Přidávat oblíbené produkty mohou jen přihlášení uživatelé.

Prosím přihlaste se

zde

levnealarmy.cz

Přihlašovací jméno:
Přihlašovací heslo:
Zapamatovat přihlášení

FacebookGoogle+
PřihlášeníRegistraceZapomenuté hesloČeský překladSlovenský preklad
Telefonické objednávky
+420 725 125 434
Technická podpora
+420 777 940 744

Dvouzónové mikrovlnné čidlo MWS 2

Dostupnost: SKLADEM - na prodejně
okamžité odeslání při objednávce do 13h, popř. možnost okamžitého odběru
  Zboží u Vás bude nejpozději 09.03.2021
Záruka: 36 měsíců
Mikrovlnný snímač MWS2 snímá pohyb uvnitř interiéru. Může snímat i přes karoserii.
Návod (304.76 kB)
Cena s DPH
483,00 Kč
433,00 Kč Cena s DPH za kus při koupi 2 a více kusů
Počet ks

Popis výrobku

Dvojzónový mikrovlnný snímač s nastavením citlivosti a možností zapnutí / vypnutí jednotlivých zón

Délka poplachových impulsů:
Zóna 1 (exteriér) - 140ms
Zóna 2 (interiér) - 1sek.

3 vodičové provedení



Diskuse

"Tip": Dříve než napíšete do diskuze, pokuste se vyhledat odpověď v již zodpovězených dotazech.
(hledáte li např. slovo Octavia, stačí napsat do vyhledávacího pole "oct" - vyhledávání Vám tak postupně zobrazí všechny dotazy a odpovědi týkající se Octavie)
 

detekce ve skříňové dodávce

Dobrý den,
jsem majitelem VW T5 long a již mi dochází trpělivost s dementy na parkovištích. Pořídil jsem si dual kameru, která zaznamená náraz. Nebudu muset měnit nárazníky a mlhovky za své. ALE nepomůže mi to proti vandalům a lamačům zámků - díky výšce vozidla mám přídavné antény ještě na střeše. Nikdy se nespustí alarm ani kamery pokud není rána do kastle dostatečně velká. Kromě pozdravů od měšťáků co mi strkají účty za stěrač tak už jsem tam měl i hřebík›nové okno; a NIC (používám dražší flat stěrače)>nové okno. Ohnutá a podle čertů poškozená SPZ stála na místě 1000 a na úřadě 1500. Několikrát uražené zrdcátko... Bilance dle mého názoru celkem na Mohu použít toto čidlo ke snímání přes karoserii? Použil bych 2ks- vpřed a vzad; zadní ve skříni a snímat pohyb okolo skříně přes karoserii, vnitřní bezpečný prostor je 260cm a je třeba zabrat i vnější prostor +- 50 cm; přední by měl zvládnout to samé. Nehodlám to připojit k alarmu, ale POUZE přes prodlužovač impulsu k vibračním motorkům, které nakopnou kamery. A teď "babo raď", když mám potřebu mimo trh. Děkuji Vám za odbornou konzultaci. jirka

Přidal: jirka [08.10.2020, 21:43:16]
Odpověď prodejce

Dobrý den, toto čidlo bere jen přes sklo. Přes plech fungovat nebude..

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [09.10.2020, 10:42:25]
Odběr

Dobrý den, jaký odběr má čidlo k lidovém stavu. Děkuji za odpověď

Přidal: Kolář Rostislav [11.07.2017, 07:07:08]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Při deaktivovaném alarmu čidlo není napájené, tudíž nemá žádný odběr (0mA).
V režimu STAND-BY je odběr cca 6mA.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [11.07.2017, 12:17:50]
Alarm

Je možné použít MWS 2 se dvěma pípáky jako samostatný alarm ?

Přidal: Petr Dolejš [17.02.2017, 17:12:09]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Mikrovlnné čidlo je vždy nutné zapojit spolu s alarmem. Bez alarmu Vám to fungovat nebude.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [20.02.2017, 08:36:40]
Snímač

Dobrý den mám autoalárm RADIX 2TN a odešlo mne čidlo můžu použít toto čidlo?DVOUZÓNOVÉ MIKROVLNNÉ ČIDLO MWS 2 Děkuji za odpověď

Přidal: David [19.10.2016, 21:21:35]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Ano, toto čidlo můžete dát paralelně k otřesu. Jen bude tuším fungovat jen jednozónově.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [20.10.2016, 08:55:10]
Zapojení?

