato světla.
S automatickým spínáním není žádný problém, stejně jako s montáží v Plzni. Stačí do poznámky k objednávce uvést, že požadujete kontakty na montážní firmy v Plzni a ty Vám pak příjdou zároveň se zbožím.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [02.05.2017, 08:54:22]
Montáž Megane II

Dobrý den. Mam Megana II se světelným senzorem, tudíž se mi samy zapínají a vypínají světla podle intenzity osvětlení. Moje otázka je , jak toto zapojit aby mi stále fungovala tato automatika ? Není to pak problém zapojit s originálním vypínačem mlhových světel ?

Přidal: martin [27.04.2017, 21:53:43]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Automatika ničemu nevadí. Vše bude fungovat bez problému a automaticky.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [28.04.2017, 08:06:20]
Montáž na FLUENCE

Dobrý den, podařilo se někomu vyřešit montáž na Fluence 1,6 z roku 2011? Zvládnu to svépomocí? Děkuji...

Přidal: Tomáš [26.04.2017, 08:58:27]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

O instalaci do tohoto auta nemám bohužel žádné informace. Je potřeba poměřit montážní místa na autě a porovnat je s okótovanými rozměry zde ve fotogalerii.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [26.04.2017, 10:05:47]
Homolgace pro denní svícení

Dle fotografie se očividně nejedná o světla pro denní svícení, ale pouze o poziční světla - https://topdrive.cz/denni-sviceni-jak-na-to/

Přidal: Jan Fogaš [23.04.2017, 14:57:27]
Odpověď prodejce

Jedná se o světla pro denní svícení kombnovaná s mlhovými světly.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [23.04.2017, 21:21:34]
Chybějící označení RL

Pokud na nich není označení RL, tak nejsou homologovaná pro denní svícení a je úplně jedno s čím jsou nebo nejsou kombinovaná. Dle mého názoru nesplňují homologaci a je to tak akorát na pokutu. A nějaké homologace v PDF je při silniční kontrole úplně k ničemu, jelikož papír snese všechno Ví to policista a vím to i já. Již jsem podobnou situaci řešil.

Přidal: Jan Fogaš [23.04.2017, 21:40:27]
Odpověď prodejce

Škoda, že jste se nezeptal hned smiley Světla samozřejmě označení RL mají a jestli chcete, tak Vám to zítra ráno nafotím tak, aby to bylo vidět.
Kdyby označení RL neměly nemohly by být homologované.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [23.04.2017, 22:00:17]
Odpověď prodejce

Teď jsem se ještě mrknul do fotogalerie a je to tam. Stačí se podívat. smiley

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [23.04.2017, 22:01:43]
Renault Fluence

Asi už nemám tak bystré oko. :-) Velmi se mi totiž tyto světla líbi. Snad to bude již můj poslední dotaz. Pasují i do Renault Fluence 1.gen? A zvládnu montáž jako amatér a nebo je třeba vyhledat specialistu. Případně jak dlouho trvá montáž. Ve značkovém servise Renault mi nabídli světla také okolo cca 2500,- Kč, ale montáž na 4 hodiny (1h/800 Kč), celý nárazník musí dolů a blablabla... Celkem tedy cca 6000 Kč. Tyhle se mi navíc zamlouvají více.

Přidal: Jan Fogaš [23.04.2017, 22:23:46]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Fluance v seznamu podporovaných vozidel není. Je ale klidně možné, že světla pasovat budou. Záleží jen na rozměrech světel a roztečích otvorů pro šrouby. Aby jste to zjistil přesně, bude potřeba porovnat rozměry uvedené ve fotogalerii s rozměry montážního místa na Vašem autě.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [24.04.2017, 08:19:05]
Suzuki SX4

Dobrý deň,budú mi pasovať ako náhrada za originál hmlovky na suzuki SX4 r.v.2013.Dakujem.

Přidal: Vlado [31.01.2017, 17:20:50]
Odpoveď predajcu

Dobrý den!

V seznamu kompatibilních vozidel jsem SX4 nenašel. Nicméně to nemusí znamenat, že tam tato světla nedáte. Po elektrické stránce to problém není. Záleží jen na možnostech umístění. Zkuste se podívat do fotogalerie výrobku, kde jsou okótované rozměry a ty pak porovnejte s instalačním místem na Vašem voze. Případně můžete použít také univerzální DRLFOG77.

Přidal: Jiří Tulach - LacnéAutoalarmy.sk [01.02.2017, 09:19:16]
Náhradní světla

Dobrý den, v rodině se koupilo auto s těmito světly, bohužel předchozí majitel je tam nabastlil tak prasácky že do jednoho regulérně zatéká a druhé je vždy po dešti zamlžené. Chtěl bych tedy obě světla vyměnit. Bylo by možné objednat pouze jednotlivá světla jako náhradní díl, tj bez řídící jednotky a příslušenství? Děkuji.

Přidal: Tomáš [23.11.2016, 04:32:32]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Ano i ne.
Můžeme dodat klidně i jen jedno světlo. Cena jednoho světla je ale 1/2 ceny celé sady i s jednotkou.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [23.11.2016, 08:26:34]
Instalace na Ford Galaxy Mk. III (rv. 2011)

Po výměně vozidla jsem si světla demontoval z původního a řešil jejich montáž na Ford Galaxy Mk. III (rv. 2011). Vzhledem k tomu, že již tento úkon řešil jiný majitel stejného vozu, bylo mi doporučeno použít světla o průměru 77 mm (DRLFOG77), použil jsem tato světla, která jsem měl již zakoupená. Postup montáže rozepisovat asi nemá smysl, jediné, co bylo potřeba udělat, bylo nutné tato světla demontovat z platového rámečku (pak mají průměr 77 mm a mám podezření, že jsou identická se světly DRLFOG77, liší se pouze a právě provedením úchytu - u modelu DRLFOG90 je průměr světla "nahnán" platem kolem světla...)

Po upevnění světla a namontování není možné regulovat sklon mlhového světla, ale toto bylo prakticky nemožné i u originální mlhovky s žárovkou H8...

Jediné, co je potřeba ještě dořešit je zapojení mlhovek přes relátko (neměl jsem doma držák na pojistku :-)). Ono totiž mlhovky u Forda Galaxy Mk. III to nemají zapojené "jednoduše" a v okamžiku nastartování je na nich kontinuálně určité napětí, které se u žárovek H8 neprojeví (žárovka na toto napětí nereaguje a nerozsvítí se), ale způsobuje řídícího modulu to stačí na to, aby mlhovky po nastartování a rozsvícení světel problikávaly... Celý problém vyřeší pár drátů a relátko :-)

Přidal: Karel Petr [10.10.2016, 09:56:22]
Nestandardně se chovající řídící jednotka

Po přemontování na těchto světel na ford Galaxy Mk III se objevila následující závada - při otestování bez nastartovaného motoru vše fungovalo bez problémů, po nastartování se rozsvítila denní světla a po zapnutí parkovaček (ano, mám denní světla připojená na parkovačky místo na potkávací) docházelo k tomu, že v nepravidelných intervalech problikly denní světla (stroboskop:-)).

Problém jsme nakonec vyřešili tak, že před řídící jednotku jsme vřadili přepínací relé, které v okamžiku zapnutí světel odpojí napájení ŘJ, nicméně toto napájení se zznovu připojí při zapnutí mlhových světel.

V tuto chvíli vše funguje tak jak má a toto možná byl i důvod, proč od začátku občas blikaly denní světla při vypnutém zapalování...

Přidal: Karel Petr [02.11.2016, 15:07:09]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Toto může být způsobeno buď vadnou jednotkou, nebo (a to je častější problém) nízkým napětím na obrysovkách. Do žárovek kolikrát chodí jiné napětí než 12,5V a také tam chodí po nastartování diagnostické signály. A to elektronice modulu vadí.
Řeší se to také relátkem, ale nezapojuje se na napájení modulu, ale právě na ten drát, který jde na vodič od obrysovek. Do něj se přes relé spíná čisté plus z baterie a pak už nebývá problém.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [03.11.2016, 08:10:08]
Zapojení relátka

Dobrý den,

zapojit relátko na čisté plus z baterky spínané přes signál z obrysovek byla první věc, kterou jsme zkoušeli. Bohužel se to projevovalo při zapnutém motoru tak, že denní svícení zhaslo při rozsvícení obrysovek, ale v nepravidelných intervalech stejně probliklo...

Nejspíš není úplně v kondici ŘJ, ale nevadí, vyřešilo se to přepínacím relé a dnes vše chodí tak, jak má... akorát při zapnutých předních mlhovkách, pokud koukám na auto zepředu občas dojde ke krátkodobému zvýšení intenzity světla, ale z vozu je to nepozorovatelné a s předními mlhovkami jezdím minimálně...

Přidal: Karel Petr [03.11.2016, 14:00:11]
Vadná řídící jednotka ?