Dobrý den, víte jaké je zapojení jednotlivých vodičů?
Červená, bílá, černá?

Děkuji

Přidal: Milan [16.02.2015, 11:53:13]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Návod jsem Vám přidal sem na stránku. Najdete jej vpravo od obrázku.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [16.02.2015, 20:28:04]
Dvouzónové mikrovlnné čidlo MWS 2 k Keetec TS 10

Dobrý den, mám nyní namontovaný TS10, který má v originál balení otřesové čidlo. Chtěl bych přidat Microvlnné, možná i ultrazvukové. Máte v nabídce nějakou rozdvojku, aby se nemuseli stříhat koncovky a letovat kabely pararelně na stávající čidlo otřesové? Dle pak pod názvem MWS2 nabízí autokelly toto čidlo s 4 piny. Které označení je správné? Díky.

Přidal: Tomáš [14.02.2015, 07:32:54]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Žádná rozdvojka se bohužel nedělá. Čidla je potřeba nainstalovat paralelně na sebe.
Co prodává AutoKelly, to bohužel netuším. My máme toto čidlo pod správným označením a jedná se o dvouzónové čidlo se třemi vodiči.
Do nedávna jsme měli i dvouzónové čidlo se čtyřmi vodiči, ale to se už nedělá.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [14.02.2015, 10:41:29]
Dvouzónové mikrovlnné čidlo MWS 2 k Keetec TS 10

Díky objednávám.

Přidal: Tomáš [14.02.2015, 18:17:19]
čidlo

A jaký je vámi nejlevnějčí alarm na který by se toto čidlo dalo namontovat?

Přidal: Jirka [05.08.2014, 09:07:33]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Toto čidlo lze nainstalovat na jakýkoliv námi prodávaný autoalarm. Otázkou je spíš, jaký alarm lze nainstalovat na Octavii II s továrním ovladačem. Nejlevnějším řešením ja canbusový alarm TS CAN. Vhodná čidla pak najdete v doporučeném příslušenství.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [05.08.2014, 10:00:57]
Dvouzónové mikrovlnné čidlo MWS 2

Dobrý den je možné toto čidlo a nebo i některé jiné připojit na originální alarm,který mám v Octavii II

Přidal: Jirka [05.08.2014, 05:44:01]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Na originální alarm bohužel nelze zapojit žádné přídavné čidlo. Popř. se zkuste poptat přímo ve Škodovce.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [05.08.2014, 08:13:58]
Jablotron

Dobrý den bude čidlo funkční s Jablotronem ca 1202? Je to GSM alarm . Zapojil bych ho na vstup paralelně s otřesovým čidlem. Děkuji

Přidal: Libor Fogl [04.05.2014, 11:01:00]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

K GSM alarmu toto ani jiné levné čidlo nedoporučuji. Podle našich zkušeností při spojení levných ultrazvukových či mikrovlnných čidel a GSM alarmu dochází k falešným poplachům. Určitě doporučuji mikrovlnné čidlo GT432.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [04.05.2014, 14:24:09]
samovolné poplachy

dobrý den,mám toto čidlo zapojeno do alarmu TS13,ale jelikož jej již neprodáváte,tudíž zde již nejsou konverzace na tento alarm,tak to píši sem,pravidelně se mi v 5 hodin ráno spouští alarm,externí zónu mám vypnutou a interní staženou na 1/3 otáčky,dokážete mi říci,proč mi najedou vyvolává poplachy?díky

Přidal: Václav [19.06.2013, 05:26:39]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Tak to se obávám, že Vám asi takto od stolu neporadím. Pokud je to ale pravidelně v určitou dobu, bude to mít s největší pravděpodobností nějakou vnější příčinu. Nějaké jiné el. zařízení, které u čidla způsobuje falešné poplachy. Jediné co můžu doporučit je kvalitní značkové italské čidlo GT432

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [19.06.2013, 09:27:03]
samovolné poplachy

dobrý den,dnes mi to spustilo ve 4 ráno a to jsem mikrovlnné čidlo odpojil
kontroloval jsem veškeré spínače a v pořádku,už mi to hlava nebere
hlavně proč to najednou začlo,když do teď byl klid