Dobrý den,
tyto světla mám instalovaná na Suzuki SX4 asi 4 roky - spokojenost. Nyní jsem si večer všiml, že když nechám zapnuté obrysové světla nebo potkávací (s dálkovými jsem to nezkoušel), tak denní svícení jako by nevypne úplně, ale dole trochu svítí (asi jen jeden čip) a vypadá to nyní tak, jako by na autě svítili dole slabě ještě obrysové světla. A dělá to u obou denních světel stejně. A zároveň nejdou zapnout mlhovky, i když to předtím fungovalo. Nechal bych to tak, ale ty nefungující mlhovky mně vadí....
Může to být špatná řídící jednotka světel anebo třeba někde špatný kontakt ?
Rád si případně u Vás novou řídící jednotku koupím, ale nevím, jestli to třeba není nějak špatně zapojené. Mlhovky ale dříve fungovaly, nyní ne.
Děkuji.

Přidal: R.Nešpůrek [03.09.2016, 08:14:51]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Toto bude pravděpodobně chyba řídící jednotky. Tu lze u nás objednat, ale klasickým emailem. Na eshopu zatím samostatně v prodeji není.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [03.09.2016, 13:23:59]
náhradní světlo

Dobrý den , mám tyto světla na autě a veliká spokojenost jen mám teď problém po nehodě mám jedno rozbité. Je možné objednat jen jedno světlo?

Přidal: Martin [01.09.2016, 19:37:26]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Ano, jedno světlo se prodává za polovinu ceny celé sady. Objednat můžete zde, jen do poznámky k objednávce napište, že máte zájem pouze o jedno světlo.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [02.09.2016, 08:33:39]
Seat Leon

Dobrý den,

Chtěl bych se zeptat jestli je možnost (i když to není napsané v seznamu) dát tyto světla i na Seat Leon (rok výroby 2002)

Předem děkuji

Přidal: Tomáš [12.08.2016, 18:30:50]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Koncernová auta v seznamu nejsou vůbec, takže to nejspíš pasovat nebude. Zkuste dopasovat světla DRLFOG77.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [15.08.2016, 09:22:57]
dotaz na mlhovky u fabie

Dobrý den,mám dotaz kolik mlhovek je u škoda fabie r.v.2006,vepředu mě svítí dvě a vzadu jen jedna na levé straně, děkuji Studený

Přidal: Josef Studený [03.08.2016, 16:09:02]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Toto je dotaz spíš asi na Škodovku...

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [03.08.2016, 17:22:05]
Vadná řídící jednotka

Dobrý den,
po třech letech provozu odešla řídící jednotka. Elektriku umím, ověřeno pokusy a měřením.
Bylo by možno případně koupit jednotku samostaně?
díky

Přidal: Jan [20.07.2016, 10:40:38]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Náhradní jednotku Vám můžeme dodat za 690,- Kč s DPH + poštovné.
Pokud o ni budete mít zájem, stačí si o ni napsat klasickým emailem.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [20.07.2016, 19:30:48]
rada

Dobrý večer p. Tulach. Chtěl bych Vás požádat o radu při výberu denního světla na opel zafira b (A05) r.8/2010. Chtěl jsem nainstalovat od Vás světlo drlfog90 , ale toto dle níže uvedeného zjištění originálního mlhového světla nebude zřejmě pasovat. Demontoval jsem kryt mlhového světla a zjistil jsem , že ve vozidle je namontováno následující mlhové světlo - http://www.prodejdilu.cz/cs/nahradni-dily/tyc-mlhovka-195986112 . Můžete mě prosím navrhnout alternatívní řešení, děkuji za odpověď.

Přidal: Libor [03.06.2016, 20:58:49]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Tady je každá rada drahá...
V nabídce nemáme určitě nic, co by tam přímo pasovalo. Jedině nějakým způsobem dopasovat DRLFOG77. Ale to by jste si s tím musel vyhrát.
A nebo dát nějaká podlouhlá světla. Super jsou např. DRLTOP150.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [06.06.2016, 08:29:56]

mapa.jpg 

MONTÁŽE CELÁ ČR

Autoalarmy, Parkovací senzory, LED světla, Parkovací kamery, Dálkové ovládání CZ, atd. Vše do 24 hodin u Vás doma!

question.jpg

RADÍME VÁM 

Přečtěte si rady a zkušenosti v oblasti zabezpečení vozidel a elektropříslušenství.

box.jpg 

ZBOŽÍ SKLADEM 

Zboži, u kterého je uvedeno "SKLADEM" máme opravdu skladem.

shield.jpg 

ZÁRUKA 3 ROKY!

U většiny sortimentu jsme zákonnou lhůtu 12 měsíců prodloužili na 36 měsíců.

lorry.jpg 

EXPRESNÍ DODÁNÍ DO 24 HODIN

Při objednávce do 13:00h.

VAŠE SPOKOJENOST

Ověřená hodnocení našich zákazníků ze serveru Heureka.cz

Shop roku 2009

Ověřená hodnocení našich zákazníků ze serveru Heureka.cz

Shop roku 2009
Sledujte nás naFacebook Youtube

Doporučujeme:

     

TOPlist