Přidal: Václav [23.06.2013, 04:32:35]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Alarm TS13 má funkci, díky níž lze podle počtu bliknutí LED po poplachu zjistit, čím byl poplach vyvolán. Bylo by tedy dobré se podívat, jaký vstup alarmu poplach způsobuje. Pokud už nemáte k alarmu manuál, umístil jsem Vám jej do sekce Download.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [23.06.2013, 15:33:46]
poloha

dobrý den,chci se zeptat,zda je jedno jestli toto čidlo bude ve vodorovné nebo svislé poloze?
děkuji za odpověď

Přidal: Václav [27.03.2013, 17:15:35]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Akční rádius mikrovlnného čidla je ve tvaru pomyslné bubliny nad čidlem. Takže kam namíříte horní stranu čidla, tam bude potom brát.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [28.03.2013, 08:32:03]
poloha

kam mi tedy odporučíte abych ho namontoval,když mám cabrio a jakým směrem horní stranu
děkuji

Přidal: Václav [28.03.2013, 21:41:57]
Odpověď prodejce

Standardní montáž je pod panel mezi ruční brzdou a řadící pákou. Horní stranou s přepínači a LEDkami směrem nahoru.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [29.03.2013, 08:36:15]
zapojení

Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli je možné tento snímač zapojit namísto ultrazvukových snímačů.. z alarmu k nim vedou 3 kabely. Má ohužel integrovaný otřesový snímač takže nemám možnost ho zapojit tam. Bude tedy takto zapojený fungovat? jedná se o LaserLine 989. děkuji.

Přidal: Petr [04.02.2013, 14:49:38]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Teoreticky by to jít mělo. Důležité je, aby alarm reagoval na přivedení kostry. Čidlo pak bude fungovat pouze jako jednozónové. (Tuším, že Laserline nemá možnost spouštět po jednom vodiči i poplach i předpoplach...)

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [05.02.2013, 21:40:43]
aktivacia kamery

Dobry den, rozmyslam ci by bolo mozne toto, alebo ine MW cidlo napojit na alarm (magicar) tak aby pri aktivacii zaplo kameru (ciernu skrinku) so zaznamom. Nastavil by som ho tak aby sa zaplo pri blizkom kontakte s autom (teda by snimalo cez karoseriu ak je to mozne). Je to nejako mozne (relatka atd...)?

Přidal: ameron [25.11.2012, 00:38:31]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Teoreticky by to mělo jít zapojit pomocí prodlužovače impulzu SE057.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [26.11.2012, 08:37:10]
muze byt i schovany ?

dobry den ,nedavno jsem koupil auto s alarmem cs 1712 , a je k tomu zapojeno i MWS2, mws2 je prilepeno oboustranou paskou na stredovem tunelu a nevipada to pekne, zajimalo by me jestli toto mikrovlne zarizeni muze byt i schovane treba ve stredovem tunelu .

Přidal: david [31.10.2012, 18:55:14]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Ano, mikrovlnný detektor může být schovaný pod plastem, nejlépe někde mezi řadící pákou a ruční brzdou. Nesmí být schovaný pod plechem.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [01.11.2012, 08:41:13]
MWS2 a Lokator GPS LOC

Dobrý den.
Je možné připojit MWS2 (případně M1) k lokalizátoru GPS LOC? Pokud jenom jako jednozónový, tak by mně asi stačil jen M1, ale ten není k dispozici. Kdy by tak mohl být skladem?
Případně, pokud by se nehodil ani jeden z těchto snímačů, doporučil byste mi nějaké jiné čidlo?
Děkuji za odpověď.

Přidal: Martin Brus [11.08.2011, 13:15:05]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Jednozónové mikrovlnné čidlo jsme dnes naskladnili, nicméně samostatné použití senzoru bez alarmu není možné. Vždy je potřeba senzor napojit na alarm, který budete zapínat a vypínat ovladačem a na pager pošle signál pouze v případě poplachu. Jediný 100% ověřený pohybový senzor, který nedělá problémy ve spojení s GSM pagerem je senzor GT432. Opět je nutná instalace alarmu.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [11.08.2011, 13:45:57]
Nefunguje s KEETEC TS 8000

Zdravim, prvne info pro zajemce, cidlo ma jiny konektor nez je vstup na dalsi cidlo na alarmu KEETEC TS 8000, proto si pripojeni do ridici jednotky musite zblastlit jinak. Druhy problem je, ze mi stejnak vstup neaktivovalo, tak mi tam servis dal relatko, ktere poplachovy vstup spoji, jenze v tom pripade uz mi to funguje jako jednozonovy senzor, protoze delka sepnuti je delsi nez 0,6s. Tak jsem ho zkousel paralelne pripojit k otresu a je divne, ze pri sepnuti nepusti ani jeden z poplachu ?!? Nevim co s tim, ze by byl vadny, ale pres rele spina?

Přidal: Beda [16.04.2011, 16:05:46]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Teď jsem volal s prodejcem Keetecu a mikrovlnný senzor Vám na tomto alarmu opravdu jako dvouzónový bohužel pracovat nebude. Zapojuje se paralelně na otřes, a funguje s tímto alarmem pouze jednozónově. U nás doporučujeme raději Magicary...
Navíc u Keetec TS8000 toto čidlo není uvedeno jako doporučené příslušenství.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [18.04.2011, 09:14:13]
Chyba v manualu

Sam lituji, ze jsem nekoupil Magicar. Keetec ma totiz v manualu uvedeno: "Konektor CN11 (3-pinovy) - pripojeni doplnkoveho snimace. Vstup pro pripojeni doplnkoveho snimace - ultrazvukovy (UL 100, T ULT), mikrovlnny (MWS 2), polohovy (TIL 200)." Mimo to ani neni schopny na pageru rozeznat, z ktereho cidla prisel signal.

Přidal: Beda [18.04.2011, 13:18:21]
Odpověď prodejce

Magicar umí rozeznat dvě čidla: otřes a doplňkové. Ale myslím, že i přes tyto drobné nedostatky bude sloužit slušně i Keetec.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [18.04.2011, 20:58:18]
Připojení k GSM alarmu

Dobrý den,
připojil jsem toto čidlo k alarmu Keetec T GSM alarmu a vyvolává falešné poplachy.
- je možné, že tyto plané poplachy vyvolává GSM alarm?
- je jiné mikrovlnné čidlo, které bude s GSM fungovat bez problémů?
- bude v tom případě možné čidla vyměnit?
Děkuji dvořák

Přidal: Dvořák [20.02.2011, 17:49:44]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Možné to je. Zatím jsme sice podobné problémy zaznamenali pouze u autoalarmů Jablotron, ale je možné, že i vyzařování od tohoto alarmu čidlu vadí. Vzhledem k tomu, že alarm má jen integrovanou anténu, tak je to docela možné. Doporučil bych k alarmu dokoupit externí anténu, která se lepí na sklo. Např. tuto: https://www.levnealarmy.cz/eshop/hands-free-a-anteny/anteny-gsm-gps-kombi/anteny-gsm/vnitrni-gsm-antena-nalepovaci-patch-67520.html
Nebo můžete zkusit čidlo vyměnit za u Jablotronu osvědčené GT432.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [20.02.2011, 19:47:51]
m2 nebo mws2 nebo jiny?

zdravim.kterou mikrovlnku by jste mi poradili k motoalarmu sentinel 1100?predem moc dekuji za odpoved..

Přidal: Jurik Rudolf [08.12.2010, 19:28:27]
Odpověď prodejce

Dobrý den! MWS2 má obě zóny na jednom vodiči. Čili nebudete moci zapojit druhou zónu třeba na pípák. Ale zase je nejmenší ze všech mikrovlnek. Pokud tedy chcete dát jednu zónu na alarm a druhou nas pípák, pak musíte vzít M2.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [09.12.2010, 08:44:20]
m2

ajaj,muj bracha mi ho uz vcera objednal.na jmeno Petr Jurik...slo by to jeste preobjednat?

Přidal: Rudolf Jurik [09.12.2010, 08:53:23]
Odpověď prodejce

Už je to sice zabalené, ale předěláme to. Je tam sice 10,- Kč rozdíl ve Váš neprospěch, ale vzhledem k tomu, že to máte placeno kartou, tak už to nebudeme řešit, pokud souhlasíte.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [09.12.2010, 10:02:48]
dve zony

pipakem se rozumi co?
z alarmu mi vede jeden privod k mikrovlnce.pokud bych koupil M2 a jeden kabel(zonu) zapojil na tento vstup,druhou zonu mam zapojit kde?

Přidal: Rudolf Jurik [09.12.2010, 08:58:05]
Odpověď prodejce

Druhý vývod by jste zapojil právě na ten pípák:
https://www.levnealarmy.cz/eshop/autoalarmy/prislusenstvi/piezoelektricky-bzucak-pes-21n.html

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [09.12.2010, 09:59:50]
pipak

a vyhoda toho pipaku je jaka?neni jedno jestli dotycneho narusitele u motocyklu upozorni sirena alarmu nebo pipak? nebo je to udelano tak ze pokud narusi vnejsi zonu tak pipak jen zapipa a pokud narusi i vnitrni zonu,spusti se poplach jako pri naruseni jinych cidel? pokud naruseni vnitrniho i vnejsiho okruhu pouze upozornuje zapipanim sireny,pipak je zbytecny...

Přidal: Rudolf Jurik [09.12.2010, 10:10:31]
Odpověď prodejce

Sentinel nemá možnost připojení dvouzónového čidla. Proto se využívá pípáku k varování při narušení vnější zóny, aby nedocházelo ke zbytečnému spuštění tvrdého poplachu narušením vnitřní zóny

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [09.12.2010, 13:42:22]
ok

tak mi poslete prosim tu M2 a muzete mi k tomu pribalit i ten pipak.poslete mi na mail rudy.dratenik@seznam.cz cislo uctu kam dnes poslu zbyvajicich 61 Kc za onen pipak..:)

Přidal: Jurik Rudolf [09.12.2010, 15:20:06]
Odpověď prodejce

Dobrý den! Vaše reakce přišla bohužel pozdě. Zboží od nás odchází ve 13h, takže už je na cestě k Vám.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [10.12.2010, 08:29:43]
M2

a odeslali jste mi MWS2 nebo M2??

Přidal: Rudolf Jurik [10.12.2010, 10:20:37]
Odpověď prodejce

M2

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [10.12.2010, 10:29:20]
super

super,pro pipak se stavim osobne..:)

Přidal: Rudolf Jurik [10.12.2010, 10:52:08]
Mikrovlny senzor problem

Dobry den mam problem.Mam v aute instalovany Magicar 870AS spolu s nim i mikrovlny senzor.....senzor je umisten ve stredovem tunelu u radici paky citlivost je na max u obou dvou kanalu....kdyz je alarm aktivni a chodim o kolo auta tak se naruseni neprojevi....nevite cim to muze byt?Mam na aute instalovane folie propust 20%....to by na senzor mit vliv nemelo?Predem diky za odpoved s pozdravem Tomas Batha

Přidal: Tomas Batha [24.10.2010, 18:19:26]
Odpověď prodejce

Dobrý den! U fólií nezáleží ani tak na propustnosti světla jako spíš na tom, jestli nejsou tyto fólie pokovené. Přes kov mikrovlnný detektor nefunguje.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [25.10.2010, 08:51:32]
vodomer

Možem tento snímač použiť ku snímaniu pohybu ručičky na vodomere ?
t.j. žeby som ho " prilepil" na vodomer a pri prietoku vody vodomerom by zaznamenal pohyb ručičky

Přidal: Havran [17.10.2010, 12:05:39]
Odpověď prodejce

Dobrý den! Tak popravdě, tohle jsem ještě nezkoušel
Myslím si ale, že přímo ručičku to brát nebude. Možná spíš tu protékající vodu. Ale kdo ví. Jedině vyzkoušet.

Přidal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [17.10.2010, 13:08:45]

mapa.jpg 

MONTÁŽE CELÁ ČR

Autoalarmy, Parkovací senzory, LED světla, Parkovací kamery, Dálkové ovládání CZ, atd. Vše do 24 hodin u Vás doma!

question.jpg

RADÍME VÁM 

Přečtěte si rady a zkušenosti v oblasti zabezpečení vozidel a elektropříslušenství.

box.jpg 

ZBOŽÍ SKLADEM 

Zboži, u kterého je uvedeno "SKLADEM" máme opravdu skladem.

shield.jpg 

ZÁRUKA 3 ROKY!

U většiny sortimentu jsme zákonnou lhůtu 12 měsíců prodloužili na 36 měsíců.

lorry.jpg 

EXPRESNÍ DODÁNÍ DO 24 HODIN

Při objednávce do 13:00h.

VAŠE SPOKOJENOST

Ověřená hodnocení našich zákazníků ze serveru Heureka.cz

Shop roku 2009

Ověřená hodnocení našich zákazníků ze serveru Heureka.cz

Shop roku 2009
Sledujte nás naFacebook Youtube

Doporučujeme:

Pandora Alarm - zabezpečení auta

TOPlist